'Foute' confession-topic

09-07-2014 10:17 99 berichten
Fout tussen haakjes, want wat is nou fout en wat is er mis met fout..

Ik zal het spits afbijten:

Mijn confession is dat ik Jasper Cillissen (keeper Nederlands elftal)

best wel cute vind...

Ik woon in de hoofdstad van GLD en bega hiermee een hele zware misdaad aangezien hij gekeept heeft bij de concurrent...

Nog meer foute confessions? Ik ben benieuwd!

Oww trouwens ik heb er nog een: het is zo rustig op mijn werk dat ik zit te forummen...
Maar Cillissen is ook leuk!

Mijn confession is dat ik nu naar Nickelodeon kijk
Confession? Mijn bekentenis is dat ik het storend vind als mensen Engelse woorden gebruiken als er prima Nederlandse alternatieven voorhanden zijn.
quote:Trotter schreef op 09 juli 2014 @ 10:55:

Confession? Mijn bekentenis is dat ik het storend vind als mensen Engelse woorden gebruiken als er prima Nederlandse alternatieven voorhanden zijn.+1
quote:Peacy schreef op 09 juli 2014 @ 10:32:

Maar Cillissen is ook leuk!

Mijn confession is dat ik nu naar Nickelodeon kijk

Hij is een beetje jong maar verder heeft ie wel wat...

Ik ben dus niet de enige die dat ziet .

Om trotter een plezier te doen: nog meer BEKENTENISSEN ??

(lekker belangrijk trouwens)
Ik ben een ontzettende Utopia fan..

Kom ik ook niet graag voor uit
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jasper Cillissen ook leuk, hoor. En Dirk Kuijt vind ik ook iets hebben.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik zit te forummen terwijl ik eigenlijk aan het werk ben. (ben aan vakantie toe, arbeidsethos is vast vooruit gereisd)
Hij is ook leuk!
En om je gerust te stellen: ik denk niet dat hij nog lang bij Ajax zal blijven.
Jasper Cillessen!
Maar hier (bij Vitesse) komt ie ook niet ben ik bang.

-te duur

-we hebben al een goede keeper

-ex-nekkers komen niet bij Vitesse.

Kortom hij is fout maar toch schattig! Grappig dat ik niet de enige ben...

Ik kreeg van de week op mijn kop van iemand, die vond Tim Krul leuker. (yuk...kan wel keepen maar ziet er verder niet uit)
Dat ik normaal niks met voetbal heb, maar dat ik trouw mee kijk met wk en dat ik op het puntje van de bank zit en opspring als er bijna gescoord word en aaaaahhh roep.

Als er dan gewonnen word maak ik een vreugdedansje door de kamer.

Mijn man kijkt me dan aan of ik niet goed ben.

Maar goed dat hij vanavond werken is, kan ik nog harder joelen

Niet echt iets om te bekennen, maar ik krijg ineens vreselijk trek in een gekookt ei...
Ik lees altijd de roddelblaadjes bij de tandarts.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:oldwood schreef op 09 juli 2014 @ 11:37:

Dat ik normaal niks met voetbal heb, maar dat ik trouw mee kijk met wk en dat ik op het puntje van de bank zit en opspring als er bijna gescoord word en aaaaahhh roep.

Als er dan gewonnen word maak ik een vreugdedansje door de kamer.

Mijn man kijkt me dan aan of ik niet goed ben.

Maar goed dat hij vanavond werken is, kan ik nog harder joelen Dat heb ik ook. Dit jaar ben ik er wel nog meer door geboeid dan andere jaren, vroeger keek ik echt alleen de wedstrijden van het Nederlands elftal en dan ook vaak alleen in de knock-out fase, nu heb ik alle wedstrijden van Nederland gezien en ook nog een heleboel van andere landen, ik volg het nieuws eromheen, dan is het ook wel meteen veel leuker. Toch lukt het me op de een of andere manier niet om ook clubvoetbal leuk te vinden, de magie is er dan toch vanaf en is dan ook teveel uitgesmeerd over een lange periode. Dit is echt een snelkookpan, alle spanning in een paar weken, er is continu iets te zien of te lezen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Over keepers gesproken trouwens, die Cilissen is inderdaad wel leuk....

Maar ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik Neuer (de Duitse keeper) nog veel leuker vind... Heb een beetje een zwak voor dat wipneusje

En eigenlijk is dat een stuk erger dan stiekem een utopia fan zijn
Ik zit op de bank te forummen, kind op bed, huis aan kant en een cake in de oven. Zo burgelijk en ik vind het heerlijk.
Ik moet nog zoveel doen vandaag! Heb met mijn goeie gedrag gisteravond een lijstje geschreven met taken. En door de regen (en een piepklein beetje luiheid van mijn kant ) zit er nu een duiveltje op mijn schouder die zegt dat ik lekker binnen moet blijven. En dat hou ik al een paar uur vol, ik zit in nietsdoen limbo. :(
Some flies are too awesome for the wall
Waarom heet dit topic niet gewoon Wronge bekentenissen?
Nou doe mij maar Daley Blind en Memphis Depay

Mijn foute bekentenis is dat ik op een ander forum allemaal zoetsappige topics over beebjes, NODs en thuisblijfmama's aan het lezen ben. Hier gaat het daar blijkbaar niet genoeg over (ik wijt het maar aan mijn hormonale staat....)
quote:femselien schreef op 09 juli 2014 @ 12:25:

Ik moet nog zoveel doen vandaag! Heb met mijn goeie gedrag gisteravond een lijstje geschreven met taken. En door de regen (en een piepklein beetje luiheid van mijn kant ) zit er nu een duiveltje op mijn schouder die zegt dat ik lekker binnen moet blijven. En dat hou ik al een paar uur vol, ik zit in nietsdoen limbo. :(Als je er dan toch inziet, geniet er dan van (of zwelg erin )
Ik ga straks cornflakes kopen die ik als klein kind altijd at.

En ik ga ervan genieten.
She needed a hero. So that's what she became.
Staat "klussen" er ook tussen, captain obvious?
Some flies are too awesome for the wall
Ik heb een hele lijst van dingen die ik vandaag toch ECHT eens moet gaan doen, maar totaal geen motivatie. Zit alleen maar te forummen, chocolade te eten en te bedenken of ik wel of niet naar de kapper zal gaan (wat een levensvragen kan een mens soms hebben, zucht).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven