Ik hield het even niet droog.

08-07-2014 15:17 20 berichten
Het is kort, maar krachtig.

Wat een prachtige man.

http://www.lifebuzz.com/old-scrapbook/#!baOwWP
Alle reacties Link kopieren
Ja wauw

Kwam deze ook tegen op fb en ook gedeeld.

Indrukwekkend, kippenvel en tranen in de ogen
Ik heb hem jaren geleden gezien en zat toen al te brullen en ja hoor.. daar ging ik weer
Ja, prachtig!

Heb het jaren geleden al gezien bij Hearts of Gold van de BBC, met presentatrice Esther Rantzen.
Voor mij was het nieuw.

Nou hou ik me niet zo bezig met oorlogen, maar dit is toch wel een stel vleugeltjes waard, tjonge.

De bescheidenheid van die man................
Ow Cateautje, tranen rolden over mijn wangen!
Ontroerend zeg. Zou wel meer van die aflevering willen zien
quote:Wollstonecraft schreef op 08 juli 2014 @ 17:21:

Ow Cateautje, tranen rolden over mijn wangen! Tja, engelen bestaan.
quote:chocolol schreef op 08 juli 2014 @ 17:24:

Ontroerend zeg. Zou wel meer van die aflevering willen zien Ja hè.
quote:Cateautje schreef op 08 juli 2014 @ 17:26:

[...]

Tja, engelen bestaan.En dan vooral zo mooi omdat het zo lang onbekend is gebleven, hij heeft er niet over opgeschept ofzo. Dat geeft me het fijne gevoel dat er vast in de wereld vandaag ook nog een hoop mensen rondlopen die zonder ophef veel voor anderen betekenen.
quote:Wollstonecraft schreef op 08 juli 2014 @ 17:30:

[...]

En dan vooral zo mooi omdat het zo lang onbekend is gebleven, hij heeft er niet over opgeschept ofzo. Dat geeft me het fijne gevoel dat er vast in de wereld vandaag ook nog een hoop mensen rondlopen die zonder ophef veel voor anderen betekenen.Zeker, maar de grootste helden leven in stilte en bescheidenheid. Het is goed om te weten dat ze er zijn, dat maakt de wereld een net iets mooiere plek.
quote:Cateautje schreef op 08 juli 2014 @ 17:32:

[...]

Zeker, maar de grootste helden leven in stilte en bescheidenheid. Het is goed om te weten dat ze er zijn, dat maakt de wereld een net iets mooiere plek. Amen!
Cateau, die is prachtig. Ik sprak net nog even met mijn opa die ook een oorlogslachtoffer is...Je begrijpt wat ik bedoel toch?
quote:redhothead schreef op 08 juli 2014 @ 17:53:

Cateau, die is prachtig. Ik sprak net nog even met mijn opa die ook een oorlogslachtoffer is...Je begrijpt wat ik bedoel toch?Zekers.
quote:Cateautje schreef op 08 juli 2014 @ 17:54:

[...]

Zekers.Kus, dus.
Bijzonder. Heel mooi!
Prachtig.
Heel mooi en ontroerend
Prachtig prachtig! Op youtube staan langere fragmenten. Er is zelfs een petitie gestart om hem de Nobelprijs voor de vrede toe te kennen. Zou ik meer dan verdiend vinden!
quote:efelide schreef op 08 juli 2014 @ 18:46:

Prachtig prachtig! Op youtube staan langere fragmenten. Er is zelfs een petitie gestart om hem de Nobelprijs voor de vrede toe te kennen. Zou ik meer dan verdiend vinden!Oh, dat is een mooi initiatief. Hij verdiend het echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven