Zo gezellig....

06-07-2014 19:26 25 berichten
Het komt hier met bakken de hemel uit, het waait flink en het is heerlijk gezellig grijs en donker.

Ik kan hier zo van genieten!! Hopelijk slaap ik vannacht wat. Ik slaap al weken heel slecht vanwege de hitte .
Alle reacties Link kopieren
Koop een mobiele airconditioning, want aan het weer kun je toch niks veranderen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vin boven je bed, Ik heb nergens last van.
Hier ook! Is inderdaad wel lekker voor de afkoeling, maar wordt zelf van een zonnetje overdag toch wat vrolijker. Dus: nu keihard regenen en afkoelen, en morgen moet er weer een lekker zonnetje zijn.
The most courageous act is still to think for yourself.
quote:himalaya schreef op 06 juli 2014 @ 19:27:

Koop een mobiele airconditioning, want aan het weer kun je toch niks veranderen.Dat klopt, maar daarom kan ik zo genieten van zo'n heerlijke zondagmiddag.
Hier net een flinke bui en het was echt donker, grijs en gezellig. Net toen ik een lamp aan wilde maken en een gezellige kaars aan wilde steken werd het echter helaas weer licht. Bah, bah, bah. Het is alsnog 25 graden en die föhn ventilator doet ook niet veel.

Hier slaap ik ook al weken slecht vanwege de hitte, heb er flink de balen van.
quote:Hilary schreef op 06 juli 2014 @ 19:31:

Hier net een flinke bui en het was echt donker, grijs en gezellig. Net toen ik een lamp aan wilde maken en een gezellige kaars aan wilde steken werd het echter helaas weer licht. Bah, bah, bah. Het is alsnog 25 graden en die föhn ventilator doet ook niet veel.

Hier slaap ik ook al weken slecht vanwege de hitte, heb er flink de balen van.I hear you
Zomerhaat!

Het was een heerlijk dagje om actief bezig te zijn en dan heb je ook wat, maar van mij mag de zon weer gaan schijnen, al hoeft het van mij niet heet te worden. Ik vond de afgelopen weken juist heerlijk met zo'n 20 graden.
Hitte?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viavia2013 schreef op 06 juli 2014 @ 19:26:

Het komt hier met bakken de hemel uit, het waait flink en het is heerlijk gezellig grijs en donker.

Ik kan hier zo van genieten!! Hopelijk slaap ik vannacht wat. Ik slaap al weken heel slecht vanwege de hitte .Hitte? Waar woon jij of heb ik iets gemist?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:jose-je schreef op 06 juli 2014 @ 19:29:

Vin boven je bed, Ik heb nergens last van.Adviseer je dan een haaienvin of iets anders?
Ik vind het ook al weken vies warm hoor. Benauwd vooral.
Hitte? Waar, dan ga ik emigreren.

Hier af en toe een bui en het rommelt. Gisteren was het zo raar, uren heel klein beetje miezerregen, kon er gewoon om buiten zitten.

Ik houd wel van warmte, als de zon in huis schijnt alle gordijnen en ramen dicht, als de zon weg is de ramen open voor elke zuchtje koele wind. (Heb wel gisteren het herfstdekbed verwisseld voor de zomer editie).
Doe ik niet aan....
Het is dit jaar 2 dagen warm geweest... en dan klagen mensen hier over hitte.......
Hitte??? Huh??

*Tweede verbazende reactie op topic in 1 minuut tijd*
Hitte? * 39 weken zwangere vrouw kijkt ook verbaasd... het is 1 dag warm geweest en iets benauwd. Nu heerlijke regenbui en raampje open.
Ik vind het ook gezellig, de regen! Daarnet was vriendlief aan het koken, en ik zat lekker op de bank te lezen terwijl het buiten stortregende. Dat zijn nou echt van die geluksmomentjes
quote:Penelopeia schreef op 06 juli 2014 @ 21:05:

Ik vind het ook gezellig, de regen! Daarnet was vriendlief aan het koken, en ik zat lekker op de bank te lezen terwijl het buiten stortregende. Dat zijn nou echt van die geluksmomentjes
Hitte? Al 2 weken? volgens mij ben ik 2 weken geleden nog mn bed uit geweest om een deken op mijn zomerdekbed te leggen. Toen werd het wat behaaglijker in bed
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vind het prima weer; heb niks van hitte gemerkt en ook niet van regen. Ik denk dat ik telkens net naar buiten ga als de zon schijnt.
Hitte? Het was de afgelopen week best aardig weer, maar ik kan me van gisteren veel regen herinneren. En nog geen week geleden hebben we een extra deken op het bed gelegd omdat we het 's nachts koud hadden..
Er was maar één dag tussen dat ik geen jas heb gedragen eigenlijk.
Mijn jas is al weken niet aangeweest, heb soms een vestje mee maar niet nodig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nah, ik vind het de laatste tijd juist heerlijk! Van mij mocht het tot eind oktober zo blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven