Ik ruik steeds iets

23-02-2011 10:46 132 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dave890 schreef op 25 februari 2011 @ 10:38:

[...]

...............

Precies Suzy,

Vreemd dat blijkbaar toch een flink aantal mensen het "niet zo nauw" neemt met de hygiëne.

..........Vreemd dat jij denkt dat mensen die zich niet altijd eerst opfrissen voor seks niet of minder hygienisch zijn.
[
quote:_barbie_ schreef op 01 maart 2011 @ 10:57:

[...]

Oh? Dus als je lekker de hele dag hebt gewerkt en op kantoor naar de toilet bent geweest en daarna meteen met je lover in bed duikt dan is dat hygienisch?

Ik reageerde op iemand, die weer reageerde op iemand die stelde dat ze zich niet voor kan stellen dat er mensen zijn die zich niet altijd opfrissen voor seks. Waarom trek jij dat meteen door naar een hele dag kantoor en toilet? Ik beweer toch nergens dat ik het niet normaal vind als mensen na een hele dag kantoor zich eerst even opfrissen? Dat maak jij er van.

quote: Denk dat niemand na een dagje kantoor of een dagje andere activiteiten te hebben verricht naar bloemetjes ruikt van onderen

Dat zal vast niet nee. En in dat geval zou ik me even opfrissen. Niet voor de seks, maar gewoon als ik thuis kom. Dat doe ik namelijk altijd en staat los van seks.

Maar ik ga me echt niet elke keer voor seks eerst opfrissen en mijn vriendin goddank ook niet. Dat zou betekeken dat we alleen nog maar thuis seks kunnen hebben als er genoeg tijd is om eerst op te frissen e.d.

Als iemand een uurtje niet gedoched heeft is hij/zij niet meteen vies/onhygienisch/ranzig.
Ach, alles is betrekkelijk. Als ik na het sporten bezweet binnenkom en de kust is veilig dan moet ik opschieten of ik word getackled door mijn vrouw. Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, maar wie ben ik om te klagen :-)
quote:Gozer1967 schreef op 01 maart 2011 @ 13:06:

Ach, alles is betrekkelijk. Als ik na het sporten bezweet binnenkom en de kust is veilig dan moet ik opschieten of ik word getackled door mijn vrouw. Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, maar wie ben ik om te klagen :-)Dat doe ik bij mijn man ook. Hij klaagt gelukkig ook niet ;)
Wat ik nog weleens gedaan heb bij een vorige relatie..

Als je weet dat vriendlief in zijn blootje op de kamer is, zeggen dat je eerst nog even gauw gaat plassen.

Kom vervolgens terug met een nat warm washandje uit de badkamer, zeg dat jij je net hebt gewassen omdat je wel zin hebt dat hij je oraal bevredigd (zoek er even een mooie zin voor)

en dat als hij daar ook zin in heeft, of bvb een spannend standje 69, hij zich ook nog even snel moet wassen.

Gooi gewoon dat ding naar zijn hoofd en goed belonen voor het wassen.

Als het even kan, benoem dan na de seks nog even, als hij weer zo leker verwend wil worden, hij de volgende keer voor de seks zich weer even goed moet wassen, dan krijgt hij een 'beloning'
quote:Meintje schreef op 08 maart 2011 @ 01:11:

Wat ik nog weleens gedaan heb bij een vorige relatie..

Als je weet dat vriendlief in zijn blootje op de kamer is, zeggen dat je eerst nog even gauw gaat plassen.

Kom vervolgens terug met een nat warm washandje uit de badkamer, zeg dat jij je net hebt gewassen omdat je wel zin hebt dat hij je oraal bevredigd (zoek er even een mooie zin voor)

en dat als hij daar ook zin in heeft, of bvb een spannend standje 69, hij zich ook nog even snel moet wassen.

Gooi gewoon dat ding naar zijn hoofd en goed belonen voor het wassen.

Als het even kan, benoem dan na de seks nog even, als hij weer zo leker verwend wil worden, hij de volgende keer voor de seks zich weer even goed moet wassen, dan krijgt hij een 'beloning'

Een beetje man pikt dat toch niet? Het zijn geen kleine kinderen.

Wat me dan wel nieuwsgierig maakt wat de gemiddelde man terugslingert als hij een washand krijgt toegeworpen en op deze manier wordt afgericht 'opgevoed'. Een verontwaardigde opmerking? Of erger?
quote:Iwannalive schreef op 23 februari 2011 @ 12:05:

[...]

Ik vind dat ik wel een frisse en schone vent in mijn bed waard ben...

En dit is voor mij de clue.

Als ik afgesproken heb met mijn vriend douche,scheer,smeer ik wat af,maar hij ho maar.

Reden om het uit te maken,de man is 46!
quote:Gozer1967 schreef op 01 maart 2011 @ 13:06:

Ach, alles is betrekkelijk. Als ik na het sporten bezweet binnenkom en de kust is veilig dan moet ik opschieten of ik word getackled door mijn vrouw. Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, maar wie ben ik om te klagen :-)Maar dat is lekker vers mannenzweet , niet dat, ik heb de hele dag op mijn luie reet gezeten zweet, dat meurt.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:groenteboerin schreef op 08 maart 2011 @ 01:35:

[...]

Een beetje man pikt dat toch niet? Het zijn geen kleine kinderen.

Wat me dan wel nieuwsgierig maakt wat de gemiddelde man terugslingert als hij een washand krijgt toegeworpen en op deze manier wordt afgericht 'opgevoed'. Een verontwaardigde opmerking? Of erger? Tja, uit mijn ervaring bleek dit toch daadwerkelijk te werken. Veel mannen zijn gevoelig voor dit 'beloningssysteem', zo ook bij het goed hebben gepresteerd voor een zeer belangrijk tentamen, reken er maar op dat hij gaat zitten leren!!
quote:Meintje schreef op 08 maart 2011 @ 19:56:

[...]

Tja, uit mijn ervaring bleek dit toch daadwerkelijk te werken. Veel mannen zijn gevoelig voor dit 'beloningssysteem', zo ook bij het goed hebben gepresteerd voor een zeer belangrijk tentamen, reken er maar op dat hij gaat zitten leren!!

Dan strekt jouw ervaring kennelijk niet verder dan mannen met een geestelijke leeftijd van 13 ofzo. (alhoewel sommigen zullen beweren dat dat voor allen mannen geld )

Als je mij een washandje naar mijn hoofd slingert en na de seks gaat lopen benoemen hoe mijn "verwenning" afhankelijk is van hoe goed ik me wel niet gewassen heb, dan ga je óf over de knie (als ik denk dat je het humoristisch bedoelde) óf binnen 5 minuten met de taxi terug naar je eigen huisje. Kun je daar lekker denigrerend gaan doen tegen je goudvis ofzo

Voordeel is dat de meeste mannen die niet gediend zijn van gegooide washandjes en "benoemen" van "verwennen" en "de reden" daarvoor uitstekend zelf in staat zijn om zichzelf schoon te houden. Misschien gewoon een kwestie van zorgen dat je een echte kerel als partner krijgt en geen pubertje. (in geestelijke zin)
Ik verwacht gewoon van mn vriend dat hij schoon is.

Als ik hem een keer ga pijpen als hij net thuis is van zn werk en ik ruik wat is dat geen isseu.

Ik weet dat hij zich goed verzorgd en als ik dan een keer zin heb en hij heeft zich nog niet gedouchd vind ik het geen probleem als ik wat ruik.

Als hij een keer met zn neus tussen mn billen zit zou het ook kunnen dat hij wat ruikt en dat terwijl ik me elke dag goed douche.

Vind de geur tijdens de sex niet storend ook niet als ik met mn neus tussen zijn billen zit en hij zich nog niet gedouched heeft.

Het is wat anders als iemand zich niet goed verzorgd.

Mocht ik er toch mee zitten dan zeg ik gewoon ik vind het heerlijk om je te pijpen ,maar hoe minder ik ruik hoe meer ik me kan laten gaan!
Jammer dat anderen bepalen wanneer iets genoeg is in een topic. Is volgens mij aan TO zelf ,maar goed.
hahahah Ik denk dat het nu wel duidelijk is voor TO.
Ga altijd eerst ff wassen hoor, vind ik zelf toch n stuk fijner!
Huh? Je haalt een topic uit 2011, notabene zonder openingspost, naar boven? Waarom
Telefoon is in de forumkelder geweest. Het is daar druk, geloof ik...
World of Warcraft: Legion
Wow Meintje.. Als je een vriend hebt die je moet BELONEN zodat hij zich wast zou ik een ander zoeken xD

Hallo, dus jij gaat hem elke keer extra verwennen dat hij zich gewassen heeft? Dat is toch geen extraatje maar toch gewoon normaal, behoort gewoon tot standaard hygiene. Jij wast jezelf toch ook gewoon, verwacht je dan dat hij je extra verwent wanneer je "extra" schoon bent? Ik vind dit echt onzin! En inderdaad heel erg moeder achtig en niet sexy overkomen zoals Rome0 al zegt..

Niet schoon = geen seks, nooit een man gehad die dat niet snapte..
Xmay,

Zou Meintje dit nog lezen?
World of Warcraft: Legion
beetje oud topic, maar het is nog actueel. van het weekend ben ik nog een vieze piemel tegen gekomen, wit smeersel onder de voorhuid. bah.
gavrrrr je was zeker snel weg....
quote:coralie76 schreef op 25 juni 2014 @ 14:43:

beetje oud topic, maar het is nog actueel. van het weekend ben ik nog een vieze piemel tegen gekomen, wit smeersel onder de voorhuid. bah.

Onbegrijpelijk is dat

Ik heb het ook eens gehad. Met een man die hoge verwachtingen wekte. Hij rook heerlijk, was netjes in pak, de Audi keurig opgepoetst en ik zag er in niets tegen op om eens flink op de motorkap gepakt te worden door hem.

Op een bospaadje de auto stilgezet. Ik zat in de deuropening en hij stond buiten voor me. Ik knoopte vol nauwelijks bedwingbaar verlangen het knoopje van zijn kreukloze pantalon open, brandend van nieuwsgierigheid naar wat er onder die witte Bjorn Borg boxer verstopt zat. Wat een teleurstelling. In de Bjorn Borg boxer zat een gelige pisvlek, en hij had hem beter niet kunnen laten zakken, want hij trok zijn voorhuid naar achteren en zei zonder enige gene: "Ik zal even het smegma weghalen voor je..."

Voor de duidelijkheid: dit deed hij met zijn hand.

Het moge duidelijk zijn dat hier verder geen seks uit voortgekomen is...
Oh my, dat die kerel dat zei semiramis. Gadverrr.
Cum non tum age
Spontaan geen stijve meer hier brrrrrrrrrr
quote:sportievo schreef op 25 juni 2014 @ 15:00:

Spontaan geen stijve meer hier brrrrrrrrrr

Je zit met een stijve op een vrouwenforum? Waarom in hemelsnaam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven