De avatar op Viva

26-06-2014 15:16 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je deze avatar? Zijn er avatars van anderen die je mooi vindt? Of misschien avatars die je niet begrijpt? Weten mensen wat jouw avatar betekent?
quote:NYC schreef op 26 juni 2014 @ 16:13:

toen onze baby werd geboren heb ik deze versie ervan gemaakt. Dan idee kwam overigens niet van mijzelf, die lof gaat naar Enn.Heeeeeee, ik wist niet dat Enn jouw vrouw was! Nyc-Enn... tja waarom niet he!
quote:geve schreef op 03 juli 2014 @ 16:46:

[...]

Heeeeeee, ik wist niet dat Enn jouw vrouw was! Nyc-Enn... tja waarom niet he!

Dus als iemand een idee aandraagt voor een andere ava ben je met elkaar getrouwd?

Goh.
Ik geloof van alles, maar ik geloof niet dat Enn en NYC bij elkaar horen

Ik kijk ook altijd naar ava's, meer dan daar de nick.

Groentsoep2, dat weet ik nog wel. Dat vond ik zo'n gekke nick, tot ik ergens las dat je die 'e' gewoon was vergeten bij het aanmelden.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 juli 2014 @ 22:21:

...........onzin en daar wil ik niet graag mee worden verward.

Nee, gelukkig ben je altijd haske serieus!
quote:geve schreef op 03 juli 2014 @ 16:46:

[...]

Heeeeeee, ik wist niet dat Enn jouw vrouw was! Nyc-Enn... tja waarom niet he!

Als ik een Lesbiette zou zijn zou ik NY doen.

(Zo, nou heb ik ook een keer dat achterlijke 'doen' gebruikt. En dat neemt niet weg dat ik je echt graag lees hoor N. )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik wilde graag een groene viool als ava, vanwege natuurlijk de Fiolle, en Claude associeer ik met die gifgroene Reine Claude limonade.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ephina, anorectisch was ik niet hoor. Nooit geweest ook als enorme Bourgondiër. Vreet alles, drink ook alles en geniet er ook van. Destijds groeide ik echter 17 centimeter in anderhalf jaar. Inmiddels wel zwaarder, maar de 60 kilo rond raak ik nog steeds maar net.

Beetje raar om een 'kind van net 14' met een ziektebeeld te bestempelen. Beetje sneu ook best wel.
Inprensiepers bleif ik liefer annerniem
Je mag toch zeggen wat je ziet in plaatjes, Massems? Ik zag voor jouw uitleg ook een anorectisch vrouwpersoon.
quote:ThunderassMan schreef op 03 juli 2014 @ 20:48:

[...]

Nee, gelukkig ben je altijd haske serieus! Fijn dat eindelijk iemand anders dat ook ziet.
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 juli 2014 @ 21:18:

[...]

Fijn dat eindelijk iemand anders dat ook ziet.GMTA.
Als ik er niks bij had gezegd prima.

Maar volgens mijn staat er duidelijk bij dat ik 13 of 14 was. Dan vind ik zo'n opmerking persoonlijk wat knullig.

De gemiddelde 14 jarige knul is ook niet meer

Dan twee stokjes met te grote voeten waar halverwege knietjes opzitten en geen voor of achterkant hebbend. Nooit iemand horen zeggen dat ze 'anorexia' hebben....
Inprensiepers bleif ik liefer annerniem
Massems, ik zie een heel mager mens waar je de ribben van kunt tellen. Mag dát wel?
quote:mjdlh schreef op 03 juli 2014 @ 14:37:

[...]

En door welke dubbelzinnige zin kwam jij/men daar achter? Nou d'r kwamen ineens zinnige postings van "Perseph0ne". Dat waren ze van Persephone niet gewend . Dus daar kwam wel eens een opmerking over waar ik dan op antwoorde dat ik toch echt net een nieuwe nick aan had gemaakt . Ik wist niet dat persephone met een o bezet was. Ik vond de 0 gewoon leuk.
quote:massems schreef op 03 juli 2014 @ 21:02:

Ephina, anorectisch was ik niet hoor. Nooit geweest ook als enorme Bourgondiër. Vreet alles, drink ook alles en geniet er ook van. Destijds groeide ik echter 17 centimeter in anderhalf jaar. Inmiddels wel zwaarder, maar de 60 kilo rond raak ik nog steeds maar net.

