Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:al_bundy schreef op 26 juni 2014 @ 14:19:

[...]

Soww dan... dat zijn ook wel handelingen die bij de meeste mannen op nr 1 en nr 2 staan kan ik je zeggen. Meeste mannen kunnen daar alleen maar van dromen, om ooit zo'n vrouw tegen te komen die daar geen moeite mee heeft.nou nou poeh poeh...
quote:al_bundy schreef op 26 juni 2014 @ 14:19:

[...]

Soww dan... dat zijn ook wel handelingen die bij de meeste mannen op nr 1 en nr 2 staan kan ik je zeggen. Meeste mannen kunnen daar alleen maar van dromen, om ooit zo'n vrouw tegen te komen die daar geen moeite mee heeft.

Je kan mij niet wijsmaken dat de meeste vrouwen dat niet doen ...??

Toch.... of alleen op dit forum

Maar Annabel en mischien anderen ook wel, waarom doe je dat soort handelingen wel met een nr 2 maar niet met je eigen man ?

Er zijn eigenlijk geen dingen die ik specifiek alleen met nr 2 doe hoor...
Er zijn bijna geen dingen die ik wel met een minnaar doe en niet met mijn lief. Maar de manier waarop scheelt wel (bondage bijvoorbeeld). Ik heb wel dingen ontdekt bij een minnaar die ik dan thuis ook uit ging proberen. Dus nee, heel veel verschil qua ingrediënten zijn er niet, qua uitvoering wel.
quote:silver1977 schreef op 26 juni 2014 @ 14:29:

[...]

Maar Annabel en mischien anderen ook wel, waarom doe je dat soort handelingen wel met een nr 2 maar niet met je eigen man ?

Er zijn eigenlijk geen dingen die ik specifiek alleen met nr 2 doe hoor...Ik doe alle handelingen zowel bij partner als minnaar hoor! Veel te lekker Andersom geldt dan weer dat minnaar weer hele andere handelingen doet dan partner, en da's dan weer extra leuk
quote:Lookolook schreef op 26 juni 2014 @ 14:36:

Er zijn bijna geen dingen die ik wel met een minnaar doe en niet met mijn lief. Maar de manier waarop scheelt wel (bondage bijvoorbeeld). Ik heb wel dingen ontdekt bij een minnaar die ik dan thuis ook uit ging proberen. Dus nee, heel veel verschil qua ingrediënten zijn er niet, qua uitvoering wel. Die bondage ga ik in m'n wensenpakketje voor volgende minnaar gooien
Mijn man heeft nooit behoefte gehad aan anaal. Slikken doe ik gewoon alleen als ik heel geil ben en dat gaat makkelijker met een man die niet de mijne is ;)

Toch.... of alleen op dit forum Nou, mijn vrouw pijpt niet, heeft ze ook nog nooit gedaan en anaal is al helemaal uit den boze en wat ik van mijn vrienden hoor willen hun echtgenotes dat ook niet...
One life, live it !
Really Al? Ik pijp mijn man wel hoor. En hij mag ook best in mijn kont als ie dat zou willen. Je hebt t maar slecht
En mijn man vindt dat hij te groot is voor anaal en denkt aan mijn gezobdheid. En Spongebob.....vast.

Maar er zit wel wat in! :gereserveerd voor kleintjes: :
Slecht wil ik niet zeggen, ik weet gewoon niet beter annabel...

Mijn vrouw heeft niet zoveel met sex (ook nooit gehad) en zo is het er nooit meer van gekomen. Beffen (ik heb even een stukje teruggelezen) doe ik wel heel graag, maar ik weet ondertussen niet beter dat ik oraal niets terugkrijg.. swa, het zo.

Sinds een maand of wat wat leuk mailcontact met een vrouw (via een gezamelijke facebookvriend) en zij heeft zich nu als doel gesteld mij -pijptechnisch gesproken- te gaan ontmaagden... maar ik ben bang waar dit gaat eindigen.

Vorig jaar al een keer bijna de mist ingegaan en ik moet toegeven,. die dame in kwestie (een oud sportmaatje) was ook niets te dol... als het aan haar had gelegen was ik vorig jaar al oraal 'ontmaagd'
One life, live it !
Doemaarnietzoraar waar gaat het eindigen? In haar keel....!!!
Haha, nou diver.. Mijn minnaar is behoorlijk groot geschapen en ik onervaren op anaal gebied. Toch ging dat prima! Bleek toch een soort mindset van 'complete surrender' te zijn bij mij. Lekker ;)
quote:al_bundy schreef op 26 juni 2014 @ 15:01:

Slecht wil ik niet zeggen, ik weet gewoon niet beter annabel...

Mijn vrouw heeft niet zoveel met sex (ook nooit gehad) en zo is het er nooit meer van gekomen. Beffen (ik heb even een stukje teruggelezen) doe ik wel heel graag, maar ik weet ondertussen niet beter dat ik oraal niets terugkrijg.. swa, het zo.

Sinds een maand of wat wat leuk mailcontact met een vrouw (via een gezamelijke facebookvriend) en zij heeft zich nu als doel gesteld mij -pijptechnisch gesproken- te gaan ontmaagden... maar ik ben bang waar dit gaat eindigen.

Vorig jaar al een keer bijna de mist ingegaan en ik moet toegeven,. die dame in kwestie (een oud sportmaatje) was ook niets te dol... als het aan haar had gelegen was ik vorig jaar al oraal 'ontmaagd'Hm, kan alleen maar zeggen 'weet waar je aan begint'. Je lijkt me erg netjes en verstandig tot nu toe, maar kan je op een briefje geven dat dat voorgoed verdwenen is als je eraan toe gaat geven... Ik raad het je niet af, want snap de spanning en nieuwsgierigheid best, maar het zal daarna niet meer hetzelfde zijn. Vervelend dat je vrouw er niet zo van houdt. Is buiten de deur lust zoeken iets wat je kunt bespreken? Ik weet het antwoord denk ik wel...
Nee... haar vertellen dat ik elders mijn kwakkie wel in een mond mag dumpen gaat ze waarschijnlijk niet goed vinden en het bespreekbaar proberen te maken (het waarom ze geen oraal wil|) heb ik allang opgegeven. Van huis uit heeft ze het ook niet echt meegekregen, haar ouders zijn altijd bij elkaar gebleven voor de kinderen (ze heeft nog een iets oudere broer) en in het begin van onze relatie (1987, ze was toen bijna 16, ik net 20) hebben we 'geneukt als konijnen' en had ik nog de stille hoop dat het ooit wel goed zou gaan komen..
One life, live it !
Heel goed opgelet, Annabella!

Bijzonder om te lezen dat vrouwen bij hun minnaar wél allerlei skills uit de kast rukken (no pun) en de boel in de echtelijke sponde laten versloffen.

Pijpen deed ik altijd wel alleen niet tot het eind. (ex is heel heeeeel erg bitter!) Verder doe ik eigenlijk wat ik altijd al deed alleen een beetje beter en met iets meer aandacht denk ik.

You go Noekie, mooie omschrijving van jezelf! Bescheidenheid siert geen mens.

O ja, ik ben een tikje incognito. Een goed verstaander herkent me meteen. Mijn twinsister/alterego/mate in crime is eeehm 24 uur met vakantie. Sssst!

Er zijn eigenlijk geen dingen die ik specifiek alleen met nr 2 doe hoor... Zal mijn marketing zelf maar wat onderuit halen nu: ik ben niet van de anaal. Zou het voor nr. 2 doen als hij graag zou willen en wie weet hoe het me dan zou bevallen..maar hij is totaal happy met everything else dusss. Bondage vind ik dan wel weer erg cheyl.

Maar al B: jij gaat onherroepelijk tegen hetzelfde aan lopen als ik, namelijk dat wanneer de beer eenmaal los is het contrast met thuis flink groot wordt. Een risico hoor..!
Dag lief haaasje! Je wil je niet laten vangen begrijp ik
Ehm mijn naam is haas. Dat zoizo!

(hai lief noeksie )
quote:Ano*k schreef op 26 juni 2014 @ 16:27:

Maar al B: jij gaat onherroepelijk tegen hetzelfde aan lopen als ik, namelijk dat wanneer de beer eenmaal los is het contrast met thuis flink groot wordt. Een risico hoor..!

Daar ben ik me ook helemaal van bewust en dat is ook de reden dat ik me tot nu toe nog niet heb laten overhalen om af te spreken. Het scheelt ook dat ze een uurtje rijden bij mij vandaan woont, waardoor de drang om te gaan ook al wat getempert wordt.

Ik ben ervan overtuigd dat als wij afspreken en zij de kans krijgt met mij uit te halen wat ze plan is ik verloren zal zijn.
One life, live it !
Annabel: sterk standpunt heb je ingenomen zeg mbt die contactpauze! R.e.s.p.e.c.t.

Diver: kleintjes en Spongebob gaan goed samen hè.

Look: wat maakt eigenlijk dat je minnaar toch weer neuqmateriaal lijkt te zijn..?
Ik pijp thuis iets minder graag, maar dat komt omdat mijn man een kromme heeft. Dat is toch wat lastiger.

Dus je was het haasje? Je bloem gaat vanzelf weer bloeien denk ik.
Oranje you lucky girl, aan een gebogen penis zitten absolute voordelen..!
Wat zijn jullie weer lekker bezig. Sinds mijn libido weer uit coma is, halen we thuis oraal weer bijna alles uit de kast, zowel gevend als ontvangend. Is wel anders geweest maar nu heb ik bijna overal weer zin in. Ik ga alleen niet door tot het eind, heb hem dan liever in een andere opening.

Ik heb geen moeite met de kromming (nr1 is geen 'rechtschapen man'), kwestie van hem vanaf de goede kant in je mond nemen.

Lunchdate was weer heerlijk. Nee er is niet gesekst. Er is wel over gesproken maar er zijn geen besluiten genomen. Ja we willen het, maar nee we zien het niet zo 1,2,3 gebeuren. Zien het overdagse hotelgebeuren allebei niet zitten, willen geen vluggertje. Ik denk dat het uiteindelijk wel gaat gebeuren, we willen het te graag. Maar wanneer en waar, geen idee.

Verder is het bij zoenen en voezelen langs de waterkant gebleven. Alle grasjes zijn er weer afgeklopt en ik kan weer naar huis. Nagloeiend, hongerig en wel...
Dus ik moet 'jullie' deels gelijk geven (het gaat er ooit wel van komen, je houdt het niet bij alleen een zoenrelatie omdat er gewoon veel te veel verlangen en geiligheid naar elkaar is) maar deels ook niet (we zijn vandaag bij lange na niet in een auto of op een toilet geëindigd).

Iemand een idee voor me hoe je 24 uur samen met je (gebonden) minnaar kunt bemachtigen? En met gebonden heb ik het nog niet over vastgebonden, al hou ik daar ook wel van. Dat gaan we eerst thuis maar weer eens doen...

Ik geloof ook niet dat ik dingen met m'n vlam zou willen doen die ik thuis niet wil doen.

Maar al teruglezend hier ben ik blijkbaar wel van de steriele seks: ik vind het nogal een turn off als er over me heen gespoten wordt. Pijpen vind ik wel lekker om te doen, maar dan wel zelf leidend, dus niet dat je in je mond geneukt wordt (ik bepaal hoe diep en hoe snel, niet hij). Slikken was vroeger nooit een probleem maar heb ik al jaren niet meer gedaan. Momenteel vooral omdat ik heel graag heel uitgebreid geneukt wil worden. En mijn 40+ nr1 is dan wel altijd paraat, maar 2 keer achter elkaar klaarkomen is wel de max voor hem. Tja, dan heb ik hem toch liever in mijn kut. Anaal is ook al wat langer geleden. Vond ik vooral een fijne oplossing als ik ongesteld was. Misschien binnenkort ook maar weer eens proberen...
Ha Haasje! Ja, Annabella Karamella blijft wel scherp hoor!

Blauwevrouw: Okee, zie je wel, het moet er dus toch van komen, haha. Waarom meteen 24 uur? Dat is lang hoor. Zie mijn worsteling van de afgelopen week, het is heel moeilijk je daarna weer voldoende te onthechten, na 24 uur intimiteit. En goed geneukt worden kan ook best in een paar uur, tenslotte

Maar goed, mocht je dat toch perse willen (en zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd had over de after-effects), dan zul je een werk-trip moeten veinzen. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar misschien een congresje of workshop van 2 dagen, of een training, of klantbezoek? Heeft voor mij 2x goed uitgepakt zo, en kan ik nog makkelijk vaak herhalen als het moet. Maar goed, voordeel is dus dat zowel minnaar als ik internationaal werken.

Als dat echt niet gaat, dan wellicht een nachtje weg met een vriendin. Maar dan neem je wel een extra risico, namelijk dat je een 3e in je leugen inbrengt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven