Marmaris september- leeftijden?

15-07-2014 14:12 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Een vriendin en ik willen rond 5 september een weekje naar Marmaris. We zijn 31/32 ,

maar zijn bang op allemaal 16 jarigen daar. Aan de andere kant, het is naseizoen, dus misschien

valt dat mee? Wie weet dat?

Groetjes
In september zitten die op school.
quote:jesju82 schreef op dinsdag 15 juli 2014 14:12 Hallo,

Een vriendin en ik willen rond 5 september een weekje naar Marmaris. We zijn 31/32 ,

maar zijn bang op allemaal 16 jarigen daar. Aan de andere kant, het is naseizoen, dus misschien

valt dat mee? Wie weet dat?

Groetjes 16 gaan naar blanes, Terschelling, Renesse en Lloret de mar. En in de vakantie. Hoogstens kom je er wat lokale 16 jarigen tegen ;)
Geniet van elke dag!
quote:mrsnem schreef op 15 juli 2014 @ 14:13:

[...]

16 gaan naar blanes, Terschelling, Renesse en Lloret de mar. En in de vakantie. Hoogstens kom je er wat lokale 16 jarigen tegen ;)Dan ben je toch echt verkeerd geinformeerd. Marmaris is het Llorret de Mar van 2014. Barstreet, discotheken, terrassen, en heeeeel veel jonge mensen.
Mijn ervaring is dat er veel ouderen in september zijn, in oktober begint weer de herfstvakantie en dan heb je wel weer veel kinderen.

Ook wat bergje zegt, Marmaris is idd het Llorret de Mar van 2014!
toen ik 2 jaar geleden als 21 jarige in het hoogseizoen in Marmaris rond hobbelde, waren de jongste die ik tegen kwam n jaar of 18/19

maarja.. dat is 2 jaar terug he..
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Ben er in augustus 2013 geweest en vond het heel erg meevallen qua jeugd. Uiteraard, waar de discotheken en kroegjes zitten komt jong volk, maar ook daar had ik niet het idee dat het alleen maar 16-jarigen waren. Dus denk dat het in september al helemaal wel me zal vallen. Vond de omgeving vooral erg mooi Veel groen en leuke excursies om te doen.
Ik weet niet hoe dat in andere landen zit, maar hier zitten waarschijnlijk de meeste 16jarige in september weer op school. De meeste gaan zo rond juni/juli en augustus wordt alweer rustiger denk ik
quote:Bergje65 schreef op dinsdag 15 juli 2014 14:18 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="mrsnem in "Marmaris september- leeftijden?"" class="messagelink">mrsnem schreef op 15 juli 2014 @ 14:13</a>:</b>

[...]

16 gaan naar blanes, Terschelling, Renesse en Lloret de mar. En in de vakantie. Hoogstens kom je er wat lokale 16 jarigen tegen ;)</div></blockquote>Dan ben je toch echt verkeerd geinformeerd. Marmaris is het Llorret de Mar van 2014. Barstreet, discotheken, terrassen, en heeeeel veel jonge mensen. Ken ik. Maar niet 16-jarigen, meer 18-19-20
Geniet van elke dag!
In september zitten de 16-jarigen weer gewoon op school.
Ik was 17 in 2004/2005. Uiteraard in het hoogseizoen, in september weer braaf naar school. Ik denk dat je weinig last hebt van pubers als je in september gaat. Marmarris is groot, ontlopen is makkelijk.
In zijn algemeenheid is het zo dat vóór en ná de schoolvakanties de mensen gaan die niet aan deze vakanties gebonden zijn; 50-plussers, mensen met kleine kinderen, jonge mensen zonder kinderen. Dat zal dus naar alle waarschijnlijkheid het publiek zijn wat je in september in Marmaris aan zult treffen.
Samen met een vriendin ga ik ook 8 dagen naar marmaris, 26 augustus.. Wij zijn 20 jaar.

De 16 jarige zitten inderdaad dan al weer op school!
life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven