Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.

Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!

Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?

Alle reacties Link kopieren
Ze is zo destructief voor zichzelf, maar het is wel een lieve meid
Frankly my dear, I don"t give a damn
Misschien saboteert de Mol Billy's pillen wel...
quote:lesbianwoman schreef op 01 juli 2014 @ 11:46:

Misschien saboteert de Mol Billy's pillen wel...

Placebo's.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:calvijn1 schreef op 01 juli 2014 @ 11:45:

Ze is zo destructief voor zichzelf, maar het is wel een lieve meidVind ik ook. Aandoenlijk bijna. Ze begint een beetje tot mijn favorieten te horen.
Ik krijg juist door haar gedrag sympathie voor Ruud, Billy vergeet dat zij in haar eentje in Utopia is gekomen, tjonge, wat hangt zij aan die gozer zeg. Geef een pluim voor zijn engelengeduld.

Zag in het voorstukje dat Nicolien mister griezel alweer vergeven heeft.
quote:denachtzuster schreef op 01 juli 2014 @ 11:55:

[...]

Vind ik ook. Aandoenlijk bijna. Ze begint een beetje tot mijn favorieten te horen.

Jantje huilt, jantje lacht. En alles voor de volle 100%.

Ik denk dus dat ze wel echt is, maar het gewoon allemaal niet zo goed weet! Ze is zo druk, een huppelend kind dat blij is met een snoepje, heel hard op haar knie valt en vervolgens in huilen uitbarst om echt te voelen dat het leven gewoon kut is.
Ik vind Ruud ook een lieverd, menig man had allang de handdoek in de ring gegooid.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Bij Billy is het echt alles of niets

En ik vind dat Ruud daar goed mee omgaat, ik was allang mn geduld verloren bij iemand die zo labiel is
quote:lesbianwoman schreef op 01 juli 2014 @ 11:44:

Thanks Eindeloos !!Graag gedaan, lieverd.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Jaaaaaaaaaaaaa, 5 Ruud symphatisanten op een rij !

Vind het altijd zo lief, als hij zegt dat hij nog verliefd op haar is
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:calvijn1 schreef op 01 juli 2014 @ 12:35:

Ik vind Ruud ook een lieverd, menig man had allang de handdoek in de ring gegooid.Menig vrouw bij hem ook. Zo infantiel en zo vies als ie is.
Ron wil paraplu's met logo uitdelen tijdens de musical.

Hapjes serveren, en...........................................

een Dvd uit laten brengen voor 7.50

Maar, er zijn al 150 van de 400 kaarten verkocht !
quote:elninjoo schreef op 01 juli 2014 @ 13:25:

[...]

Menig vrouw bij hem ook. Zo infantiel en zo vies als ie is. tuurlijk!
Zijn er serieus mensen die naar die musical komen kojkem?
quote:lesbianwoman schreef op 01 juli 2014 @ 14:33:

Zijn er serieus mensen die naar die musical komen kojkem?

Er zijn via de webshop 150 kaarten verkocht

Nu moeten de mensen ook nog komen natuurlijk
Wat een gênante vertoning die musical.

Deze mensen denken echt dat ze wereldsterren zijn sinds ze in Utopia zitten.

Vind het gewoon een slapstick worden.

Maar ik kijk wel
Maar zijn ze nu al aan 't zingen en hebben ze teksten ofzo? Heb alleen wel 'ns gezien dat ze in 'n bepaalde houding moesten gaan zitten en 'n beetje debiel doen. Maar goed, ik zie alleen wat ze in de uitzending tonen. Kan me niet voorstellen dat ze met zo'n nietszeggend gedrocht betalend publiek kunnen trekken.
quote:elninjoo schreef op 01 juli 2014 @ 19:19:

Maar zijn ze nu al aan 't zingen en hebben ze teksten ofzo? Heb alleen wel 'ns gezien dat ze in 'n bepaalde houding moesten gaan zitten en 'n beetje debiel doen. Maar goed, ik zie alleen wat ze in de uitzending tonen. Kan me niet voorstellen dat ze met zo'n nietszeggend gedrocht betalend publiek kunnen trekken.Volgens mij is het een soort mime-voorstelling inderdaad. Niemand praat of zingt verder. Ik heb in elk geval niks op tv gezien en niks op de streams gelezen.
Waarom blijft ie het dan toch consequent musical noemen? Het slaat echt helemaal nergens op. Ik hoop dat 't een hele grote flop wordt in elk geval. Belachelijk trouwens dat ze daar ook nog voor een paar duizend in willen investeren. In wat dan?
quote:lesbianwoman schreef op 01 juli 2014 @ 14:33:

Zijn er serieus mensen die naar die musical komen kojkem?Dat zal toch niet?
Als we nu allemaal een euro naar Lot overmaken met het vriendelijke, doch dringende verzoek dat ze nooit meer gaat zingen. Zou dat helpen?
Volgens mij is het zo'n optreden a la Peter en de Wolf, waarbij iedereen een muziekinstrument is, en de muziek speelt op de achtergrond.....
Nou ik heb vanavond weer eens gekeken maar nog een zo'n aflevering en ik haak af. Dit gaat werkelijk nergens meer over die Billy wat een actrice zeg janken zo nep en ondertussen erbij lachen. En wat heeft ze allemaal op haar vingers getekend hartjes, en dan wel verkering en dan geen verkering zelfde als met Nicolien en Rienk als het alleen daar nog maar over kan gaan..
Wat een kleuters allemaal he
Wordt het niet eens tijd dat Billy psychische hulp krijgt? Vind dit inmiddels tamelijk ongezond gedrag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven