Ik ruik steeds iets

23-02-2011 10:46 132 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je mooi inpakken??? Zijn penis??? Dan zou ik een vochtig toiletpapiertje nemen en hem daar inpakken...

Ergens zeg je: Ik wil hem niet kwetsen. Maar gewoon zeggen dat hij niet fris ruikt, is niet kwetsend toch? Misschien heeft hij het niet in de gaten, want hij zit nooit met zijn neus in de buurt van zijn piemel toch???
mijn vriend was ook een beetje zo, niet afvegen na het plassen met een papiertje etc.

dus toen gingen we samen douchen maar hij moest eerst plassen, en ik zag dus dat hij geen papiertje pakte.

toen zei ik gewoon: veeg je nooit af met een wc papiertje? toen zei hij af en toe, waarop ik lachend reageerde dat ik dat echt goor vond en dat hij dat voortaan mooi na elke plasbeurt mocht gaan doen anders ook geen pijpbeurt, toen hebben we samen staan lachen.

als hij niet fris ruikt( wat nu zelden geburd) zeg ik nou schat, ga het eerst maar eens even schoonspoelen en snel:D dan springt hij uit bed en is zo weer terug...geen probleem.

je moet er zelf niet zo'n beladen onderwerp van maken, hoe luchtiger jij er over doet, hoe minder ongemakkelijk hij zich zal voelen
[
En dit is geen optie?

O
Tja dit is wel iets waar je geen doekjes om moet winden. Bespreek het.
Yup Iwannalive, I will
quote:Nammma schreef op 23 februari 2011 @ 10:54:

Ondanks het feit dat ik elke avond douche, zou ik het toch prettiger vinden( dat als dit gebeurt) men normaal zegt: je ruikt vandaag niet echt heel fris bij je poesje...Gadverdamme. Je bent een volwassen vrouw for God's sake.
quote:_barbie_ schreef op 23 februari 2011 @ 11:22:

Yup Iwannalive, I will Of je moet tegen hem op gaan lopen "stinken"... als hij dan over jou begint, zeg je "nou jij kan er anders ook wat van, ik heb me maar aangepast"...
quote:Tomatensoep schreef op 23 februari 2011 @ 11:23:

[...]

Gadverdamme. Je bent een volwassen vrouw for God's sake.
ZEG het gewoon. Waarom weer per sms of via hints. Je hebt een relatie. Praat erover!
quote:Tomatensoep schreef op 23 februari 2011 @ 11:23:

[...]

Gadverdamme. Je bent een volwassen vrouw for God's sake.Ik zou antwoorden: "Je ruikt zeker de kattenbak?"
De vraag is niet zozeer dat je er wat van gaat zeggen, want daar was je geloof ik al over uit, het gaat er om hoe je het gaat brengen. Ik denk gewoon helder en duidelijk zonder hem een cpmplex aan te praten. Ik heb hier ook een man die hem terug hangt in de broek zonder te vegen. Er wordt gedoucht of gespoeld voor orale seks. Hoef ik niet meer te vragen, als het die kant op gaat doe ie dat gewoon. Romantisch? Neuh. Praktisch en schoon? Jaaaaaaaa!
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Ten eerst: Bah wat smerig!

Ok ik zou het gewoon direct zeggen. Geen poespas. Hij zal misschien boos worden maar zal daarna vast beseffen dat je gelijk hebt.. Of breng het van: Schat ik zou je best ... maar dan moet er wel iets veranderen daar.. Ik zorg er ook voor dat ik fris ben van onder dus zou jij er ook bij jou voor willen zorgen?
[
[
quote:_barbie_ schreef op 23 februari 2011 @ 10:50:

Ja maar daar heb ik dus niet altijd zin in. Als ik weet dat er een kans is dat er wat gebeurd, dan fris ik mij altijd even op. Hij dus niet en dat moet hij wel gaan doen

ik zou dat even met hem delen ipv met ons... Hij is de enige die hier wat aan kan veranderen.

Ik snap niet hoe mensen in relaties zo langs elkaar heen kunnen leven zonder met elkaar te praten.
gewoon zelf ook eens een paar dagen daar beneden niet wassen en dan eens even zijn hoofd richting onderste regionen duwen. ''Joehoeeeee schatje, ik heb een verrassing voor je ''
[
.
quote:_barbie_ schreef op 23 februari 2011 @ 11:32:

[...]

Nou inkoppertjes daar houd ik wel van. Vanmorgen reden we langs de GGD en toen zei ik 'kijk schat de GGD daar gaan we binnenkort ook naartoe om een Soa-test te doen' toen grapte hij 'nou ik rij straks wel langs' Eigenlijk had ik die nog verder moeten inkoppen, maar stomme IK heb dat toen niet gedaan

Nou beter maar dat je hem niet verder hebt ingekopt... een SOA is toch weer wat anders dan een piemel die niet fris ruikt. Kan me voorstellen dat dat wel erg kwetsend is.

Bespreek het als je in bed ligt/jullie in the mood zijn. Zoiets van "je weet dat ik je een onwijs lekker ding vind, en het liefst de hele dag aan je lichaam zit en je met huid en haar zou kunnen opeten, maaarrrrrrrr... en dan drop je de bom".

OF

Bespreek het tijdens het ontbijt terwijl jij je eitje pelt en hij de krant leest "schat, weet je dat je niet zo fris ruikt van onderen?".

Nou ja het is geen leuk verhaal, dus keep it simple... "ik vind niet dat je altijd even fris ruikt."
Neehoor, vind ik helemaal niet vreemd. Ik heb altijd het idee dat mensen die dit soort dingen na drie maanden tegen elkaar zeggen zonder problemen ook na vijf maanden met de deur open op de wc zitten.

De een vindt dit gewoon moeilijker dan de ander. Heeft niks met langs elkaar heen leven te maken, ik heb gewoon een hogere drempel omdat ik het bijvoorbeeld niet fijn vind om over zulke dingen te praten.
Ik vind het eigenlijk wel een goede om het erover te hebben als hij naar de wc loopt. Dan kun je hem gewoon vragen 'zeg, veeg jij je eigenlijk af na het plassen?' en dan kun je vanuit daar verder..
@

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven