opbergsysteem van ikea
vrijdag 11 juli 2014 om 11:01
Bij ikea verkopen ze van die plastic opbergsysteem ( zitten gaten in) waarin je bv plastic tassen in kan doen. ( weet ff niet hoe ik t anders moet omschrijven).
Weet iemand of je deze ook bv bij de action, blokker o.i.d verkopen?
Wil er nog 1 hebben daarvan maar heb eigenlijk geen zin om alleen hiervoor naar ikea te rijden.
Wil ze gebruiken voor het opbergen van kado papier, vond ik wel een slim idee
Weet iemand of je deze ook bv bij de action, blokker o.i.d verkopen?
Wil er nog 1 hebben daarvan maar heb eigenlijk geen zin om alleen hiervoor naar ikea te rijden.
Wil ze gebruiken voor het opbergen van kado papier, vond ik wel een slim idee
vrijdag 11 juli 2014 om 20:54
quote:ikeaverslaafde schreef op 11 juli 2014 @ 11:12:
Dat systeem heet Alleshouder Variera. )
Als je er meer koopt bij Ikea, kun je gratis laten bezorgen (vanaf 29 euro).
Op Marktplaats wordt er eentje aangeboden in Amsterdam. Ik weet niet of dat dichtbij is?
Ik ben bang dat je dat verkeerd begrepen hebt. Iets laten bezorgen door Ikea is juist hartstikke duur. Met vanaf 29 euro bedoelen ze dat dat de minimale bezorgkosten zijn.
Tot een bepaald gewicht betaal je 29 euro bezorgkosten, en hoe zwaarder je bestelling, hoe duurder het wordt. Maar gratis? Dat kennen ze bij Ikea echt niet.
Dat systeem heet Alleshouder Variera. )
Als je er meer koopt bij Ikea, kun je gratis laten bezorgen (vanaf 29 euro).
Op Marktplaats wordt er eentje aangeboden in Amsterdam. Ik weet niet of dat dichtbij is?
Ik ben bang dat je dat verkeerd begrepen hebt. Iets laten bezorgen door Ikea is juist hartstikke duur. Met vanaf 29 euro bedoelen ze dat dat de minimale bezorgkosten zijn.
Tot een bepaald gewicht betaal je 29 euro bezorgkosten, en hoe zwaarder je bestelling, hoe duurder het wordt. Maar gratis? Dat kennen ze bij Ikea echt niet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)