Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hé Dee, trek jij het nog? Mén, wat een spanning! Ik hoop toch echt dat het niet op penalties aan gaat komen
Spanning?
Wow, wat een temperatuur! Na het afdrogen ben je gelijk weer nat.

Vandaag naar het Openluchtmuseum in Arnhem. Lekker in de bossen, misschien is dat iets koeler.
Ik heb peentjes gezweet in de trein. Wat vreselijk warm en benauwd. Ik ben blij dat ik op kantoor werk, hier is het tenminste koel en ben ik ondertussen weer opgedroogd.

Veel plezier in de bossen!
Net weer gras genipt en nu zijn mijn vingers groen.

Groene vingers!
gras nippen? hebbie gedronken?
Ja ook.
Oooooh, Nippen!

Mooie mokken trouwens, had ik nog niet gezegd
Thanks!

Enne....het was maar 1 glaasje wijn heur.

Met flink opgetrokken knieën, paste ik er nog net bij in bed......
Wat ligt ie er lekker bij zeg. Ik ben wat krap slapen betreft toch wel blij dat ik alleen K naast me heb liggen en niet nog een kat en een hond.
Haha, lekker lui ding Hij ligt helemaal op zijn gemakje hé
Ja, hij wel......
Wees blij dat je gewoon bij hem op zijn bed mag liggen ipv te mekkeren.

Hij is vergeten dat hij voor de vakantie steeds vaker aan mans kant ging liggen.
Lekker ding
Nou, het lekkere ding heeft net moord en brand geschreeuwd. De brandweer rukte er bijna voor uit.

Oorzaak: hij had nog 1 messcherp nageltje en die was binnen een minuut 2 keer flink diep in mij blijven hangen. Au. Dus er moest geknipt worden.

In het pension zijn zijn nageltjes geknipt, maar 1 nageltje lukt nooit. Hij begint te schreeuwen zodra we daar aan komen. Geen idee wat er met dat pootje / nageltje is, maar hij heeft het al sinds dat hij hier is. De da heeft er ooit foto's van gemaakt, Sammi onder een roesje, maar daar was niks op te vinden. Heel vervelend. Maar mén, wat een gegil was dat net weer zeg. Door merg en been, afschuwelijk.
Ach gossie wat zielig, voor Sammi dan he? . Zou je toch denken dat er iets is met dat nageltje, raar hoor, maar tis wel gelukt dus? Geef 'm maar een dikke knuf van mij!

Ik doe gelukkig niet aan nageltjes knippen.

Ik heb trouwens donderdag voor het eerst iets bij Zooplus besteld en ik kreeg het gisteren al thuisbezorgd! Lekker snel.

Ik heb nu 2 katten die op dieetvoer zitten pff, dus het werd allemaal een beetje te duur. Op Zooplus kwam ik Kattovit tegen, betaalbaar en er stonden goeie recencies bij, dus uitproberen maar. Ik heb nu sensitive brokjes + blik voor Koos en nierdieet brokjes + blik voor Teun. En ja hoera, ze eten het op!
Tuurlijk Slof, het eerste hapje eten ze altijd op! Het gaat er juist om of ze het de derde en vierde en vijftigste keer ook nog steeds willen.

Maar hopelijk werkt het!

Ik vin Zooplus ook altijd lekker snel, fijn is dat!

Ja, het is uiteindelijk gelukt met knippen. Sammi was moe gestreden en gaf zijn verzet op. Daarna zat hij helemaal uit te hijgen met open bekkie, achgossie. Maar de snoepjes gingen er vlot in en inmiddels is hij weer gewoon blij. Pfoe.
oh laten we hopen dat dat niet gebeurt, maar je hebt wel gelijk.

Wekenlang verslinden ze bepaald blikvoer en dan opeens motten ze het niet meer, de krengen!
Oh, met droogvoer scheelt het 2 euro per kilo. Dat is de moeite wel om het te proberen. Thnx Slof.
Ook nierdieet, Pilou?
Oh dat moet ik nu ook hebben voor poes. Volgens de da moet ik droogvoer hebben met renal er op. Is dat ook wat jij hebt Slof? Ik heb gezocht maar volgens mij heeft alleen Royal Canin renal voer.
Vakantie geboekt.

http://zon.sunweb.nl/grie ... ppartementen_angelina.htm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven