Wensenlijstje interieur

07-07-2014 16:35 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het leek me leuk om hier plaatjes met elkaar te delen wat op ons wensenlijstje voor in huis staat. Iets wat erg duur is, maar wat we zo graag willen hebben. En waarvan we denken: ooit, ooit komt er een dag dat ik het ga kopen!

Ik heb bijvoorbeeld twee weken terug een Vitra Eames gekocht, waar ik al een jaar naar uitkeek. En dan staat-ie er opeens
TO trapt af!

Deze heb ik twee weken terug net gekocht:

Deze wishbone chair vind ik ook geweldig:

Deze:

De flip clock van Karlsson (¤150..)

Tafeltjes:

https://www.moebel-modern ... 3-6320-Tisch-Conch-00.jpg

http://files.rakuten.de/3 ... b94db0f3c393ecc81bf8a.jpg

Maar niet op korte termijn in te passen in mijn huis.
Ooit wordt dit mijn keuken:

Gave tafeltjes blommit! Dan hou je wel van een strak interieur als ik het zo zie

Die keuken heb ik volgens mij eens eerder voorbij zien komen of niet Wollstonecraft? Al jaren op je verlanglijstje? Het is niet mijn smaak maar het is een geweldig sfeervolle keuken!
Ik wilde altijd heeeeel graag chesterfield banken hebben, vond ze schitterend, maar ja ook nogal aan de prijs.

Het er jaren over gedroomd.

Tot ik op marktplaats voor een heel zacht prijsje twee echte handgemaakte chesterfields kon kopen. Ik was helemaal gelukkig. Helaas zijn die banken zo massief dat ze zelfs in een ruime woonkamer te groot leken. Daarnaast zitten ze voor geen meter! Dag droom, helaas pindakaas, na een half jaar heb ik ze weer verkocht.

quote:mjdlh schreef op 07 juli 2014 @ 17:05:

Gave tafeltjes blommit! Dan hou je wel van een strak interieur als ik het zo zie

Die keuken heb ik volgens mij eens eerder voorbij zien komen of niet Wollstonecraft? Al jaren op je verlanglijstje? Het is niet mijn smaak maar het is een geweldig sfeervolle keuken!haha, ja ik droom er al een tijdje van maar ben bang dat het altijd bij dromen zal blijven. Ik heb een hopeloos onmoderne smaak
Bijzettafeltjes van het merk Hay. De kleinste is al ¤150, de grote kost ¤215:

Landelijk is ook een smaak Wollstonecraft

Chesterfield banken zitten inderdaad voor geen meter. Belachelijk, voor die prijs..
quote:mjdlh schreef op 07 juli 2014 @ 17:05:

Ik vind heel veel mooi, maar om telkens mijn interieur helemaal om te gooien als ik iets moois zie? Daarom blijf ik heel lang hangen in een bepaalde stijl terwijl ik soms best anders wil.
quote:blommit schreef op 07 juli 2014 @ 17:12:

[...]

Ik vind heel veel mooi, maar om telkens mijn interieur helemaal om te gooien als ik iets moois zie? Daarom blijf ik heel lang hangen in een bepaalde stijl terwijl ik soms best anders wil.En een mix van stijlen zie je niet zitten? Tegenwoordig zie je dat heel veel. Moderne meubels met tussendoor een retro item bijvoorbeeld.
Met deze dozen van Hay al tig keer in mijn handen gestaan.. Prachtige kleurencombinaties, maar ¤50 voor een stel opbergdozen..

Mijn vriend heeft niet veel met interieur maar denkt altijd wel leuk mee als ik weer eens de kriebels krijg en het huis omgooi. Hij heeft deze op zijn verlanglijst, ook van Hay. ¤220, we sparen nog even door..

quote:mjdlh schreef op 07 juli 2014 @ 17:14:

[...]

En een mix van stijlen zie je niet zitten? Tegenwoordig zie je dat heel veel. Moderne meubels met tussendoor een retro item bijvoorbeeld.Het is me tot nu toe niet gelukt.
Te duur, maar oh zo mooi voor thuis

quote:Desperate_Housewive schreef op 07 juli 2014 @ 17:28:

Te duur, maar oh zo mooi voor thuis

Oeps, sorry! En ik dacht nog wel zo'n leuk origineel idee te hebben
Oeffff, die badmat en handdoeken vind ik spuugl*'*'k.

Ieder zijn smaak natuurlijk, dat is maar goed ook!

Die stoelen....die vind ik mooi, maar ik verdenk ze ervan dat ze niet allemaal lekker zitten.

Mjdlh.......jou verdenk ik er van dat je een dure smaak hebt.
Onze mini heeft een mini chesterfield. Kostte 189,00 euro.

Voor een kinderstoeltje ook genoeg geld, maar het is een eye-catcher.
quote:mjdlh schreef op 07 juli 2014 @ 17:30:

[...]

Oeps, sorry! En ik dacht nog wel zo'n leuk origineel idee te hebben Dat dacht ik ook ooit is wel een heel leuk topic om door te lezen. Veel mooi spul staat er tussen! Echt een kwijltopic haha!
Haha troelalaaaatje ik snap dat je dat denkt! Het grappige is: alles in ons huis is supergoedkoop, stoelen van ¤4 aan de eettafel. Ik koop veel bij de kringloopwinkel, maak het zelf.. Heb er zelfs speciaal een blog voor, om mensen te laten zien dat interieur niet duur hoeft. Oh irony
quote:mjdlh schreef op 07 juli 2014 @ 17:16:

Met deze dozen van Hay al tig keer in mijn handen gestaan.. Prachtige kleurencombinaties, maar ¤50 voor een stel opbergdozen..

[img]http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ ... 71f2a2.jpg[/img]Hier ook. Zulke mooie dozen en mooie kleuren, ooit ga ik ze toch aanschaffen denk ik. Alleen zo'n prijs voor een paar dozen.. dat is de reden dat ik ze tot nu toe niet kocht.
Je kunt natuurlijk ook goedkope dozen bij Ikea halen, en ze dan opleuken met mooi behang of zo.
Ik heb onlangs een geweldig tuinbeeld gezien van twee dansende pinguins twv 25k. slik. Op het plaatje komt 'ie niet zo goed tot z'n recht maar in het echt is ie onwijs leuk. Zal wel altijd een droom blijven, ik heb niet eens een tuin

quote:ioa schreef op 09 juli 2014 @ 10:38:

[...]

Hier ook. Zulke mooie dozen en mooie kleuren, ooit ga ik ze toch aanschaffen denk ik. Alleen zo'n prijs voor een paar dozen.. dat is de reden dat ik ze tot nu toe niet kocht.Ik snap je helemaal. En wat Trotter zegt is natuurlijk waar, maar dat is het dan ook weer net niet. Dan koop ik gewoon de leuke opbergdozen van Ikea of Hema, daar staan er hier al heel veel van in huis. Maar toch, op de een of andere manier trekt het aan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven