Babies juni 2013
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:23
Hallo allemaal!
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
donderdag 19 juni 2014 om 12:25
woensdag 25 juni 2014 om 17:57
Werken is heel druk, veel verjaardagen en andere feestjes waardoor de weekenden erg vol zitten en daarnaast ook nog eens klussen in de babykamer. Wel erg leuk moet ik zeggen!
Hier ook een en al drukte in m'n buik en af en toe ook al best hard! Helaas heeft behalve m'n man nog niemand anders iets gevoeld van de baby dat vind ik wel jammer.
Morgen voor 24 weken check up naar de verloskundige! Ben benieuwd, we gaan ook voeding bespreken (borstvoeding vs flesvoeding). En dan nog een dagje werken tot het weekend.
Hier ook een en al drukte in m'n buik en af en toe ook al best hard! Helaas heeft behalve m'n man nog niemand anders iets gevoeld van de baby dat vind ik wel jammer.
Morgen voor 24 weken check up naar de verloskundige! Ben benieuwd, we gaan ook voeding bespreken (borstvoeding vs flesvoeding). En dan nog een dagje werken tot het weekend.
woensdag 25 juni 2014 om 18:40
Vind t ook wel spannend. Ach buik ligt tot nu toe op schema. Doe t zelf ook wel opmeten.
Ja denk ongeveer 1300 Gr en 38cm
Maar m'n zoon was ook niet groot, 2725 en 48cm met 38 weken.
Verwacht niet dat dit wel een grote(re) baby wordt
Je moet wel rustig aan doen he!
Harde buiken zijn niet goed. Zeker niet vaak!
Ik heb ook wel eens een harde buik maar dat is alles behalve vaak;-)
Verjaardagen etc prima. Maar als ik er mee klaar ben is t klaar en gaan we. Ik krijg ook meteen bruine afscheiding na drukke dagen.
Zoonlief is sinds t weekend baar zolder en kunnen we nu beginnen aan de babykamer.
Die staat leeg. Muren zijn wit en vloer ligt er. Maar hij ging van t weekend aan aan de bak. Ik mag nix doen van hem
Heb al wel een heleboel spullen! Ben alleen t overzicht kwijt.
Laat t weten hoe t morgen was!
Elsy vertel morgen wel van die buiken he!!!!
Xxx
Ja denk ongeveer 1300 Gr en 38cm
Maar m'n zoon was ook niet groot, 2725 en 48cm met 38 weken.
Verwacht niet dat dit wel een grote(re) baby wordt
Je moet wel rustig aan doen he!
Harde buiken zijn niet goed. Zeker niet vaak!
Ik heb ook wel eens een harde buik maar dat is alles behalve vaak;-)
Verjaardagen etc prima. Maar als ik er mee klaar ben is t klaar en gaan we. Ik krijg ook meteen bruine afscheiding na drukke dagen.
Zoonlief is sinds t weekend baar zolder en kunnen we nu beginnen aan de babykamer.
Die staat leeg. Muren zijn wit en vloer ligt er. Maar hij ging van t weekend aan aan de bak. Ik mag nix doen van hem
Heb al wel een heleboel spullen! Ben alleen t overzicht kwijt.
Laat t weten hoe t morgen was!
Elsy vertel morgen wel van die buiken he!!!!
Xxx
donderdag 26 juni 2014 om 16:41
Hi Hi
Hier was alles oke
Baby wordt geschat op 1440 Gr en ligt iets achter met groei
Die 1300 die i zei klopte dus niet
Maar t was niet erg. M'n oudste was ook niet groot
2725 met 38 weken
Baby ligt wel goed met z'n hoofd naar beneden.
En gezegd dat ik natuurlijk wil bevalling
Ookal zitten daar wel risico's aan ivm m'n vorige keizersnee
Manlief vind dat ik een ks moet nemen. Is veiliger en hij is bang dat hij mij en baby kwijt raakt mocht t mis gaan
Ik heb een verhoogde kans dat m'n baarmoeder scheurt en dan lan t snel gedaan zijn.
Fijn joh
Food for thought
Elsy hoe was t bij jou?
Hier was alles oke
Baby wordt geschat op 1440 Gr en ligt iets achter met groei
Die 1300 die i zei klopte dus niet
Maar t was niet erg. M'n oudste was ook niet groot
2725 met 38 weken
Baby ligt wel goed met z'n hoofd naar beneden.
En gezegd dat ik natuurlijk wil bevalling
Ookal zitten daar wel risico's aan ivm m'n vorige keizersnee
Manlief vind dat ik een ks moet nemen. Is veiliger en hij is bang dat hij mij en baby kwijt raakt mocht t mis gaan
Ik heb een verhoogde kans dat m'n baarmoeder scheurt en dan lan t snel gedaan zijn.
Fijn joh
Food for thought
Elsy hoe was t bij jou?
vrijdag 27 juni 2014 om 17:40
Hier was alles goed, ik bedoelde vooral dat het schoppen best hard is en heeeeeel sporadisch wel eens een harde buik. Maar ik heb het netjes gemeld en was niet erg. Bloeddruk was keurig 100/60 en nog steeds niks aangekomen! Heel fijn!
Baby schopte tot 3 x toe tegen die dopler aan was heel grappig want je kon dat ook goed horen en ik voelen.
Spannend ik snap je man wel maar jou ook. Collega heeft ook ivm angst voor druk op het oude litteken uiteindelijk een ks ipv een natuurlijke bevalling. Gewoon afwachten je hoort uiteindelijk wel als de artsen het echt niet verantwoord vinden toch?
Fijn dat de groei ok was en vergelijkbaar met je zoon.
Baby schopte tot 3 x toe tegen die dopler aan was heel grappig want je kon dat ook goed horen en ik voelen.
Spannend ik snap je man wel maar jou ook. Collega heeft ook ivm angst voor druk op het oude litteken uiteindelijk een ks ipv een natuurlijke bevalling. Gewoon afwachten je hoort uiteindelijk wel als de artsen het echt niet verantwoord vinden toch?
Fijn dat de groei ok was en vergelijkbaar met je zoon.
vrijdag 27 juni 2014 om 17:53
Owwww gelukkig dat alles ok is dan 
Ben je nog nix aangekomen????????
Ben jaloers..... Ik zit nu op 8kg. Opzich wel netjes voor 30.3 weken toch?
Ben je niet duizelig met die blieddruk?
Mijn onderdruk begint nu langzaam te stijgen.
Zit nu op 105/75 heb ook op 60 gezeten..... Zag ik regelmatig sterren.
Heb veel gelezen op fora over een nat. Bevalling na een KS. En ik lees veel goede ervaringen.
En ik geloof dat ze dat echt wel goed id gaten houden......
Heb net t huis gepoetst...... Ben nu wel ff kapot.... Slaap echt slecht deze week.... Bah
Fijn weekend Elsy..... Doe beetje rustig aan hè!?!
Ben je nog nix aangekomen????????
Ben jaloers..... Ik zit nu op 8kg. Opzich wel netjes voor 30.3 weken toch?
Ben je niet duizelig met die blieddruk?
Mijn onderdruk begint nu langzaam te stijgen.
Zit nu op 105/75 heb ook op 60 gezeten..... Zag ik regelmatig sterren.
Heb veel gelezen op fora over een nat. Bevalling na een KS. En ik lees veel goede ervaringen.
En ik geloof dat ze dat echt wel goed id gaten houden......
Heb net t huis gepoetst...... Ben nu wel ff kapot.... Slaap echt slecht deze week.... Bah
Fijn weekend Elsy..... Doe beetje rustig aan hè!?!
vrijdag 27 juni 2014 om 18:45
Nee helemaal niet duizelig nergens last van. Vorige keren was m'n bloeddruk 120/80 geloof ik en daartussen schommelt het
Dus zal wel goed zijn haha. Zolang ik er geen last van heb zal het goed zijn haha. 8 kg is heel netjes met 30.3 ! maar ik had meer dan genoeg reserves voor de baby dus die eet hij netjes op M'n eetpatroon is wel veranderd kan qua hoeveelheid veel minder op. Dus dat is wel anders als voor de zwangerschap.
Inderdaad ze houden je wel in de smiezen Ben ook snel verrot hoor en dan lig ik voor pampes op de bank! Dit weekend helemaal niets, alleen manlief die aan de klus gaat in de baby kamer ! jeeh!
Dus zal wel goed zijn haha. Zolang ik er geen last van heb zal het goed zijn haha. 8 kg is heel netjes met 30.3 ! maar ik had meer dan genoeg reserves voor de baby dus die eet hij netjes op M'n eetpatroon is wel veranderd kan qua hoeveelheid veel minder op. Dus dat is wel anders als voor de zwangerschap.
Inderdaad ze houden je wel in de smiezen Ben ook snel verrot hoor en dan lig ik voor pampes op de bank! Dit weekend helemaal niets, alleen manlief die aan de klus gaat in de baby kamer ! jeeh!
zondag 6 juli 2014 om 18:15
Whoehoe!
Ik stond eenzaam bovenaan. Maar kan eindelijk mededelen dat het deze maand eindelijk weer gelukt is.
Afgelopen vrijdag heb ik weer positief getest. Heel spannend allemaal,want ben toch wel onzeker dat het weer mis gaat.
Wilde het toch graag delen met jullie!
Hoe is het met de rest? Zie ineens dat er afgelopen tijd nog wel eens wat gezegd is hier, heb ik helemaal niet gezien!
Ik stond eenzaam bovenaan. Maar kan eindelijk mededelen dat het deze maand eindelijk weer gelukt is.
Afgelopen vrijdag heb ik weer positief getest. Heel spannend allemaal,want ben toch wel onzeker dat het weer mis gaat.
Wilde het toch graag delen met jullie!
Hoe is het met de rest? Zie ineens dat er afgelopen tijd nog wel eens wat gezegd is hier, heb ik helemaal niet gezien!
zondag 6 juli 2014 om 19:07
Jeeeeeeej! Hartje wat super gaaaf!
Ik ga duimen voor je meid!
Vind t jammer dat t hier redelijk rustig is
Kijk pip is bezig met andere dingen. Dus begrijpelijk
Vraag me ook af hoe t met de rest is !!!
Elsy
Vind je de tijd nu ook zo snel gaan???
Hier is manlief ook druk bezig.
Hoeft opzich niet super veel te gebeuren maar toch
De 23e komt de kraamzorg. Nu zijn ze niet superstreng maar er moet wel eea klaar zijn dan. Ook voor m'n eigen gemoedsrust!
Van dat niet veel eten is erg herkenbaar. Maar met al voetbalfeestjes en bbqs is er toch stiekem 1,5 kg aangevlogen deze 1,5!week. Shit nu ff rustig aan dus
Heb ook wel pofferige enkels. Maar dan nog!!!
Ik ga m'n mannetje op bed gooien. Hij wou opblijven gisteravond. Met gevolg uitslapen tot 11.30!!!!! En rest vd dag gaar..... Hihi
Fijne aaf
Ik ga duimen voor je meid!
Vind t jammer dat t hier redelijk rustig is
Kijk pip is bezig met andere dingen. Dus begrijpelijk
Vraag me ook af hoe t met de rest is !!!
Elsy
Vind je de tijd nu ook zo snel gaan???
Hier is manlief ook druk bezig.
Hoeft opzich niet super veel te gebeuren maar toch
De 23e komt de kraamzorg. Nu zijn ze niet superstreng maar er moet wel eea klaar zijn dan. Ook voor m'n eigen gemoedsrust!
Van dat niet veel eten is erg herkenbaar. Maar met al voetbalfeestjes en bbqs is er toch stiekem 1,5 kg aangevlogen deze 1,5!week. Shit nu ff rustig aan dus
Heb ook wel pofferige enkels. Maar dan nog!!!
Ik ga m'n mannetje op bed gooien. Hij wou opblijven gisteravond. Met gevolg uitslapen tot 11.30!!!!! En rest vd dag gaar..... Hihi
Fijne aaf
maandag 7 juli 2014 om 01:44
Hoi allemaal!
Pip gefeliciteerd, geniet van je kleine!
Hartje jij ook gefeliciteerd, eindelijk! Wat zullen jullie blij zijn zeg!
Sky en Elsy: jullie klinken blij zwanger! En netjes zeg, met de kilo's!
Ik ben inmiddels 37.5 weken zwanger en heb het helemaal gehad. Hij mag van mij gister nog wel komen! Sinds gisteravond pijnlijke harde buiken maar er lijkt nog niet echt iets door te zetten helaas
Ik ben nu 7 kg aangekomen, eet vooral fruit want nergens anders zin in en er past ook bijna niks meer in mijn maag door een hele grote baby... Hij ligt 2á3 weken voor op schema, vandaar ook dat hij er wel uit mag...
Pip gefeliciteerd, geniet van je kleine!
Hartje jij ook gefeliciteerd, eindelijk! Wat zullen jullie blij zijn zeg!
Sky en Elsy: jullie klinken blij zwanger! En netjes zeg, met de kilo's!
Ik ben inmiddels 37.5 weken zwanger en heb het helemaal gehad. Hij mag van mij gister nog wel komen! Sinds gisteravond pijnlijke harde buiken maar er lijkt nog niet echt iets door te zetten helaas
Ik ben nu 7 kg aangekomen, eet vooral fruit want nergens anders zin in en er past ook bijna niks meer in mijn maag door een hele grote baby... Hij ligt 2á3 weken voor op schema, vandaar ook dat hij er wel uit mag...
dinsdag 15 juli 2014 om 10:51
Hi iedereen!
Missjs gefeliciteerd nog met je dochter leuk hoor!!
Alles goed gegaan tijdens de bevalling enzo??!
Biessie
Kan me voorstellen dat je t spuugzat bent. Zeker wanneer baby zo voorloopt . Je zal wel een flinke buik hebben. Hopelijk komt ie snel!
En wbt dat eten. Ik heb ook nergens zin in. Dwaal ik door de super, op zoek naar wat lekkers en dan kom ik terug met aardbeien idd. Ookal vind ik augurken ook wel lekker
Afgelopen zondag de hele dag hypnobirthing cursus gehad
T kost wat maar ik vond en vind t echt super! Ga met veel meer vertrouwen en goede overtuigingen richting de bevalling toe dan voor heen.
Vandaag 33 weken. Vind de laatste weken traag gaan. Blech
Missjs gefeliciteerd nog met je dochter leuk hoor!!
Alles goed gegaan tijdens de bevalling enzo??!
Biessie
Kan me voorstellen dat je t spuugzat bent. Zeker wanneer baby zo voorloopt . Je zal wel een flinke buik hebben. Hopelijk komt ie snel!
En wbt dat eten. Ik heb ook nergens zin in. Dwaal ik door de super, op zoek naar wat lekkers en dan kom ik terug met aardbeien idd. Ookal vind ik augurken ook wel lekker
Afgelopen zondag de hele dag hypnobirthing cursus gehad
T kost wat maar ik vond en vind t echt super! Ga met veel meer vertrouwen en goede overtuigingen richting de bevalling toe dan voor heen.
Vandaag 33 weken. Vind de laatste weken traag gaan. Blech
donderdag 17 juli 2014 om 21:00
Hi dames. Trekken we t nog in deze hitte???
Ik heb een heftige nacht en dag achter de rug.
Dinsdagmiddag opeens veel pijn met ademen en in m'n rug. Met uitstraling naar voorkant borst schouder en arm
Vannacht was t dusdanig ellende dat manlief besloot de HAP te bellen.
Toen nd SEH voor bloedprikken en longfotos. Toen opgenomen een ct scan. Misschien had ik wel een klaplong of embolie.
Toen nd vlos. Toen voor een ctg. En om 1800 afgepeigerd weer thuis.
Geen embolie. Geen klaplong. Baby oke. Buik prima,
Ze denken dag baby tegen een zenuw en:of spier. Zit die de pijn veroorzaakt. Nix aan te doen. Wachten tot ie indaald.
Ben afgedraaid. Bahhhhhh
Ik heb een heftige nacht en dag achter de rug.
Dinsdagmiddag opeens veel pijn met ademen en in m'n rug. Met uitstraling naar voorkant borst schouder en arm
Vannacht was t dusdanig ellende dat manlief besloot de HAP te bellen.
Toen nd SEH voor bloedprikken en longfotos. Toen opgenomen een ct scan. Misschien had ik wel een klaplong of embolie.
Toen nd vlos. Toen voor een ctg. En om 1800 afgepeigerd weer thuis.
Geen embolie. Geen klaplong. Baby oke. Buik prima,
Ze denken dag baby tegen een zenuw en:of spier. Zit die de pijn veroorzaakt. Nix aan te doen. Wachten tot ie indaald.
Ben afgedraaid. Bahhhhhh
donderdag 17 juli 2014 om 21:39
He getsie Skylar! Nu weer rustig?
Ik ben woensdagnacht bevallen van een prachtige zoon! Een prima bevalling gehad, maar 2 hechtingen en een heerlijk knaapje erbij!
Baby doet het hartstikke goed en ook ik voel me vrij goed ondanks dat ik 2 nachten niet geslapen heb...
We liggen nu weer in bed, hopende op een betere nacht met wat meer slaap!
Ik ben woensdagnacht bevallen van een prachtige zoon! Een prima bevalling gehad, maar 2 hechtingen en een heerlijk knaapje erbij!
Baby doet het hartstikke goed en ook ik voel me vrij goed ondanks dat ik 2 nachten niet geslapen heb...
We liggen nu weer in bed, hopende op een betere nacht met wat meer slaap!
donderdag 17 juli 2014 om 21:54
Biessie gefeliciteerd met je zoon!!! En idd maar 2 hechtingen!
Das te overzien!
Leuk hoor!
Ja eerste nachten zijn bikkelen.
Maar aan de andere kant, de tijd gaat zooooo snel, straks gaat ie doorslapen en is hedaan met jullie nachtelijke onderonsjes.
Iets wat ik persoonlijk stiekem toch ook erg gezellig vond en waar ik van kon genieten.
Heb nog wel pijn. Maar ik hoop dat ik zo moe ben dat ik er doorheen slaap.
Komt goed!
Geniet van jullie mannetje !!!
Das te overzien!
Leuk hoor!
Ja eerste nachten zijn bikkelen.
Maar aan de andere kant, de tijd gaat zooooo snel, straks gaat ie doorslapen en is hedaan met jullie nachtelijke onderonsjes.
Iets wat ik persoonlijk stiekem toch ook erg gezellig vond en waar ik van kon genieten.
Heb nog wel pijn. Maar ik hoop dat ik zo moe ben dat ik er doorheen slaap.
Komt goed!
Geniet van jullie mannetje !!!
dinsdag 22 juli 2014 om 16:23
dinsdag 22 juli 2014 om 21:20
Hallo dames!
Als eerste even m'n excuses, heb de afgelopen tijd wel vaak gelezen, maar geen tijd gehad om te reageren. Zit nu op 23 weken, en alles gaat goed met de baby! Ik heb morgen m'n laatste werkdag! Mag allemaal hier, je kunt altijd n briefje krijgen van de gyn, meeste vrouwen komen er na 3mnd al mee, haha. Maar t is voor mij wel goed zo, ze kennen hier niet echt deeltijd werk, en heb t de afgelopen maanden drukker dan ooit, deadlines en werkdruk echt gigantisch en er wordt niet echt rekening gehouden met zwangerschap op die manier... Maar heb sinds dit weekend ook veel last van pij in m'n onderbuik en in m'n heupen, word nu echt teruggefloten door m'n eigen lichaam. Hopelijk helpt t om de komende periode wat rust te hebben...
Biessie, van harte gefeliciteerd met je zoon, hoe gaat t nu met je?
En Missjs, een meisje, ook super! Daar ook alles goed?
En Sky, hoe ver ben je nu dan, dat t te vroeg voor je is? Ik zag je berichtje live vanuit het ziekenhuis dus toen móést ik wel reageren! Ik denk aan je meid, hou vol!!!
En Hartje, wat fijn nu ook weer zwanger, gefeliciteerd!!!! Nu rond de 7 weken dus? Super hoor!!!!
Als eerste even m'n excuses, heb de afgelopen tijd wel vaak gelezen, maar geen tijd gehad om te reageren. Zit nu op 23 weken, en alles gaat goed met de baby! Ik heb morgen m'n laatste werkdag! Mag allemaal hier, je kunt altijd n briefje krijgen van de gyn, meeste vrouwen komen er na 3mnd al mee, haha. Maar t is voor mij wel goed zo, ze kennen hier niet echt deeltijd werk, en heb t de afgelopen maanden drukker dan ooit, deadlines en werkdruk echt gigantisch en er wordt niet echt rekening gehouden met zwangerschap op die manier... Maar heb sinds dit weekend ook veel last van pij in m'n onderbuik en in m'n heupen, word nu echt teruggefloten door m'n eigen lichaam. Hopelijk helpt t om de komende periode wat rust te hebben...
Biessie, van harte gefeliciteerd met je zoon, hoe gaat t nu met je?
En Missjs, een meisje, ook super! Daar ook alles goed?
En Sky, hoe ver ben je nu dan, dat t te vroeg voor je is? Ik zag je berichtje live vanuit het ziekenhuis dus toen móést ik wel reageren! Ik denk aan je meid, hou vol!!!
En Hartje, wat fijn nu ook weer zwanger, gefeliciteerd!!!! Nu rond de 7 weken dus? Super hoor!!!!
dinsdag 22 juli 2014 om 21:30
Vandaag 34 precies en dan houden ze t ook niet tegen....
Bén net een uurtje thuis. Wel weeën nog maar nog steeds 1 cm
Slijmprop verloren daar. Zat echt een bonk slijm en bloed. Zag er apart uit.
Net in bad geweest en 2 paracetamol. Werkt ook nix...l
Hopelijk een goede nacht straks. Spook al de hele week
Cin
Goed van je. Lekker rust.......xcx
Bén net een uurtje thuis. Wel weeën nog maar nog steeds 1 cm
Slijmprop verloren daar. Zat echt een bonk slijm en bloed. Zag er apart uit.
Net in bad geweest en 2 paracetamol. Werkt ook nix...l
Hopelijk een goede nacht straks. Spook al de hele week
Cin
Goed van je. Lekker rust.......xcx