Help Djoels de Kram(p)Fors door!

29-10-2008 12:49 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit je dan.

Op je stoel.

Voor je staat een groot pakket.

Net bezorgd door twee mannen.

Hupsakee zetten het pakket in de kamer.

'Dag mevrouwtje, fijne dag.'

'O. Euh. Tja, u haalt niet dat plastic en karton eraf?'

'Nee mevrouw, dat mag u zelf doen. Hier is de bekleding die moet er nog omheen en dan heeft u een leuk bankie.'

'Bekleding? Zit die er niet al omheen.'

'Nee, het is een kaal bankie mevrouwtje, zo gepiept joh.'

'Lust u soms koffie, kunnen we onder genot van een bakkie misschien samen even kijken?'

'Nee mevrouw, ik heb meer klanten, ik moet echt gaan.'

'Wilt u een plakje cake??'

'Nee moet echt gaan mevrouw!'

'Een biertje? Een glas champagne? Een lapdance?'

'Dag mevrouw veel plezier met uw Ikea bank.'

Daar zit ik dan.

Karton eraf. Plastic eraf. Stof uit pakket gehaald.

Gestreken.

Over de bank gelegd.

Trekken, sjorren, rukken.

Zweet van mijn voorhoofd.

Nu zit het erom en op de één of andere manier is het niet zoals ik dacht dat het zou moeten zijn.

Kent iemand de Kramfors bank.

Gouden tips om die stof juist op de naadjes te krijgen?

Vond de bank ook erg laag.

Er zit een heel onderstel bij.

Mag ik ook zelf in elkaar zetten.

Joehoe.

De bank zoals deze hoort te zijn:

De bank zoals deze nu voor me staat.

HELP!
DTEEZ!
Mogen we ook nog een foto van hoe hij nu is? :-)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Blijft leuk om die bank te zien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Djoels gaat verhuizen!

En verbouwen!

Dat MOET hilarische topics opleveren!
GTST heeft bijna zomerstop als jij dan je eigen soap hier begint hoef ik me niet te vervelen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Djoels schreef op donderdag 26 juni 2014 21:15 Altijd als ik een topic open of omhoog haal zijn mensen bang

- God heeft ze weer een bank gekocht?

- God, heeft ze weer lekkage in haar vloer?

- Jezus te paard is ze weer zwanger?

etc..

niet bang zijn, er is NIETS geks aan de hand met mij.

Ik heb alleen een nieuw huis gekocht en moet nog veeeeel dingen doen / regelen en ik ben wel bang voor nieuwe avonturen. Ik ben helemaal niet bang! Ik zit te popelen!! Mag ik je nog wat klunzige bouwvakkers aanraden om ons leesplezier te waarborgen?
Pfoewaaaahahaha ik had dit topic nooit eerder gezien maar heb nu minutenlang zitten lachen om de OP. Heel veel succes met het uitzoeken van een mooie kant-en-klare bank. Misschien voor een hoekbank gaan, kan me namelijk niet voorstellen dat er hoekbanken bestaan met een losse hoes.

O enne, blijf ver weg van de ikea, heeeeeeeeel ver weg!
nou ik heb al wat rellen gehad hoor........ maar ik ben van plan de komende maanden rustig door te komen.

een foto nu?

Ik heb al jaren geen foto meer geplaatst weet niet eens hoe het moet
DTEEZ!
kijk, daar begint het al

Zal ik iets vertellen over de ikea. Ik heb toen ik zwanger was van Petronella (de tweede) een soort van fetish ontwikkeld voor de ikea. Dit resulteerde erin dat itsman in zijn eentje een hele nieuwe slaapkamer moest gaan halen, een nieuwe kinderkamer en nog veel te veel losse spullen

Toen moest ik beloven dat ik een half jaar niets van de ikea wilde. Dat heb ik netjes volgehouden. Maar een jaar later
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 26 juni 2014 @ 21:28:

kijk, daar begint het al

Zal ik iets vertellen over de ikea. Ik heb toen ik zwanger was van Petronella (de tweede) een soort van fetish ontwikkeld voor de ikea. Dit resulteerde erin dat itsman in zijn eentje een hele nieuwe slaapkamer moest gaan halen, een nieuwe kinderkamer en nog veel te veel losse spullen

Toen moest ik beloven dat ik een half jaar niets van de ikea wilde. Dat heb ik netjes volgehouden. Maar een jaar later echt te grappig!
DTEEZ!

Hulde voor een revival van de Krampfors.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Djoels schreef op 26 juni 2014 @ 21:10:

Inmiddels verhuisd, wijlen mijn kat die de bank verminkt heeft en ik zit hier op deze bankZit je nou samen met een dooie kat op de bank?
Nee Java, ik schreef het niet duidelijk, maar dat weet je vast wel.
DTEEZ!
On topic: ik vind de banken van design on stock mooi

http://interieurcursus.bl ... n-mooie-meubelen-van.html
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
.
DTEEZ!
He, Djoels? Nieuwe bank maar je durft het niet toe tegeven. Deze komt van de meubelboulevaart en wordt keurig kant en klaar afgelevert?
Djoelsie!!!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik ben zelden zo blij geweest met een omhooggehaald topic uit 2008.
Update;

De krampfors, deze bank, ziel en zaligheid, gaat weg. Hij mag gratis afgehaald worden, hij is ook geen euro meer waard.

Wat een afsluiting van een tijdperk, een topic...

Gratis af te halen, beetje kapot, de stof zit nog steeds scheef, maar mijn God, het is me wat hoor..
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 08 februari 2017 @ 18:13:

Update;

De krampfors, deze bank, ziel en zaligheid, gaat weg. Hij mag gratis afgehaald worden, hij is ook geen euro meer waard.

Wat een afsluiting van een tijdperk, een topic...

Gratis af te halen, beetje kapot, de stof zit nog steeds scheef, maar mijn God, het is me wat hoor..https://www.youtube.com/watch?v=Hgw_RD_1_5I

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Arme krampfors
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Het Viva forum is papaja.
quote:Enn schreef op 08 februari 2017 @ 18:23:

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=Hgw_RD_1_5I

[afbeelding]
DTEEZ!
Komt er weer een nieuwe krampfors? Dan kunnen we dit topic een nieuw leven inblazen
quote:Filee schreef op 08 februari 2017 @ 20:01:

Komt er weer een nieuwe krampfors? Dan kunnen we dit topic een nieuw leven inblazen Nee deze keer hoef ik er niets aan te doen
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven