tips voor overgangsklkachten
zaterdag 21 juni 2014 om 12:54
Ik zit hoogstwaarschijnlijk in de overgang. Ik ben 49 en mijn menstruatie is onregelmatig. Maar wat ik vervelender vind is dat ik sinds kort heel onrustig ben. Wie herkent deze klacht en is er op homeopatisch gebied ook iets wat je rustiger maakt.
Tevens de vraag of ik ook een tip kan krijgen voor betere nachtrust. Op t.v word reclame gemaakt voor Ymea, iemand daar ervaring mee? Op dit moment slaap ik wel aardig goed maar gebruik er een medicijn voor en wil graag op iets homeopatisch overstappen.
Alvast bedankt voor de reactie's!!
Tevens de vraag of ik ook een tip kan krijgen voor betere nachtrust. Op t.v word reclame gemaakt voor Ymea, iemand daar ervaring mee? Op dit moment slaap ik wel aardig goed maar gebruik er een medicijn voor en wil graag op iets homeopatisch overstappen.
Alvast bedankt voor de reactie's!!
zaterdag 21 juni 2014 om 13:33
Hoi!
Ik ben even oud als jij en sinds ik met de pil gestopt ben is het hier ook mis.
Ik gebruik sinds een paar weken famosan van vogel.
Er is een soort die meer gericht is op de emotionele verschijnselen en een voor de lichamelijke klachten.
Toevallig heeft DA 2,50 korting deze week, potje is iets van 18 euro normaal.
Ik slaap er beter van en voel me ook prettiger.
Sterkte!
Ik ben even oud als jij en sinds ik met de pil gestopt ben is het hier ook mis.
Ik gebruik sinds een paar weken famosan van vogel.
Er is een soort die meer gericht is op de emotionele verschijnselen en een voor de lichamelijke klachten.
Toevallig heeft DA 2,50 korting deze week, potje is iets van 18 euro normaal.
Ik slaap er beter van en voel me ook prettiger.
Sterkte!

zaterdag 21 juni 2014 om 14:11
Ik dacht ik ben 50, dus stoppen maar met de pil. Al gauw had ik zoveel klachten dat ik niet meer normaal kon functioneren. Opvliegers, meer dan 10 per dag. Niet slapen, enorme spierpijn, depressief. Ik heb een baan en een puberzoon, ik kan dit er echt niet bij hebben. Heb de pillen van Vogel en Ymea geprobeerd, hielp niets. Nu sinds 3 maanden weer met de pil begonnen en alle klachten zijn weg. Voorlopig blijf ik die slikken.

zaterdag 21 juni 2014 om 14:46
Heel herkenbaar. Ik begon ook met nacht opvliegers, drijfnat was ik steeds, daarna meerdere keren op een dag, slapeloosheid, spierpijn, humeurwisselingen etc.
Sinds een aantal weken slik ik st janskruiden en ik moet zeggen sinds een week of drie voel ik me een heel ander mens.
Opvliegers heb ik amper nog, slapen doe ik beter en mijn humeur is minder wisselvallig.
St janskruiden slikte ik een week of 4 voor ik echt resultaat ging merken
Sinds een aantal weken slik ik st janskruiden en ik moet zeggen sinds een week of drie voel ik me een heel ander mens.
Opvliegers heb ik amper nog, slapen doe ik beter en mijn humeur is minder wisselvallig.
St janskruiden slikte ik een week of 4 voor ik echt resultaat ging merken
zaterdag 21 juni 2014 om 16:23
Bedankt voor de reactie's tot nu toe.
Zo.maar waar kan je St. Janskruiden kopen D.A. ?, ik denk dat ik dat eerst ga proberen.
En Cristy dat van jou hou ik ook in gedachten, maar ik neem aan dat St. Janskr. goedkoper zijn
De pil is voor mij geen oplossing, die slik ik al 10 jaar niet meer.
En ik wil het op homeopatische basis proberen
Zo.maar waar kan je St. Janskruiden kopen D.A. ?, ik denk dat ik dat eerst ga proberen.
En Cristy dat van jou hou ik ook in gedachten, maar ik neem aan dat St. Janskr. goedkoper zijn
De pil is voor mij geen oplossing, die slik ik al 10 jaar niet meer.
En ik wil het op homeopatische basis proberen

zaterdag 21 juni 2014 om 17:44
Ik heb st janskruiden gewoon bij de etos gehaald. Net even op het potje gekeken, is eigen merk van de etos. st janskruiden krachtig staat erop. Zitten 120 tabletten in. Ik neem er 1 in de ochtend en 1 in de avond. Volgens mij kosten ze 5 of 6 euro per pot
Ik heb st janskruiden gewoon bij de etos gehaald. Net even op het potje gekeken, is eigen merk van de etos. st janskruiden krachtig staat erop. Zitten 120 tabletten in. Ik neem er 1 in de ochtend en 1 in de avond. Volgens mij kosten ze 5 of 6 euro per pot

zaterdag 12 juli 2014 om 22:18

zondag 13 juli 2014 om 17:10