Gezondheid alle pijlers

Een soa uit het niets?

07-07-2014 11:59 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat mogelijk?

Man en ik zijn al jaren bij elkaar. Relatie gaat op en af, maar seksleven is goed. Uit het niets kreeg ik bulten en irritatie op mijn schaamstreek. Huisarts geweest: soa.

Ik ben zelf absoluut niet vreemd gegaan. Is het mogelijk dat ik dit zomaar heb opgelopen?
Informatie over Chlamydia

Van de link:

Vooral vrouwen merken vaak niet dat ze een chlamydia-infectie hebben opgelopen. Het geeft bij hen meestal geen klachten.

Je kunt dus chlamydia hebben zonder dat je het weet. En het ook ongemerkt aan anderen doorgeven.

Dus misschien heb je het al even.
Later is nu
Dan is waarschijnlijk je man vreemd gegaan..

Lijkt mij als je zo iets onder de leden hebt je dat dan al eerder gemerkt moet hebben.. omdat je nu ineens er last van hebt...

De reactie van je man kan verdacht zijn..

En pas jij maar op want je kunt er onvruchtbaar van worden..

Zal je man nog maar eens ff goed onderhanden nemen
quote:dafne76 schreef op 07 juli 2014 @ 12:11:

[...]

Ik geneerde mij. Hij vroeg of ik wisselende contacten had. Nee dus, al heel veel jaar.en toen geneerde je je om te vragen hoe je dan wel aan deze infectie kan zijn gekomen?
En van een wc bril is lariekoek is niet voor nix een SEXUEEL OVERDRAAGBARE AANDOENING..
Vreeeemd verhaal..
Volgens de website van SOA-AIDS kan het 1 tot 3 weken duren voordat je klachten krijgt, al krijgt niet iedereen klachten. Het schijnt ook nog zo te kunnen zijn dat je pas na jaren je eerste klachten krijgt.

Ik lees daar niets over herpes achtige zaken en latere uitbraken: bij een deel van de patiënten komt chlamydia na een half jaar terug. Vaak een nieuwe infectie, soms omdat de behandeling niet heeft gewerkt.

Misschien toch maar even de huisarts bellen en hem vragen hoe het zit.

bron
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Miyesa juist chlamydia kun je jaren en jaren meedragen zonder er iets van te merken. To kan pas concluderen dat haar man is vreemdgegaan als ze zich ALLEBEI hebben laten testen VOORDAT ze zonder condoom gingen seksen.
Vreemde klachten bij een clamydia-infectie.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 07 juli 2014 @ 12:20:

Vreemde klachten bij een clamydia-infectie.http://www.soaaids.nl/nl/ ... oorkomende-soas/chlamydia

Sommige mensen merken niets, anderen merken het wel. Jeuk is gewoon een symptoom. De bulten niet direct, maar dit kan ook komen door de hoeveelheid afscheiding die irriteert. Ik had ook weken buikpijn. Niet zoveel om voor naar de huisarts te gaan.

Ik heb mijzelf laten testen voordat we seks hadden. Hij had toen nog geen seks gehad.

Ik begrijp de bedenkingen bij mijn soa, maar ik vraag mij gewoon af of het mogelijk is en of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
Na alle reacties heb je toch wel antwoord op je vraag?

En het is dus duidelijk dat je man is vreemdgegaan.
quote:miyesa schreef op 07 juli 2014 @ 12:16:

En van een wc bril is lariekoek is niet voor nix een SEXUEEL OVERDRAAGBARE AANDOENING..Ook met hoofdletters is logica nog geldig hoor. Dat is sexueel overdraagbaar is sluit natuurlijk niet uit dat het ook op andere manieren overdraagbaar is. Het is niet voor nix geen EXCLUSIEF SEXUEEL OVERDRAAGBARE AANDOENING. Alleen het etiket "SOA" zegt niets over andere mogelijkheden.
quote:slempie schreef op maandag 07 juli 2014 12:29 Na alle reacties heb je toch wel antwoord op je vraag?

En het is dus duidelijk dat je man is vreemdgegaan. Ze kan het ook van een vriendje 20 jaar terug hebben. Behalve wAnneer ze zich heeft laten testen voor dit vriendje en hij ook.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik denk nu ook dat hij is vreemdgegaan

Wat een hufter om jou te bedriegen en ook nog je gezondheid en vruchtbaarheid op het spel te zetten.
Het wordt niet door de lucht overgedragen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ze zegt toch dat ze zich heeft laten testen voordat ze seks met deze man had? En hij heeft met niemand anders gewipt. Voor haar tijd althans.
quote:dafne76 schreef op 07 juli 2014 @ 12:26:

[...]

http://www.soaaids.nl/nl/ ... oorkomende-soas/chlamydia

Sommige mensen merken niets, anderen merken het wel. Jeuk is gewoon een symptoom. De bulten niet direct, maar dit kan ook komen door de hoeveelheid afscheiding die irriteert. Ik had ook weken buikpijn. Niet zoveel om voor naar de huisarts te gaan.

Ik heb mijzelf laten testen voordat we seks hadden. Hij had toen nog geen seks gehad.

Ik begrijp de bedenkingen bij mijn soa, maar ik vraag mij gewoon af of het mogelijk is en of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.Dan lijkt het me duidelijk welke conclusie je kunt trekken..
Of hij loog over zijn maagdelijkheid of hij is vreemdgegaan. Meerdere smaken zijn er denk ik niet. Snap dat dit moeilijk is en je liever gelooft, dat je het spontaan in 1 keer kunt krijgen. Als je dat wilt blijven geloven, open dan geen topic. Je kent de waarheid, het is aan jou wat je ermee wilt doen. Sterkte.
quote:ciambella schreef op 07 juli 2014 @ 12:44:

Of hij loog over zijn maagdelijkheid of hij is vreemdgegaan. Meerdere smaken zijn er denk ik niet. Snap dat dit moeilijk is en je liever gelooft, dat je het spontaan in 1 keer kunt krijgen. Als je dat wilt blijven geloven, open dan geen topic. Je kent de waarheid, het is aan jou wat je ermee wilt doen. Sterkte.

Ik weet het ook wel. Sorry als dat anders is overgekomen. Ik wou alleen zeker weten dat het niet heeeeel toevallig vaker voorkomt.

Bedankt allemaal!
Wat ga je nu doen?

Je hebt een antibioticakuur gekregen, maar je man zal ook naar de ha moeten

Wellicht verder testen dan alleen op chlamydia?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 07 juli 2014 @ 12:57:

je man zal ook naar de ha moeten

Die zou ik mooi op de stoep zetten.

Met SOA en al.
quote:dafne76 schreef op 07 juli 2014 @ 12:26:

[...]

http://www.soaaids.nl/nl/ ... oorkomende-soas/chlamydia

In dat geval weet je zelf toch het antwoord wel?

Ik begrijp de bedenkingen bij mijn soa, maar ik vraag mij gewoon af of het mogelijk is en of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Wat rot voor je deze situatie, Dafne! Ciambella heeft echter wel gelijk. Ik wens je veel sterkte!
Wat een rotsituatie Dafne, sterkte!
Wat een ellende.

Sterkte.
Sterkte Dafne!

En dan durft hij ook nog boos op jou te worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven