naar Turkije begin oktober eind september

07-07-2014 21:53 7 berichten
Ik ben van plan om eind september begin oktober naar Turkije te gaan met het gezin.

Is het weer daar dan nog goed ? Wie heeft hier ervaring mee ? En zo ja, welke plaats/gebied ?
Ik zou richting Antalya enzo gaan, of Marmaris. Bodrum en Kusadasi enzo zijn dan wat minder qua weer al.

Wij zijn ooit eind oktober naar Kiris geweest, in hotel Blue Collection Kiris (heette toen joy kiris world ofzo). Echt een prachtig hotel en goed eten, mooie kamers, vriendelijk personeel. Hele fijne vakantie gehad daar toen

http://www.zoover.nl/turk ... ue-collection-kiris/hotel
Alle reacties Link kopieren
Op 4 oktober begint het offerfeest (kurban bayram), je hebt dan wel kans tegen onaangename taferelen aan te lopen. Bovendien ligt dan een deel van het openbare leven stil.
verba volant, scripta manent.
Wij willen naar de plaats lara gaan. Daar schijnt het weer wel oké te zijn in oktober
Huh? Je vraagt welke plaats je heen moet gaan, maar je hebt al besloten dat het Lara word. Wat is dan het nut van die vraag?
Je kan makkelijk naar Lara in sept,

Heb daar, in die periode, nog goede temperaturen meegemaakt.
Ik ben in oktober en in november in Lara geweest en dit is prima te doen. Het zwembadwater kan wel wat aan de koude kant zijn.

Maar waarom vraag je naar een plaats als je toch perse naar Lara wil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven