help kleine lul
woensdag 2 juli 2014 om 21:07
wat is een titel bedenken toch al lastig maar ik heb een probleem.
ik kom uit een relatie van een aantal jaar met een man die heel ruim geschapen was. In het begin was dat onprettig maar door de jaren helemaal gewent aangeraakt en van gaan houden. Deze relatie is nu al een tijdje stuk en heb een nieuwe lover. Deze heeft alleen een extreem kleine lul. Nu heb ik 1 vraag/probleem. De sex/penetratie die ik met me vorige vriend had 10/15 minuten max duurde. Bij deze kan het 30 minuten duren en dan komt hij nog niet klaar. kan dit komen omdat me vagina niet strak genoeg meer is? of zijn lul dus te klein ervoor en het daardoor niet goed stimuleert of kan deze vriend gewoon een heel goed uithoudings-vermogen hebben wat hij zelf zegt?
ik voel me hier heel onzeker over heeft iemand een antwoord of tips?
ik kom uit een relatie van een aantal jaar met een man die heel ruim geschapen was. In het begin was dat onprettig maar door de jaren helemaal gewent aangeraakt en van gaan houden. Deze relatie is nu al een tijdje stuk en heb een nieuwe lover. Deze heeft alleen een extreem kleine lul. Nu heb ik 1 vraag/probleem. De sex/penetratie die ik met me vorige vriend had 10/15 minuten max duurde. Bij deze kan het 30 minuten duren en dan komt hij nog niet klaar. kan dit komen omdat me vagina niet strak genoeg meer is? of zijn lul dus te klein ervoor en het daardoor niet goed stimuleert of kan deze vriend gewoon een heel goed uithoudings-vermogen hebben wat hij zelf zegt?
ik voel me hier heel onzeker over heeft iemand een antwoord of tips?
woensdag 2 juli 2014 om 21:09
Niet elke man komt even snel klaar en ik denk niet dat jij permanent verwijdt bent door je vorige vriend. Het kan wel zijn dat hij (te) weinig wrijving ervaart.
30 Minuten neuken, ik moet er niet aan denken. Hij gooit het op uithoudingsvermogen, betekend dit dat hij zijn orgasme "ophoudt" of kan hij ook daadwerkelijk niet eerder klaarkomen?
30 Minuten neuken, ik moet er niet aan denken. Hij gooit het op uithoudingsvermogen, betekend dit dat hij zijn orgasme "ophoudt" of kan hij ook daadwerkelijk niet eerder klaarkomen?
woensdag 2 juli 2014 om 21:41
Je moet er een nemen die en een grote lul heeft en het meer dan 30 minuten volhoudt ff serieus: je kunt je ook afvragen of de chemie met je vroegere vriend niet gewoon beter was. Als dat zo is, is het lastig, omdat je die chemie nu eenmaal hebt of niet en als die ontbreekt je toch steeds aan je ex blijft denken.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
woensdag 2 juli 2014 om 21:53
quote:Ephina schreef op 02 juli 2014 @ 21:40:
Wat een banaal topic . De spreekwijze dan.
Is anaal een optie? (No kidding)Ik vind het ook banaal, ik hou niet van die taal.
Wat een banaal topic . De spreekwijze dan.
Is anaal een optie? (No kidding)Ik vind het ook banaal, ik hou niet van die taal.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 2 juli 2014 om 22:04
quote:Louise70 schreef op 02 juli 2014 @ 21:41:
Vreselijk als een man een half uur ligt te pompen en dat goed vind van zichzelf...
Ah een echte liefhebber zie ik
Bij jou gewoon t licht uit en "doe je ding als het maar snel is" ?
Vreselijk als een man een half uur ligt te pompen en dat goed vind van zichzelf...
Ah een echte liefhebber zie ik
Bij jou gewoon t licht uit en "doe je ding als het maar snel is" ?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
woensdag 2 juli 2014 om 22:18
Een half uur is wel erg gortig... Tenminste in het begin van relaties heb ik wel eens paar keer per dag half uur gered, maar erg gezond voelde dat daar beneden dag daarna niet aan.
Kan hij niet gewoon wat eerder komen? Kun je hem niet gewoon vragen wat eerder te komen? Of eerst de daad en daarna wat anders waardoor hij komt? Of eerst wat anders en daarna nog de daad?
Kan hij niet gewoon wat eerder komen? Kun je hem niet gewoon vragen wat eerder te komen? Of eerst de daad en daarna wat anders waardoor hij komt? Of eerst wat anders en daarna nog de daad?
woensdag 2 juli 2014 om 22:32
woensdag 2 juli 2014 om 22:44
woensdag 2 juli 2014 om 22:47
Helemaal niet gek, ik was altijd in de veronderstelling dat seks niet langer dan 5 hooguit 10 minuten kon duren met de bedpartners die ik had gehad.
Toen kwam ik deze tegen, fantastisch. Heb hem maar meteen gehouden.
En idd, het is ook wel eens snel... maar kan dus ook soms een half uur of een uur zijn
O, en hij heeft geen kleine piemel dus daar is geen verband
Toen kwam ik deze tegen, fantastisch. Heb hem maar meteen gehouden.
En idd, het is ook wel eens snel... maar kan dus ook soms een half uur of een uur zijn
O, en hij heeft geen kleine piemel dus daar is geen verband
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous