Alstu
zaterdag 12 juli 2014 om 15:35
zaterdag 12 juli 2014 om 17:01
zaterdag 12 juli 2014 om 17:01
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juli 2014 @ 16:53:
Dit soort post krijg ik :
Populair doen op een forum om zo grappig bevonden te worden..op een FORUM! Heb je echt geen leven?
Zo nee, dan denk ik dat jouw problemen erger zijn en jij in therapie moet gaan. Daarnaast hoop ik niet dat jij dat op die foto bent want die ziet er niet uit
Gezellig
Deze kreeg ik:
En uiteraard hebben we daar voldermort. Je was al van verre te zien, je vieze slijmspoor verraadde je. SlijmerT.
Populair doen op een forum om zo grappig bevonden te worden..op een FORUM! Heb je echt geen leven?
Zo nee, dan denk ik dat jouw problemen erger zijn en jij in therapie moet gaan. Daarnaast hoop ik niet dat jij dat op die foto bent want die ziet er niet uit
Gezellig
Deze kreeg ik:
En uiteraard hebben we daar voldermort. Je was al van verre te zien, je vieze slijmspoor verraadde je. SlijmerT.
zaterdag 12 juli 2014 om 17:03
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juli 2014 @ 16:57:
Ik vind alstu minder erg dan knof ( knoflook ) , dinnetje en vanaaf ( vanavond ).Ja bijvoorbeeld: Vanaaf ga ik tapas met heel veel knof eten met een dinnetje en onze mannetjes
Ik vind alstu minder erg dan knof ( knoflook ) , dinnetje en vanaaf ( vanavond ).Ja bijvoorbeeld: Vanaaf ga ik tapas met heel veel knof eten met een dinnetje en onze mannetjes
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 12 juli 2014 om 17:03
zaterdag 12 juli 2014 om 17:04
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 juli 2014 @ 17:01:
[...]
Gezellig
Deze kreeg ik:
Goh degene die al die mails stuurt aan jullie is vast dezelfde zuurpruim.
[...]
Gezellig
Deze kreeg ik:
Goh degene die al die mails stuurt aan jullie is vast dezelfde zuurpruim.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 12 juli 2014 om 17:09
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juli 2014 @ 16:53:
Zo nee, dan denk ik dat jouw problemen erger zijn en jij in therapie moet gaan. Daarnaast hoop ik niet dat jij dat op die foto bent want die ziet er niet uit Moet dezelfde zijn. Slangennick?
Zo nee, dan denk ik dat jouw problemen erger zijn en jij in therapie moet gaan. Daarnaast hoop ik niet dat jij dat op die foto bent want die ziet er niet uit Moet dezelfde zijn. Slangennick?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 juli 2014 om 17:11
zaterdag 12 juli 2014 om 17:13
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 juli 2014 @ 17:01:
[...]
Gezellig
Deze kreeg ik:
Deze is legendarisch idd
[...]
Gezellig
Deze kreeg ik:
Deze is legendarisch idd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 juli 2014 om 17:28
quote:Nouschi schreef op zaterdag 12 juli 2014 16:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="chocoladerijstwafel in "Alstu"" class="messagelink">chocoladerijstwafel schreef op 12 juli 2014 @ 16:27</a>:</b>
Ik hoor t best vaak eigenlijk... </div></blockquote>En bedankt hè. Niet jij
Ik hoor t best vaak eigenlijk... </div></blockquote>En bedankt hè. Niet jij