Koperspiraaltje verloren

woensdag 2 juli 2014 om 00:05
Wat ik nu heb..... Ik ben ongesteld en had vanavond behoorlijke buikpijn, iets erger dan normaal.
Op een gegeven moment heb ik het gevoel alsof er een bloedprop naar buiten kwam. Ik had bezoek dus dacht ik kijk zo wel even op de wc. Helemaal niet meer aan gedacht, ging ik net naar de wc voor het slapen gaan, blijk ik enorm doorgelekt te zijn, allemaal,bloed.
En het aparte, er zat een stuk vlees in mijn onderbroek, ongeveer 1,5 bij 4 cm. En mijn spiraaltje.
Dat zal hetgeen geweest zijn wat ik eerder vAnavond heb gevoeld.
Over 3 maanden heb ik het spiraal 3 maanden en moest hij toch verwijderd worden.
Maar hoe kan dit zomaar gebeuren na bijna 5 jaar?
Op een gegeven moment heb ik het gevoel alsof er een bloedprop naar buiten kwam. Ik had bezoek dus dacht ik kijk zo wel even op de wc. Helemaal niet meer aan gedacht, ging ik net naar de wc voor het slapen gaan, blijk ik enorm doorgelekt te zijn, allemaal,bloed.
En het aparte, er zat een stuk vlees in mijn onderbroek, ongeveer 1,5 bij 4 cm. En mijn spiraaltje.
Dat zal hetgeen geweest zijn wat ik eerder vAnavond heb gevoeld.
Over 3 maanden heb ik het spiraal 3 maanden en moest hij toch verwijderd worden.
Maar hoe kan dit zomaar gebeuren na bijna 5 jaar?

woensdag 2 juli 2014 om 08:17
quote:marjan77 schreef op 02 juli 2014 @ 00:49:
Oh nu zie ik het, sorry voor de verwarring. Schrijffout: ik heb het spiraal nu bijna 5 jaar. Over 3 maanden moest hij verwijderd worden.
Het is zeker weten geen stolsel, echt vlees. Een stuk,van mijn baarmoeder,,vleesloos,,vruchtje?
Pas het even aan in je TP.
Ik neem aan dat je naar de huisarts gaat?
Oh nu zie ik het, sorry voor de verwarring. Schrijffout: ik heb het spiraal nu bijna 5 jaar. Over 3 maanden moest hij verwijderd worden.
Het is zeker weten geen stolsel, echt vlees. Een stuk,van mijn baarmoeder,,vleesloos,,vruchtje?
Pas het even aan in je TP.
Ik neem aan dat je naar de huisarts gaat?
Je bent zelf een theepot

woensdag 2 juli 2014 om 09:01
Net terug van de huisarts.
Het was een miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Komt een hele enkele keer voor bij spiraaltjes.
Vruchtje was 8 tot 9 weken oud.
Bij het afstoten door het lichaam is ook het spiraaltje meegekomen. Apart gevoel dit.
Als ik koorts krijg moet ik direct heen maar voel me fysiek goed.
Het was een miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Komt een hele enkele keer voor bij spiraaltjes.
Bij het afstoten door het lichaam is ook het spiraaltje meegekomen. Apart gevoel dit.

woensdag 2 juli 2014 om 09:27
quote:marjan77 schreef op 02 juli 2014 @ 09:01:
Als ik koorts krijg moet ik direct heen maar voel me fysiek goed.Hoe kon hij dat weten zonder het gezien te hebben?
Als ik koorts krijg moet ik direct heen maar voel me fysiek goed.Hoe kon hij dat weten zonder het gezien te hebben?

donderdag 3 juli 2014 om 01:41
Oh , wat knap dat de ha dit weet...
Maw, ik geloof er niets van
Oh , wat knap dat de ha dit weet...
Maw, ik geloof er niets van
Je bent zelf een theepot

donderdag 3 juli 2014 om 01:45
Als ik koorts krijg moet ik direct heen maar voel me fysiek goed.Huh de HA heeft het stukje vlees niet gezien maar kan wel vertellen dat het vruchtje 8 tot 9 weken oud was?
Als ik koorts krijg moet ik direct heen maar voel me fysiek goed.Huh de HA heeft het stukje vlees niet gezien maar kan wel vertellen dat het vruchtje 8 tot 9 weken oud was?

donderdag 3 juli 2014 om 06:06
Kan een vruchtje er zo uitkomen bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Spiraaltje en vruchtje zouden dan toch echt uit de baarmoeder moeten komen lijkt mij (iets wat niet in de baarmoeder heeft gezeten kan er toch ook niet via de baarmoeder uitkomen).
Ik dacht dat dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap altijd operatief verwijderd moest worden....
Ik dacht dat dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap altijd operatief verwijderd moest worden....

donderdag 3 juli 2014 om 06:49
Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap die er spontaan vaginaal uitkwam, van 8-9 wéken? En dat stelt je huisarts vast zónder echo? Of heeft jouw ha inwendige echo-apparatuur tot zijn beschikking?
Als dit ècht zijn diagnose was zou ik me direct laten doorverwijzen naar een gynaecoloog voor een grondiger onderzoek.
Als dit ècht zijn diagnose was zou ik me direct laten doorverwijzen naar een gynaecoloog voor een grondiger onderzoek.