Beetje raar om een 'kind van net 14' met een ziektebeeld te bestempelen. Beetje sneu ook best wel.

Ik mag zeggen wat ik zie. Ik zeg niet dát je anorexia hebt/had, ik zeg dat ik je plaatje anorectisch vind ogen.

Daarnaast is 14 a 15 jaar een piekleeftijd voor het krijgen van anorexia. Dus dat dat niet zou kunnen is bullshit.

Zet daar nog de verhouding anorexia tussen jongens van die leeftijd en meiden van die leeftjid naast, en dan snap je waarom dat over jongens minder snel gezegd wordt.
quote:Ephina schreef op 02 juli 2014 @ 21:43:

Zal ik een nieuwe nemen ?Ik heb een tijdje terug jouw foto gezien en vind dat jouw avatar wel heel mooi bij je past.
Mijn avatar is mijn idool van heel vroeger.

Spaanse achtergrond en zover ik weet komt Mafalda uit Spanje.

Kocht vroeger in de zomer vakantie mijn schoolspullen schriften, mappen e.d. van haar.

In de graffiti tijdperk gebruikte ik ook haar naam.

Eigenlijk ben ik uitgekeken op mijn avatar maar ben te lui om te veranderen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:HelgaV schreef op 03 juli 2014 @ 20:13:

Ik geloof van alles, maar ik geloof niet dat Enn en NYC bij elkaar horen Ik ook niet Maar ik lees ondertussen het antwoord waar ik naar viste...
Je durfde dus gewoon niet te vragen of NYC een vrouw is die met een vrouw getrouwd is, of dat je ten onrechte altijd had gedacht dat ze een vrouw is terwijl nu bleek dat ze toch een man was? Volgens mij was dat toch allang algemeen bekend, het is niet dat ze daar geheimzinnig over doet of zo.
quote:Wollstonecraft schreef op 04 juli 2014 @ 07:08:

[...]

Ik heb een tijdje terug jouw foto gezien en vind dat jouw avatar wel heel mooi bij je past.Is dat zo? Dan houd ik em denk ik. Gezien het feit dat mensen altijd de avatar als de vrouw áchter de avatar zien .
Dankje Enn. .vind hem leuker
quote:mafalda schreef op 04 juli 2014 @ 07:29:

Mijn avatar is mijn idool van heel vroeger.

Spaanse achtergrond en zover ik weet komt Mafalda uit Spanje.

Kocht vroeger in de zomer vakantie mijn schoolspullen schriften, mappen e.d. van haar.

In de graffiti tijdperk gebruikte ik ook haar naam.

Eigenlijk ben ik uitgekeken op mijn avatar maar ben te lui om te veranderen.Mafalda is Argentijns.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mafalda_%28strip%29
@ikeaverslaafde, ohhh oke, zover had ik het nooit opgezocht.

Ik heb het nooit ergens gezien behalve in Spanje, eigenlijk nu ik Wikipedia heb gelezen vind ik haar weer hartstikke leuk.

Mafalda is niet zomaar iemand ze stond ergens voor
quote:geve schreef op 04 juli 2014 @ 08:48:

[...]

Ik ook niet Maar ik lees ondertussen het antwoord waar ik naar viste...

Wat bedoel je?
quote:Trotter schreef op 04 juli 2014 @ 10:09:

Je durfde dus gewoon niet te vragen of NYC een vrouw is die met een vrouw getrouwd is, of dat je ten onrechte altijd had gedacht dat ze een vrouw is terwijl nu bleek dat ze toch een man was? Volgens mij was dat toch allang algemeen bekend, het is niet dat ze daar geheimzinnig over doet of zo.

Oh..... zo.

Ja inderdaad volkomen eens met Trotter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven