dagje alkmaar?
maandag 30 juni 2014 om 21:54
maandag 30 juni 2014 om 22:00
Kaasmarkt is niet op donderdag, alleen op vrijdag....
Alkmaar is een leuke, gezellige stad. Je kan er prima winkelen en op terrasje zitten, op de Laat zitten een paar tentjes waar je lekker kan lunchen (o.a. Elhorst), maar bij 'Echt Alkmaar', aan de Marktstraat kan je ook lekker eten.
Qua cultuur is er genoeg te zien in de stad zelf, mooie pandjes, geveltjes etc. Maar ik kan niet echt een museum opnoemen dat ik denk, daar moet je zijn geweest.
Beatlesmuseum ken ik niet, maar klinkt wel leuk.
Alkmaar is een leuke, gezellige stad. Je kan er prima winkelen en op terrasje zitten, op de Laat zitten een paar tentjes waar je lekker kan lunchen (o.a. Elhorst), maar bij 'Echt Alkmaar', aan de Marktstraat kan je ook lekker eten.
Qua cultuur is er genoeg te zien in de stad zelf, mooie pandjes, geveltjes etc. Maar ik kan niet echt een museum opnoemen dat ik denk, daar moet je zijn geweest.
Beatlesmuseum ken ik niet, maar klinkt wel leuk.
maandag 30 juni 2014 om 22:08
quote:Saraatje schreef op 30 juni 2014 @ 22:00:
Beatlesmuseum ken ik niet, maar klinkt wel leuk.Kaasmuseum op de Laat?
Beatlesmuseum ken ik niet, maar klinkt wel leuk.Kaasmuseum op de Laat?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 30 juni 2014 om 22:50
Iemand noemde het hier al: Fnidsen! Leuke buurt, smalle straatjes met winkeltjes die je niet snel in een andere stad tegen komt! Op De Laat en Langestraat zitten veel winkels die je elders ook tegen komt.
Ga op de kaasmarkt over het witte bruggetje en je loopt zo het Fnidsen op.
Bij de platte stenen brug heb je ook nog een lekkere ijssalon.
Leuke stad, je kan er zeker wel een dag door brengen! Dan ook nog naar Bergen gaan, zou ik dan weer niet doen maar dat bewaren voor een andere dag.
Ga op de kaasmarkt over het witte bruggetje en je loopt zo het Fnidsen op.
Bij de platte stenen brug heb je ook nog een lekkere ijssalon.
Leuke stad, je kan er zeker wel een dag door brengen! Dan ook nog naar Bergen gaan, zou ik dan weer niet doen maar dat bewaren voor een andere dag.
maandag 30 juni 2014 om 23:05
maandag 30 juni 2014 om 23:06
quote:Lucky_Birdie schreef op 30 juni 2014 @ 23:02:
Volgens zit het kaasmuseum aan de kant van de griek, en het bier museum aan de waagplein kant..Bij die Griek bij de kerk aan het Waagplein vaak gegeten, lekker daar.
Volgens zit het kaasmuseum aan de kant van de griek, en het bier museum aan de waagplein kant..Bij die Griek bij de kerk aan het Waagplein vaak gegeten, lekker daar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven