opbergsysteem van ikea

11-07-2014 11:01 8 berichten
Bij ikea verkopen ze van die plastic opbergsysteem ( zitten gaten in) waarin je bv plastic tassen in kan doen. ( weet ff niet hoe ik t anders moet omschrijven).

Weet iemand of je deze ook bv bij de action, blokker o.i.d verkopen?

Wil er nog 1 hebben daarvan maar heb eigenlijk geen zin om alleen hiervoor naar ikea te rijden.

Wil ze gebruiken voor het opbergen van kado papier, vond ik wel een slim idee
Dat systeem heet Alleshouder Variera. )

Als je er meer koopt bij Ikea, kun je gratis laten bezorgen (vanaf 29 euro).

Op Marktplaats wordt er eentje aangeboden in Amsterdam. Ik weet niet of dat dichtbij is?
nee woon in de buurt van Alkmaar.

Baal, was afgelopen woensdag nog in Ikea maar toen daar niet aan gedacht..
Kan je dan toch op laten sturen, dan betaal je gewoon de verzendkosten en heb je hem morgen in huis.
Sorry, zie nu dat je ALLEEN kunt laten bezorgen vanaf 29 euro. Dus dan moet je er 20 kopen.
Moet ook naar Ikea voor de Lisel. Het wordt tijd dat er eentje komt in het centrum van Rotterdam, dat scheelt me een macht aan reiskosten.

Ikea, de Efteling van het woongenot.
Alle reacties Link kopieren
Laat ik nou een bloedhekel aan de Efteling hebben
leef, geniet en eet!
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 11 juli 2014 @ 11:12:

Dat systeem heet Alleshouder Variera. )

Als je er meer koopt bij Ikea, kun je gratis laten bezorgen (vanaf 29 euro).

Op Marktplaats wordt er eentje aangeboden in Amsterdam. Ik weet niet of dat dichtbij is?

Ik ben bang dat je dat verkeerd begrepen hebt. Iets laten bezorgen door Ikea is juist hartstikke duur. Met vanaf 29 euro bedoelen ze dat dat de minimale bezorgkosten zijn.

Tot een bepaald gewicht betaal je 29 euro bezorgkosten, en hoe zwaarder je bestelling, hoe duurder het wordt. Maar gratis? Dat kennen ze bij Ikea echt niet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven