Utopia 2 (spoiler alert!)
vrijdag 4 juli 2014 om 13:50
quote:denachtzuster schreef op 04 juli 2014 @ 11:50:
En het slechte nieuws voor ons als kijker is dat Lot en Lau inmiddels verkering hebben.
Billy vindt het natuurlijk super leuk en ze is het er dan ook echt helemaal, maar dan ook helemaal mee eens!Shure
En het slechte nieuws voor ons als kijker is dat Lot en Lau inmiddels verkering hebben.
Billy vindt het natuurlijk super leuk en ze is het er dan ook echt helemaal, maar dan ook helemaal mee eens!Shure
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 4 juli 2014 om 16:05
Ik lees net op Fok, dat Billy en consorten een beetje schijtziek flauw zijn van Vanessa, met haar grote smoel mond, en haar ordinaire gescheld en geschreeuw.
Ze willen er een puntje van maken in het Centraal.
Die aso staat ook te roken, met een t-shirt van het KWF aan.
Die aso staat ook te roken, met een t-shirt van het KWF aan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 4 juli 2014 om 21:49
quote:Eindeloos schreef op vrijdag 04 juli 2014 16:05 Ik lees net op Fok, dat Billy en consorten een beetje <strike>schijtziek</strike> flauw zijn van Vanessa, met haar grote <strike>smoel</strike> mond, en haar ordinaire gescheld en geschreeuw.
Die aso staat ook te roken, met een t-shirt van het KWF aan. Het is echt te hypocriet voor woorden. En het wordt godsamme eens tijd dat die VanFles van haar moeder Theresia voetstuk af wordt gehaald. Behalve een lekker lichaam heeft ze helemaal niks. Ik hoor haar al 6 maanden blaffen.
Die aso staat ook te roken, met een t-shirt van het KWF aan. Het is echt te hypocriet voor woorden. En het wordt godsamme eens tijd dat die VanFles van haar moeder Theresia voetstuk af wordt gehaald. Behalve een lekker lichaam heeft ze helemaal niks. Ik hoor haar al 6 maanden blaffen.
zaterdag 5 juli 2014 om 02:05
quote:Bergje65 schreef op 04 juli 2014 @ 21:49:
[...]
Het is echt te hypocriet voor woorden. En het wordt godsamme eens tijd dat die VanFles van haar moeder Theresia voetstuk af wordt gehaald. Behalve een lekker lichaam heeft ze helemaal niks. Ik hoor haar al 6 maanden blaffen.Helemaal mee eens, Berg, het is een harde werker dat mag gezegd, maar die grote Helmondse slaschuur , brrrr *gruwelt*
[...]
Het is echt te hypocriet voor woorden. En het wordt godsamme eens tijd dat die VanFles van haar moeder Theresia voetstuk af wordt gehaald. Behalve een lekker lichaam heeft ze helemaal niks. Ik hoor haar al 6 maanden blaffen.Helemaal mee eens, Berg, het is een harde werker dat mag gezegd, maar die grote Helmondse slaschuur , brrrr *gruwelt*
zaterdag 5 juli 2014 om 02:05
quote:Bergje65 schreef op 04 juli 2014 @ 21:49:
[...]
[...]
zaterdag 5 juli 2014 om 11:21
"Als accountmanager gaat hij eerst orde scheppen in de financiële chaos. Sonny is een echte commerciële jongen en weet daardoor goed waar de mogelijkheden liggen om geld binnen te halen. Tevens wil deze teamplayer geld verdienen met het organiseren van feesten. Hij hoopt dan ook Utopia als dj af te sluiten met een knalfeest."
"De ontwikkeling van lichaam en geest is hard nodig voor zijn Utopia. Tim wil geld verdienen door bootcamps en personal trainingen te verzorgen in Utopia. Hij bezit een ijzersterke discipline en wil iedereen in Utopia zowel mentaal als fysiek weer fit krijgen. Evenementen organiseren met de rest van de bewoners ziet hij ook zeker zitten."
"Hij wil meedoen aan Utopia omdat hij iedereen verwend en negatief vindt. Er is volgens hem helemaal niet zoveel mis met Nederland, alleen dat iedereen maar gewoon doet wat hij wil. Vroeger was er veel meer controle. Met zijn huidige studie heeft hij de kennis in huis die nodig is voor een nieuwe samenleving. Hij kijkt vooruit en leert beslissingen te overzien. Want elke beslissing heeft directe gevolgen voor de toekomst."
zaterdag 5 juli 2014 om 18:52
quote:dolfje schreef op 05 juli 2014 @ 14:22:
Ja klopt maar toch is het zo. Colinda is ook alleen gekomen.
Klopt, Dolf, maar van bovenstaande 3 wordt er ook maar 2 man gekozen, en 1 mag dan blijven en de genomineerde naar huis sturen.
Komt goed schatje
Ja klopt maar toch is het zo. Colinda is ook alleen gekomen.
Klopt, Dolf, maar van bovenstaande 3 wordt er ook maar 2 man gekozen, en 1 mag dan blijven en de genomineerde naar huis sturen.
Komt goed schatje