Utopia 2 (spoiler alert!)
dinsdag 1 juli 2014 om 11:55
dinsdag 1 juli 2014 om 12:30
quote:denachtzuster schreef op 01 juli 2014 @ 11:55:
[...]
Vind ik ook. Aandoenlijk bijna. Ze begint een beetje tot mijn favorieten te horen.
Jantje huilt, jantje lacht. En alles voor de volle 100%.
Ik denk dus dat ze wel echt is, maar het gewoon allemaal niet zo goed weet! Ze is zo druk, een huppelend kind dat blij is met een snoepje, heel hard op haar knie valt en vervolgens in huilen uitbarst om echt te voelen dat het leven gewoon kut is.
[...]
Vind ik ook. Aandoenlijk bijna. Ze begint een beetje tot mijn favorieten te horen.
Jantje huilt, jantje lacht. En alles voor de volle 100%.
Ik denk dus dat ze wel echt is, maar het gewoon allemaal niet zo goed weet! Ze is zo druk, een huppelend kind dat blij is met een snoepje, heel hard op haar knie valt en vervolgens in huilen uitbarst om echt te voelen dat het leven gewoon kut is.
dinsdag 1 juli 2014 om 13:22
dinsdag 1 juli 2014 om 13:33
Ron wil paraplu's met logo uitdelen tijdens de musical.
Hapjes serveren, en...........................................
een Dvd uit laten brengen voor 7.50
Maar, er zijn al 150 van de 400 kaarten verkocht !
Hapjes serveren, en...........................................
een Dvd uit laten brengen voor 7.50
Maar, er zijn al 150 van de 400 kaarten verkocht !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 1 juli 2014 om 15:47
quote:lesbianwoman schreef op 01 juli 2014 @ 14:33:
Zijn er serieus mensen die naar die musical komen kojkem?
Er zijn via de webshop 150 kaarten verkocht
Nu moeten de mensen ook nog komen natuurlijk
Zijn er serieus mensen die naar die musical komen kojkem?
Er zijn via de webshop 150 kaarten verkocht
Nu moeten de mensen ook nog komen natuurlijk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 1 juli 2014 om 19:19
Maar zijn ze nu al aan 't zingen en hebben ze teksten ofzo? Heb alleen wel 'ns gezien dat ze in 'n bepaalde houding moesten gaan zitten en 'n beetje debiel doen. Maar goed, ik zie alleen wat ze in de uitzending tonen. Kan me niet voorstellen dat ze met zo'n nietszeggend gedrocht betalend publiek kunnen trekken.
dinsdag 1 juli 2014 om 20:43
quote:elninjoo schreef op 01 juli 2014 @ 19:19:
Maar zijn ze nu al aan 't zingen en hebben ze teksten ofzo? Heb alleen wel 'ns gezien dat ze in 'n bepaalde houding moesten gaan zitten en 'n beetje debiel doen. Maar goed, ik zie alleen wat ze in de uitzending tonen. Kan me niet voorstellen dat ze met zo'n nietszeggend gedrocht betalend publiek kunnen trekken.Volgens mij is het een soort mime-voorstelling inderdaad. Niemand praat of zingt verder. Ik heb in elk geval niks op tv gezien en niks op de streams gelezen.
Maar zijn ze nu al aan 't zingen en hebben ze teksten ofzo? Heb alleen wel 'ns gezien dat ze in 'n bepaalde houding moesten gaan zitten en 'n beetje debiel doen. Maar goed, ik zie alleen wat ze in de uitzending tonen. Kan me niet voorstellen dat ze met zo'n nietszeggend gedrocht betalend publiek kunnen trekken.Volgens mij is het een soort mime-voorstelling inderdaad. Niemand praat of zingt verder. Ik heb in elk geval niks op tv gezien en niks op de streams gelezen.
dinsdag 1 juli 2014 om 21:42
Nou ik heb vanavond weer eens gekeken maar nog een zo'n aflevering en ik haak af. Dit gaat werkelijk nergens meer over die Billy wat een actrice zeg janken zo nep en ondertussen erbij lachen. En wat heeft ze allemaal op haar vingers getekend hartjes, en dan wel verkering en dan geen verkering zelfde als met Nicolien en Rienk als het alleen daar nog maar over kan gaan..