Centraal Moderatortopic I
dinsdag 15 april 2014 om 10:47
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 27 juni 2014 om 16:32
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 27 juni 2014 @ 15:11:
Hoi mods.
Er is een forummer met alleen cijfers als nickname. 05091984. Mijn iPhone maakt er een telefoonnummer van en ging net al bellen bij het scrollen!
Kunnen jullie hier iets mee toevallig?
We veranderen helaas geen gebruikersnamen en die naam is gewoon toegestaan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Hoi mods.
Er is een forummer met alleen cijfers als nickname. 05091984. Mijn iPhone maakt er een telefoonnummer van en ging net al bellen bij het scrollen!
Kunnen jullie hier iets mee toevallig?
We veranderen helaas geen gebruikersnamen en die naam is gewoon toegestaan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 27 juni 2014 om 16:33
quote:missie_m schreef op 27 juni 2014 @ 16:28:
Hallo Moderator, Kan het zijn dat Geroldine zich heeft afgemeld op dit forum? Is er ook zoiets als een "ik-zeg-doei-topic"?
Zoiets bestaat (nog) niet en wij kunnen helaas ook geen uitspraken doen over accounts die anoniem zijn gemaakt of een permaban hebben gekregen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Hallo Moderator, Kan het zijn dat Geroldine zich heeft afgemeld op dit forum? Is er ook zoiets als een "ik-zeg-doei-topic"?
Zoiets bestaat (nog) niet en wij kunnen helaas ook geen uitspraken doen over accounts die anoniem zijn gemaakt of een permaban hebben gekregen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
vrijdag 27 juni 2014 om 16:57
vrijdag 27 juni 2014 om 18:08
Mods, ik zeg ook nergens dat jullie de naam moeten aanpassen! Ik vind het apart dat jullie die conclusie uit mijn vraag hebben getrokken. Ik bedoel alleen maar of er iets gedaan kan worden aan de -in mijn ogen bug- bij het mobiele forum. Dat cijfers dus in een telefoonnummer veranderen.
Willen jullie dit alsjeblieft voorleggen aan de ICT?
vrijdag 27 juni 2014 om 18:20
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 27 juni 2014 @ 18:08:
Mods, ik zeg ook nergens dat jullie de naam moeten aanpassen! Ik vind het apart dat jullie die conclusie uit mijn vraag hebben getrokken. Ik bedoel alleen maar of er iets gedaan kan worden aan de -in mijn ogen bug- bij het mobiele forum. Dat cijfers dus in een telefoonnummer veranderen.
We hebben je bericht doorgestuurd, of we er iets aan kunnen doen kunnen we niet garanderen.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
We hebben je bericht doorgestuurd, of we er iets aan kunnen doen kunnen we niet garanderen.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
vrijdag 27 juni 2014 om 23:05
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 27 juni 2014 @ 18:08:
Aha
Ik had dat laatst op een ander forum, mijn iphone wilde ook bellen toen het scrollen haperde
Nu begrijp ik het
Oplossing lijkt me simpel: niet alleen cijfers toestaan
Maar misschien dat wordpress dat niet kan
Aha
Ik had dat laatst op een ander forum, mijn iphone wilde ook bellen toen het scrollen haperde
Nu begrijp ik het
Oplossing lijkt me simpel: niet alleen cijfers toestaan
Maar misschien dat wordpress dat niet kan
Je bent zelf een theepot
vrijdag 27 juni 2014 om 23:17
zaterdag 28 juni 2014 om 09:32
zaterdag 28 juni 2014 om 09:35
zaterdag 28 juni 2014 om 09:45
zaterdag 28 juni 2014 om 09:47
quote:Trotter schreef op 28 juni 2014 @ 01:06:
Ene Garebanaan post alleen over de tumblrpagina die aan dit forum is gewijd. Dat riekt naar spam, en is sowieso erg irritant omdat hij/zij allerlei oude topics omhoog schopt alleen maar om een link naar Tumblr te plakken.Die links plak ik om evt de TS te informeren. Als dat ongewenst is, excuses.
Ene Garebanaan post alleen over de tumblrpagina die aan dit forum is gewijd. Dat riekt naar spam, en is sowieso erg irritant omdat hij/zij allerlei oude topics omhoog schopt alleen maar om een link naar Tumblr te plakken.Die links plak ik om evt de TS te informeren. Als dat ongewenst is, excuses.
zaterdag 28 juni 2014 om 10:10
quote:Trotter schreef op 28 juni 2014 @ 01:06:
Ene Garebanaan post alleen over de tumblrpagina die aan dit forum is gewijd. Dat riekt naar spam, en is sowieso erg irritant omdat hij/zij allerlei oude topics omhoog schopt alleen maar om een link naar Tumblr te plakken.
Dank voor het melden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ene Garebanaan post alleen over de tumblrpagina die aan dit forum is gewijd. Dat riekt naar spam, en is sowieso erg irritant omdat hij/zij allerlei oude topics omhoog schopt alleen maar om een link naar Tumblr te plakken.
Dank voor het melden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zaterdag 28 juni 2014 om 11:28
zaterdag 28 juni 2014 om 11:29
zaterdag 28 juni 2014 om 12:00
zaterdag 28 juni 2014 om 12:53
quote:yasmijn schreef op 28 juni 2014 @ 12:42:
Verzoek van de laatste gebande die begint met een S (kunnen er zomaar nog meer zijn, dat weet ik niet) :
Ze verzoekt om teruggemaild te worden op het adres waar ze jou mee gemaild heeft, Mod.Hey, oude tijden herleven?
Verzoek van de laatste gebande die begint met een S (kunnen er zomaar nog meer zijn, dat weet ik niet) :
Ze verzoekt om teruggemaild te worden op het adres waar ze jou mee gemaild heeft, Mod.Hey, oude tijden herleven?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 28 juni 2014 om 12:57
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 27 juni 2014 @ 23:07:
Het erge is dat er ook nog iemand opnam toen mijn iPhone ging bellen. Dat is lullig! (050 is natuurlijk een bestaand netnummer.)Hoe kan dat nou? Nederlandse telefoonnummers bestaan altijd uit 10 cijfers en die gebruiksnaam uit 8.
Het erge is dat er ook nog iemand opnam toen mijn iPhone ging bellen. Dat is lullig! (050 is natuurlijk een bestaand netnummer.)Hoe kan dat nou? Nederlandse telefoonnummers bestaan altijd uit 10 cijfers en die gebruiksnaam uit 8.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 28 juni 2014 om 18:30