Koperspiraaltje verloren

woensdag 2 juli 2014 om 00:05
Wat ik nu heb..... Ik ben ongesteld en had vanavond behoorlijke buikpijn, iets erger dan normaal.
Op een gegeven moment heb ik het gevoel alsof er een bloedprop naar buiten kwam. Ik had bezoek dus dacht ik kijk zo wel even op de wc. Helemaal niet meer aan gedacht, ging ik net naar de wc voor het slapen gaan, blijk ik enorm doorgelekt te zijn, allemaal,bloed.
En het aparte, er zat een stuk vlees in mijn onderbroek, ongeveer 1,5 bij 4 cm. En mijn spiraaltje.
Dat zal hetgeen geweest zijn wat ik eerder vAnavond heb gevoeld.
Over 3 maanden heb ik het spiraal 3 maanden en moest hij toch verwijderd worden.
Maar hoe kan dit zomaar gebeuren na bijna 5 jaar?
Op een gegeven moment heb ik het gevoel alsof er een bloedprop naar buiten kwam. Ik had bezoek dus dacht ik kijk zo wel even op de wc. Helemaal niet meer aan gedacht, ging ik net naar de wc voor het slapen gaan, blijk ik enorm doorgelekt te zijn, allemaal,bloed.
En het aparte, er zat een stuk vlees in mijn onderbroek, ongeveer 1,5 bij 4 cm. En mijn spiraaltje.
Dat zal hetgeen geweest zijn wat ik eerder vAnavond heb gevoeld.
Over 3 maanden heb ik het spiraal 3 maanden en moest hij toch verwijderd worden.
Maar hoe kan dit zomaar gebeuren na bijna 5 jaar?

donderdag 3 juli 2014 om 06:52
De meeste bbz's zitten in de eileider, een enkele keer in de buikholte. Maar geen daarvan worden met 8-9 weken nog spontaan vaginaal afgestoten. Mocht dat wel zo zijn geweest: ga naar een gyn, want dit heeft onherstelbare schade aan je eileider gebracht, waardoor de kans op herhaling heel erg groot is. Laat je onderzoeken.