Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
quote:Scamp schreef op 24 juni 2014 @ 22:31:

Ik vind het maar vreemd. Volgens mij foto's van een verhuizing.Dit. Zeker die gangkast enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:SienTje0000 schreef op 24 juni 2014 @ 22:28:

[...]

Ik ben helemaal flabergasted

Ik niet hoor. Een deel van de fotos is oud. Dat bed is inderdaad heel erg. De rest ziet eruit als een rommelhoek/ rommelkamer/ schuur. Maar kan ook idd het huis zijn geweest. Maar dat is dan een ander huis, of inmiddels opgeknapt.

En de andere foto's zijn recenter maar niet schokkend.

De eerste fotos zijn misschien wel (mede) aanleiding geweest voor bemoeienis van jz.
.
quote:carla69 schreef op 24 juni 2014 @ 22:31:

Ik ga afhaken voor vandaag, ik word er naar van.

Heb jij buiten de stank weleens wat anders gezien in haar huis wat niet kon?

Zoals H. zijn kamertje?
quote:waterval70 schreef op 24 juni 2014 @ 22:30:

[...]

Carla zei volgens mij alleen dat het stonk vanwege de huisdieren.

Ter info: een kennis van mij heeft 3x per week een schoonmaakster over de de vloer en daar vind ik het ook stinken, omdat ze heel veel huisdieren heeft. Huisdieren ruiken nu eenmaal niet fris als je er een hele hoop hebt.Als je 8 honden en 8 katten hebt (geschat)en nog 2 nesten pups, en een houten vloer met kieren, en die dieren worden niet uitgelaten, dat is het iets anders als "huisdieren ruik je nou eenmaal"
quote:Star schreef op 24 juni 2014 @ 22:32:

[...]

Dit. Zeker die gangkast enzo.

Ik heb ook veel van dit soort foto's. Tapijt van de oude bewoners vol gore vlekken. Rot hout in kasten. Oude matrassen in de schuur.

Allemaal van mijn verhuizingen en hoe ik het heb opgeknapt daarna.
Huh heb ik gemist dan I heeft gezegd dat er bij haar ingebroken is?
Dat ene bed vind ik sowieso raar, want lijkt in de schuur te staan.
quote:Scamp schreef op 2014 @ 22:33:

[...]

Heb jij buiten de stank weleens wat anders gezien in haar huis wat niet kon?

Zoals H. zijn kamertje?Hans sliep bij moeder,.want zonder haar kon hij niet slapen Maar nu vind ik dat ik teveel ga zeggen, dat wil ik ook niet.
Toen t huis van mijn vriendin er zo uit zag(zelfs erger) heb ik haar geholpen om het op orde te brengen ipv fotos te maken.
quote:impala schreef op 24 juni 2014 @ 22:32:

[...]

Ik niet hoor. Een deel van de fotos is oud. Dat bed is inderdaad heel erg. De rest ziet eruit als een rommelhoek/ rommelkamer/ schuur.

En de andere foto's zijn recenter maar niet schokkend.Bedoel meer dat bezorgde moeder zoiets op haar fb zet als het oude foto's zijn paar.
quote:Tepelsteeltje schreef op 24 juni 2014 @ 22:16:

Voor Hans opgenomen vandaag in de studio!!

https://soundcloud.com/ir ... -nederlandse-slachtoffers LUISTER!

O me got! Het volume stond ook nog eens op maximaal en ik ken die website niet dus dat bleef doorgaan tot er een kind te hulp schoot
quote:carla69 schreef op 24 juni 2014 @ 22:34:

[...]

Als je 8 honden en 8 katten hebt (geschat)en nog 2 nesten pups, en een houten vloer met kieren, en die dieren worden niet uitgelaten, dat is het iets anders als "huisdieren ruik je nou eenmaal"Nu even kritisch; ooit melding gedaan?
quote:Star schreef op 24 juni 2014 @ 22:35:

Dat ene bed vind ik sowieso raar, want lijkt in de schuur te staan.

Volgens mij staat dat ook in de schuur ofzo. Misschien een oud bed voor de honden. Het ziet er niet uit alsof het gebruikt wordt om in te slapen. Dat andere bed wel.

Dat van die inbraak lijkt me gelul om de staat van het huis destijds te 'verklaren'.
.
Oke het laatste wat ik er ver kwijt wil. De foto's zijn gedeeltelijk vandaag gemaakt, andere eerder deze week!!. De huiskamer is inderdaad netter tov de rest, maar moest ook wel voor de UHP lijkt me. Daarbij de vloer ligt vol viezigheid, het stinkt er en ongedierte zit tegen de muren op. Ik heb alleen diegene die foto's gemaakt heeft ook gevraagd er een briefje bij te doen met mijn naam van profiel. Zodat ik wist dat ze echt zijn!! Ze zijn uit zeer betrouwbare bron. Iemand die nog dichterbij haar staat/stond dan ik.

Vind ik leuk · 3 minuten geleden

Godallejezus op een Fries paard.......waar gaat dit heen?!
Die auto in de woonkamer heb ik op 1 van de filmpjes ook zien staan.
quote:carla69 schreef op 24 juni 2014 @ 22:34:

[...]

Als je 8 honden en 8 katten hebt (geschat)en nog 2 nesten pups, en een houten vloer met kieren, en die dieren worden niet uitgelaten, dat is het iets anders als "huisdieren ruik je nou eenmaal"Ah nee gatver.
quote:carla69 schreef op 24 juni 2014 @ 22:36:

[...]

Hans sliep bij moeder,.want zonder haar kon hij niet slapen Maar nu vind ik dat ik teveel ga zeggen, dat wil ik ook niet.

Dus dat is H. zijn kamertje dan al helemaal niet.

Je hoeft geen details te vertellen hoor, dat verwacht ik niet. Vroeg me af of je meer had gemerkt dan stank.
OMFG dat nummer

hahahahahahahahaha dit moet een grap zijn. Wie zit hier achter ?
Ik heb o pde foto's 4 verschillende slaapkamertjes geteld. Moeders slaapkamer niet. Dat zou zeggen dat ze 5 slaapkamers zou moeten hebben? Kan me niet voorstellen in zo'n huisje.
quote:Mopsie41 schreef op 24 juni 2014 @ 22:37:

Oke het laatste wat ik er ver kwijt wil. De foto's zijn gedeeltelijk vandaag gemaakt, andere eerder deze week!!. De huiskamer is inderdaad netter tov de rest, maar moest ook wel voor de UHP lijkt me. Daarbij de vloer ligt vol viezigheid, het stinkt er en ongedierte zit tegen de muren op. Ik heb alleen diegene die foto's gemaakt heeft ook gevraagd er een briefje bij te doen met mijn naam van profiel. Zodat ik wist dat ze echt zijn!! Ze zijn uit zeer betrouwbare bron. Iemand die nog dichterbij haar staat/stond dan ik.

Ik sta perplex

Godallejezus op een Fries paard.......waar gaat dit heen?!Ik sta perplex en niet eens omdat godallejezus op me zit
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:pella81 schreef op 24 juni 2014 @ 22:34:

Huh heb ik gemist dan I heeft gezegd dat er bij haar ingebroken is?

Na het zien van de link heb ik haar via pb op fb de foto's willen laten zien maar zij kon het niet zien. Geblokkeerd denk ik. Toen screenshots gemaakt van foto's waaruit ze zei dat er ingebroken is maar ze reageert niet meer. Tja. Ik ben niet voor of tegen haar. Ik hou me afzijdig.

Op den duur komt het allemaal wel uit. Eerlijkheid duurd het langst.
quote:Mopsie41 schreef op 24 juni 2014 @ 22:37:

Godallejezus op een Fries paard.......waar gaat dit heen?!

Oh..

Tja, het zou kunnen.

Als zij idd niet thuis is, maar ergens anders verblijft kan iemand daar foto's hebben gemaakt.
.
Die Telegraaf is van november vorig jaar zo te zien.
Ok mensen inmiddels is gebleken dat de tegenpartij ingebroken heeft in mijn huis, vervolgens hebben ze het hele huis overhoop gehaald en smerig gemaakt. Daarna hebben ze foto's gemaakt van het huis. Ik ben dus ondergedoken al enkele dagen vanwege ernstige bedreigingen. Nou gezien het feit dat een nepprofiel van andere kant zojuist foto's heeft geplaatst...hierbij mijn weerwoord. Er is dus ingebroken in mijn huis en ga nu aangifte doen van Smaad en Laster, inbraak en stalken...waar gaat dit heen mensen. Voor de duidelijkheid hieronder mailtje van goede vriend die mijn post doorstuurt en aangeeft in mail dat er inderdaad ingebroken is...

Hoi Irme,

"Zojuist bij je huis geweest vanwege rare Twitter-berichten.

Het heeft er schijn van dat iemand in je woning is geweest. Ik merkte dit aan een wc-deur die open stond en een kast in de kamer die schijn hing, waardoor spullen op de grond lagen. Geen braaksporen."

Zie hieronder de foto's gemaakt na mijn huis volledig overhoop te hebben gehaald. Fantastisch mensen, walgelijk gewoon. Ik heb er geen woorden meer voor...hoe ziek
quote:ikbenmedereentje schreef op 24 juni 2014 @ 22:24:

[...]

Dat is in ieder geval 1 carriere die ze niet moet najagen OMG
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven