Gezondheid alle pijlers

Oorpijn is de duivel!

14-07-2014 16:19 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gister heb ik duivelse oorpijn. Volgens de huisarts moet het zelf over gaan. Tot die tijd dus pijnstillers en een neusspray.

Maar die pijn! Aaaaah niet leuk meer.

Weet iemand een goede tip om het te minderen? Of goede huis-tuin-keuken middeltjes?
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Zooooo daar ben ik ook eens een keer goed ziek van geweest!! Sterkte! Niet fijn!
Geen tips van toen?
Ik ging altijd op het zere oor liggen.
Ja slapen en druppelen.
Oorpijn wens je je ergste vijand niet toe! Vréselijk! Veel beterschap.

Echte tips heb ik niet, ik bonkte vaak uit frustratie met mijn kop tegen de muur als kind, maar dat is niet echt een aanrader.... Het is inderdaad gewoon de pijn uitzitten...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dat is toch niet normaal! Ik heb ook de neiging mijn kop tegen de muur te bonken
Ik heb altijd Otalgan oordruppels (gewoon bij het kruidvat of de apotheek te koop) in huis en mee op reis want mèn wat doet oorpijn pijn!

Slikken, kauwen.. Alles gaat door merg en been.

Het flesje even wat warmen in je hand en dan de aangegeven druppels doen en een watje tegen het lekken. Wel even de bijsluiter lezen.

Sterkte!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:gismo72 schreef op 14 juli 2014 @ 16:27:

Ik ging altijd op het zere oor liggen.Ik ook, maar de píjn als je weer rechtop wilde gaan zitten....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ja, neusspray idd, en otalgandruppels. Wat ook hielp en wat lekker warm werd in mijn oor, waren druppels van A Vogel. Ik geloof dat t Plantago heette, al is t wel weer lang geleden, ik blijf alert op die scherpe snijdende pijn, brrrr.... Sterkte!!
Watje met wat olie. Dat helpt bij mij altijd om het iets te verzachten.

Verder, heel veel sterkte.
Ik slaap dan vaak op een coolpack (of een heatpack, waar ik op dat moment ook maar behoefte aan had) en lig er dus heel direct met mijn oor op om het oor te verdoven. En vooral veeeel slapen, veeeeeel pijnstilling en veeel TLC. Sterkte!!
Een ibuprufen van 200 mg en 2 paracetamol`s tegelijk nemen.

Werkt als een tierelier maar je moet niet al te licht zijn.
quote:Flashy schreef op 14 juli 2014 @ 17:54:

Een ibuprufen van 200 mg en 2 paracetamol`s tegelijk nemen.

Werkt als een tierelier maar je moet niet al te licht zijn.Mijn huisarts adviseert: 500 paracetamol, 500 ibuprofen
Een paar druppels sla olie erin... deed mijn moeder vroeger altijd en heb het laatst weer eens gedaan toen ik veel pijn had.

Het verlicht de pijn wel (bij mij dan)
ik had een kuur gekregen, een heel vies zoet drankje maar dat maakte niks uit, als het maar stopte! en een soort gel die tenminste nog een beetje verkoelend werkte. Alsnog 3 dagen/nachten vergaan van de pijn tot huilen aan toe en ben nooit zo kleinzerig

Vind het raar je dat huisarts zegt het moet vanzelf overgaan? er is echt wel medicatie voor. het doet inderdaad helse pijn en ik had de neiging om een naald in m'n oor te steken, m'n oor er af te snijden, als het maar stopte .... :( echt heel veel beterschap gewenst :(
Alles al geprobeerd wat jullie zeggen! Het blijft helse pijn. Het is gewoon wachten totdat het doorbreekt! Maat wanneer??
Ik krijg geen kuur omdat ik geen koorts heb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven