Officiele waarschuwing.....

07-07-2014 14:21 112 berichten
"ivm herkenbaarheid" weggehaald

Alle reacties Link kopieren
Waarvan akte.
Kijk even bij het topic:

Staffen en gestaft worden.
Ben je 12 ofzo?
Goh, je zou je ook kunnen afvragen waarom je vind dat je hard moet zijn. Om eerlijk kritiek te geven die uit je gevoel komt hoef je niet hard te zijn.

En je laat je daar dan ook nog op voorstaan, tja, dat wordt niet door iedereen gewaardeerd.

Wel jammer dat je dan een beetje een "jammerend" topic opent als je een officiele waarschuwing krijgt. Misschien ben je niet zo hard voor jezelf?
Eh, oké en doei dan maar?
11
Ik heb niet gestaft maar op de persoon spelen is erg laf.
Waar komt de behoefte vandaan om hard en "oprecht" te bekritiseren? En wie bepaald of het oprecht is?
Je vond een officiële waarschuwing niet genoeg en bent nu aan het gaan voor een ban?
Als het je niks doet, waarom open je er dan een topic over?
O, dat gedoe in het prostituee topic alsof je een hekel hebt aan prostituees. Als je daar een waarschuwing hebt gehad (maar je hebt de mail niet gelezen?) vind ik het terecht. En als je je te goed voelt voor het forum en het je allemaal niet interesseert, waarom typ je nu een gepikeerd en lang bericht en plaats je het hier? Ook weer met de nodige verwijten naar andere forummers toe. Volgens mij trek je het je heel erg aan.
*plof*(kip)
Mensen die een gebrek aan beschaving niet weten te onderscheiden van het geven van een eerlijke mening. Altijd grappig.
quote:eldorado schreef op 07 juli 2014 @ 14:38:

Mensen die een gebrek aan beschaving niet weten te onderscheiden van het geven van een eerlijke mening. Altijd grappig.+100
quote:jippie55 schreef op 07 juli 2014 @ 14:32:

Als het je niks doet, waarom open je er dan een topic over?Omdat ik er zin in had en even 5 minuten over heb
Je mening uiten is iets anders dan respectloos zijn. Ik vind het erg geruststellend dat hier op ingegrepen wordt, want anderen schofferen is gewoon onnodig. Als jij wil dat jouw mening gehoord wordt, dan moet je echt eens gaan werken aan de manier waarop jij jouw boodschap brengt.
quote:thaorchid schreef op 07 juli 2014 @ 14:36:

[...]

Ik ben knoerhard, ook voor mezelf, met een reden, serieus dus ik snap het op zich wel dat anderen ook zo op me reageren, geeft niks hoor, andersom ben ik ook gewend, hoort er allemaal bij. Maar ik lig er niet wakker van, waarom anderen wel wakker liggen van de mening van een ander waarom mijzelve is me een raadsel, wil je geen eerlijke mening behalve van de meelopers: open dan ook geen topic op een openbaar forum.

En dat is eigenlijk ook een beetje mijn stelling (en kudo's voor wie het snapt )

Ik ga maar eens een potje vakantie vieren, take care dames en pas goed op jullie zelf.

Ik ga mijn poten letterlijk in het zand steken (en niet eens mijn kop )

Fijne zomer voor jullie allemaal Omdat niet iedereen hetzelfde is, denkt en voelt als jij
Ah, your way or the high way. Jij bent snoeihard, ook voor jezelf en een ander moet daar maar tegen kunnen en niet huilie huilie doen of geen topic openen.

Als jij daarentegen een officiële waarschuwing krijgt voor dat snoeiharde gedrag is dat stom.

Juist.

En lig je van die officiële waarschuwing dan wel wakker?
Onnozel dus weg
Oh leuk, weer eens iemand die hardheid iets vindt om trots op te zijn. Nou, veel plezier ermee. Deze softie heeft meer aan de knuffelaars op dit forum die me al vele goede adviezen hebben gegeven, en plezier.
Ontzettend eens met eldorado en NummerZoveel.

Mening geven best, maar de manier waarop. En nee, het hoeft echt niet met fluwelen handschoenen. Maar meteen met prikkeldraad hoeft ook weer niet.
quote:thaorchid schreef op 07 juli 2014 @ 14:36:

[...]

Ik ga maar eens een potje vakantie vieren, take care dames en pas goed op jullie zelf.

Ik ga mijn poten letterlijk in het zand steken (en niet eens mijn kop )

Fijne zomer voor jullie allemaal

Ik krijg het idee dat je ook niet al te nozel bent. Mijn mening hoor, lig je niet wakker van toch?

Zo snoeihard ben ik ook wel eens voor mezelf hoor!
quote:thaorchid schreef op 07 juli 2014 @ 14:46:

[...]

Ik geloof niet dat ik beschaving mis want: 10 jaar mantelzorg zonder klagen, na 30 jaar nog dezelfde man, met liefde van beide kanten, nooit door de pil zwanger geworden, sterker nog, niet ooit zwanger geworden al wilden we dat, geen schulden, geen leningen, geen rare ex-vriendjes, geen ruzie of geschil ooit gehad met buren, gemeente, belastingdienst, politie, winkels, aannemers, keukenboeren, autohandelaren. etc.

Oh, ik snap het, ik ben bloeddoodverziekend saai

Jullie missen dus het punt, topic is ludiek bedoeld (en zelfs daarin sla ik blijkbaar de plank mis en ik ben totáál mislukt )

Ik ga mijn koffers pakken en alle wonden likken Ah, het was humor. Sneu.
Point proven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven