snap jij dit nou

08-07-2014 23:42 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
snap jij dit nou..... dat er een ongelofelijk smerige afbeelding op facebook langskomt met een schouder met een ontzettend gore ontsteking of whatever it is..... en dat je daar echt de kriebels van krijgt, zo vies.... maar dan toch verder klikt terwijl het echt misselijkmakend is....

Wat is dat nou, dat we iets vies / eng / creepy vinden, wegkijken, maar het stiekem toch willen zien?

Voor diegenen die het aandurven:

https://www.facebook.com/ ... and/posts/664503786952243

PS bericht is trouwens een hoax
Mijn tante post constant van die dingen. Het is gewoon een lotus bloem gephotoshopped. Dezelfde foto hebben ze ook al een keer gebruikt op een borst.

Maar inderdaad, ik kijk graag gruwelijke dingen om vervolgens miselijk te worden
Sensatiezucht?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nee, snap ik niks van! Kijk dan ook niet.

Gegarandeerd spijt als je het wel doet. Van die fijne beelden die je steeds weer voor je ziet.
quote:Scamp schreef op 08 juli 2014 @ 23:46:

Mijn tante post constant van die dingen. Het is gewoon een lotus bloem gephotoshopped. Dezelfde foto hebben ze ook al een keer gebruikt op een borst.

Maar inderdaad, ik kijk graag gruwelijke dingen om vervolgens miselijk te worden nav een plaatje van borst (door BGB geplaatst) kwam ik uit op de volgende verklaring: putjes waren een close-up van een knie die enige tijd op bevroren erwten had gedrukt. In de putjes werden dan die korreltjes of maden (jaja, die variant is er ook) er in geplakt.
En toch vind ik het heerlijk om naar zo'n filmpje te kijken waar een dikke puist uitgeknepen wordt. Hoe meer pus hoe beter. Weet ook niet waarom vind het gewoon fascinerend.
Tip: Google niet op trypophobia.
Weet je dat ik dit vanmorgen rond 9 uur tegen kwam op mijn Facebook en nu dus al de hele dag letterlijk kotsmisselijk ben?

En ik begrijp niet waarom.... Het houd me echt bezig en ik ben als de dood er straks nachtmerries van te krijgen ?

Terwijl het zo nep is als wat.......
Follow your heart, but take your brain with you....
quote:lemoos2 schreef op 08 juli 2014 @ 23:51:

[...]

nav een plaatje van borst (door BGB geplaatst) kwam ik uit op de volgende verklaring: putjes waren een close-up van een knie die enige tijd op bevroren erwten had gedrukt. In de putjes werden dan die korreltjes of maden (jaja, die variant is er ook) er in geplakt.Nee, joh; het was een gefotosjopte tepel gekruist met een lotus , van die zaadjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben niet zo snel misselijk te krijgen ! Slaap lekker!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Duidelijk dat het nep is. En mensen die dit posten vind ik, op z'n zachtst gezegd, vreemd
klik niet op de video op de fb pagina want dat is een phishing-video
Na regen komt zonneschijn
Blij dat ik geen facebook heb
En nu zit ik dus weer ranzige en scary dingen te bekijken. Ik hou er wel van.
Cum non tum age
Ach, ik snap zoveel mensen niet die elke scheet op Facebook menen te moeten zetten. "Met dinnetjes aan de sushi @Wokwok"

Ik vind het selfiegeneuzel ook absoluut belachelijk.

Dit plaatje was sowieso overduidelijk nep.
Op fb staan er vaak linkjes naar gruwelijke filmpjes en dat is dan een virus, grappige is dat je dan de link eerst moet delen...Dus ik kan gelijk zien hoeveel zieke geesten er op mijn fb zitten haha
quote:Addison schreef op 09 juli 2014 @ 00:45:

Weet je dat ik dit vanmorgen rond 9 uur tegen kwam op mijn Facebook en nu dus al de hele dag letterlijk kotsmisselijk ben?

En ik begrijp niet waarom.... Het houd me echt bezig en ik ben als de dood er straks nachtmerries van te krijgen ?

Terwijl het zo nep is als wat.......Serieus? Beetje kinderachtig
Frankly my dear, I don"t give a damn
en toch is dit plaatje van die bloem dan toch een beetje... jak...

quote:bibaatje schreef op 09 juli 2014 @ 00:40:

Tip: Google niet op trypophobia. Tuurlijk wel....
Addison je bent niet de enige.

Ik had dat ook toen ik het zag. Terwijl ik best weet dat het nep is.

Maar goed ik kan sowieso niet zo goed tegen ranzige plaatjes.

Nachtmerries dan weer niet. Wel misselijk en voelde het meteen overal kriebelen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Grappig dat dit voorbijkomt want ik zat een paar terug op een site waar stond 'Trypophobia Is A Real, Terrifying Thing, And You Definitely Have It'. LINK!

Ik heb alle plaatjes bekeken en kan nu zeggen dat ik die fobie niet heb, en sommige plaatjes zelfs mooi vindt. Ik zal er eentje opzoeken...

Deze vond ik persoonlijk meer kunst dan eng!

En ik heb zin om met een pincet al die dingetjes eruit te halen.

Er zat wel een plaatje bij waar ik misselijk van werd, die met die handpalm, maar afgezien daarvan... ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben.
quote:Tricella schreef op 09 juli 2014 @ 15:23:

Grappig dat dit voorbijkomt want ik zat een paar terug op een site waar stond 'Trypophobia Is A Real, Terrifying Thing, And You Definitely Have It'. LINK!

Ik heb alle plaatjes bekeken en kan nu zeggen dat ik die fobie niet heb, en sommige plaatjes zelfs mooi vindt. Ik zal er eentje opzoeken...

Deze vond ik persoonlijk meer kunst dan eng!

En ik heb zin om met een pincet al die dingetjes eruit te halen.

Er zat wel een plaatje bij waar ik misselijk van werd, die met die handpalm, maar afgezien daarvan... ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Ik heb die 'fobie' dus wel.. Nou ja fobie is een groot woord, het beïnvloedt mijn leven niet ofzo. Maar ik kan serieus niet goed tegen dit soort afbeeldingen of voorwerpen met geclusterde gaatjes/rondjes/belletjes.

Dacht altijd dat ik gek was, tot ik hier een keer iets las erover. Meer mensen hebben dit dus.

(Verder ben ik redelijk normaal hoor :-) )
bibaatje, ik denk dat het andersom is. Dat heel veel mensen dit dus wel hebben, en sommige niet, dus gek ben je zeker niet. Ik heb de link doorgestuurd naar wat vrienden en die zeggen allemaal hetzelfde als jij, dus misschien ben ik wel gek.

Je hebt wel gelijk met betrekking tot het woord 'fobie'. Dat woord wordt iets te makkelijk rondgestrooid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven