Mode & Beauty alle pijlers

Groupon Gel lak set

09-07-2014 00:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb heel lang acryl nagels gehad. Nu heb ik ze er af laten halen omdat mijn eigen nagels helemaal broos geworden zijn. Ik heb nooit hele sterke nagels gehad, ik zoek dus nu een alternatief voor acryl nagels.

Nu zie ik op Groupon een gel lak set. Ik heb gehoord dat gel lak minder schadelijk voor je eigen nagels is.

Weet iemand of dat klopt en is er misschien iemand die de set van Groupon besteld heeft? Zo ja hoe bevalt het?

Ben erg benieuwd...
De lak zelf kan geen kwaad, maar je nagels moeten eerst met een groffe vijl opgeruwd worden. Daardoor zien mijn nagels er niet meer uit, ik ben nu al een week of tien bezig het gevijlde deel uit te laten groeien.

Gellak is mooi, maar helaas niet voor mijn brosse nagels en dunne nagelplaat. Mijn collega heeft nergens last van met gellak, haar nagels, daar kan ik echt jaloers op zijn.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik had het overigens bij mijn pedicure laten doen.

Van het merk Orly.
Gellak werkt prima zonder het opruwen van de nagels nagels.. En goed aangebracht, en correct verwijderd beschadigd het je nagels niet

Geen idee of de Groupon set een goede set is, het moet in ieder geval soak off zijn, peel off is wel schadelijk
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ik gebruik ook gel lak voor mijn breekbare nagels. Inderdaad nooit opruwen inderdaad! En ik gebruik nooit een primer om beschadigingen tegen te gaan. Dan maar wat vaker 'lakken'. Is een eitje met zo'n lamp.
Heb zelf geen ervaring met echte geknagels, maar....

Liep drie weken geleden de kruitvat in en kocht essence studionails pro whitner rose lak en de better than gel topcoat, deze komen uit de lijn die je niet onder de lamp hoeft uit te harden, het lijken net echte gelnagels!

Vriendin van mij geloofde niet dat het mijn eigen nagels zijn haha was zo trots, want ik ben een stress knager en nu heb ik een stok achter de deur om eraf te blijven!
Gelnagels sorry
Geen idee of die van Groupon goed zijn. Ik gebruik zelf Sensationails en ben erg tevreden. Wat je vaak ziet met goedkopere gellak is dat hij dik en lobbig is. Dus lastig lakken. Bovendien trekt hij onder de lamp erg terug. Dat wil zeggen dat de randjes van je gelakte nagels naar binnen trekken en daardoor de lak niet mooi over de nagel te verdelen is.
Kun je "gewone" nagellak eigenlijk ook onder een uv-lamp drogen ?

Ik heb wel zo'n werkloze gezichtsbruiner.

Vaker lakken vind ik geen probleem, maar de droogtijd.....

En als ik alleen zo'n led-lamp koop, kan ik daar ook gewone lak snel mee laten drogen ?
Ik heb zowel de sensationails als de aanbieding van Groupon. (alleen dan zonder de lamp die heb ik van sensationails)

En ik ben heel tevreden, ik vind ze kwalitatief hetzelfde. werkwijze is natuurlijk ook hetzelfde.

Ik ruw mijn nagels ook niet op, werkt prima. Alleen na het afhalen van de gellak verzorg ik mijn nagels met nagelolie omdat ze van het afkrabben beschadigen, als ik de olie gebruik zijn mijn nagels naar een paar dagen weer normaal.

gewone nagellak kun je wel laten drogen onder de uv lamp. gaat wel iets sneller maar wordt er niet harder van. blijft dus niet langer zitten. Ik heb ook eens geprobeerd om normale nagellak onder de gel-toplaag te doen (dit werkte perfect bij acrylnagels) maar toen droogde de top laag helemaal niet en kon ik de nagellak er gewoon vanaf wrijven.

hoelang de gellak blijft zitten in bij iedereen anders. Ik haal iets meer dan een week. Met gewone nagellak haal ik de dag niet eens, dus ik vind het een hele vooruitgang
Bedankt voor alle nuttige reacties! Wel jammer dat je geen gewone lak onder de topcoat kan doen bij die Groupon aanbieding, dan ben je toch beperkt.

@meissie1982 ik ga eerste wel die van de kruidvat proberen dan, kunnen daar wel alle kleuren onder, of moet je ook speciale lak hebben?
Ik gebruik herome nagellak, en daarover een toplaag gellac. Eerst de nagellak drogen, dan lukt het wel hoor. Ik bestel mijn gellac via ebay, echt goedkoop en keuze uit heel veel kleurtjes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven