Mode & Beauty alle pijlers

mannen en nagellak???

17-06-2008 23:29 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou het is weer eens zover! Het is weer zomer en iedereen loopt weer op slippers. Nou liep ik laatst door de stad zag ik een jongen met gelakte teennagels? Is dat niet een beetje raar?

Hoe staan jullie daar tegenover

Mannen en nagellak:

Totaal aantal stemmen: 85

Moet kunnen!! (61%)
Moet niet kunnen!! (39%)
Godsamme, dit topic is een jaar oud.
Leuk! Mijn vriend zal er niet voor voelen, maar ik kan het alleen maar toejuichen als mannen wat meer kleur en variatie in hun uiterlijk aanbrengen!
quote:katelin schreef op 21 juni 2009 @ 17:29:

Leuk! Mijn vriend zal er niet voor voelen, maar ik kan het alleen maar toejuichen als mannen wat meer kleur en variatie in hun uiterlijk aanbrengen!Welke kleur heeft je voorkeur?
zwarte teennagels lijkt mij wel wat
Wilco zal wel blij zijn dat ie na vijf jaar eindelijk antwoord krijgt.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 juli 2014 @ 17:56:

Wilco zal wel blij zijn dat ie na vijf jaar eindelijk antwoord krijgt.
Moet kunnen, de tijden van de uber saaie man is voorbij!

In sowiezo groeien mannen en vrouwen steeds dichter naar elkaar toe op allerlei gebieden. De vrouwen worden een tikkeltje mannelijker de mannen vrouwelijker.

Is ook een hele leuke blog op internet te vinden: http://malefemininitygend ... earch?zx=60c8af6106df257b
beetje bi is niet bah
Geen idee of ik de afgelopen 6 jaar gereageerd heb, maar... in de jaren 80 hadden we toch al de 'metroman' met nagellak enzo?

Is dat dan nu echt weer een item?
Later is nu
Nou, voor mij hoeft het niet. Heb sowieso al niks met mannenvoeten, dus alsjeblieft er ook niet de nadruk op leggen, graag...
abcdefg
Dan draagt jouw zoon vast ook nagellak, sandraaardbei... Leuk bij zijn vrouwen jumpsuit en body

En Matthijse, wat een ellende, al tijden geen panty topics voorbij gekomen, dus nu up je maar jaren oud nagellak topics?

Staat vast enig, mannen met zwarte nagellak op hun tenen en een dikke oma panty.

Sandra en mattijse kunnen het vast goed met elkaar vinden
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 14 juli 2014 @ 07:54:

Jahoor, over een jaar of tien zijn we toch allemaal transgender.Nou, dan kom ik tegen die tijd dit topic wel weer eens uppen.
Moeten we het proces niet bespreken dan, Lady?

Ik zie bij een man met nagellak een bepaald soort man voor me. Wat langer haar, touwtje om de nek, paar oorbelletjes in of zo'n stretcher (schrijf je dat zo of heb ik nu het ligbed te pakken?). Daar vind ik het wel bij staan. Als mijn man eraan zou beginnen, zou ik wel even raar kijken, want niets voor hem, en dan samen kleurtjes uit gaan zoeken
Later is nu
Als we dan toch per sé ontopic moeten gaan: mijn eerste vriendje had in de jaren tachtig zijn pinknagels lang en lakte ze zwart. Ik vond het wel grappig.
Ieuw, laat een vent gewoon een vent zijn zonder nagellak en zonder make up

De enige 2 kerels bij wie ik vond dat het kon: Boy George en Freddy Mercury in zijn beginjaren . . . . . .
Dat zeg ik, de jaren 80 .. Toen had ik trouwens ook altijd alleen mijn pinknagels en wijsvingernagels gelakt, de rest bladderde namelijk zo snel af. Ik ben een Heshale ofzo.. hoe zeg je dat?
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 14 juli 2014 @ 08:30:

Moeten we het proces niet bespreken dan, Lady?

Ik zie bij een man met nagellak een bepaald soort man voor me. Wat langer haar, touwtje om de nek, paar oorbelletjes in of zo'n stretcher (schrijf je dat zo of heb ik nu het ligbed te pakken?). Daar vind ik het wel bij staan. Als mijn man eraan zou beginnen, zou ik wel even raar kijken, want niets voor hem, en dan samen kleurtjes uit gaan zoeken naar dat zie bij mij verkeerd ik heb geen langer haar ,geen touwtje om de nek , geen oorbeletjes , geen sieraden , geen tattoos , misschien ben ik wel saai ,het enige wat me wel mooi lijkt is zwarte nagellak
Whaha!

Een man die dikke oma panty's en bh's draag die zichzelf saai noemt..

Grappig
de meeste vrouwen vinden dan het niet kan zwarte nagellak bij mannen

hoe dan ook is het 100 keer beter dan een tattoo

en vrouwen met een tattoo dat is helemaal geen kop

daar knap ik helemaal op af . ik vind tattoos nooit mooi want dat is een verminking van je lichaam en ik ben zuinig op mijn lichaam, maar op een vrouwenlichaam past het gewoon niet
Mijn god hey.. Lijkt wel alsof mannen steeds vrouwelijker worden.
Ja, maar dat is gerechtvaardigd volgens hen

Vragen zoals waarom zou een vrouw wel een broek mogen dragen, maar vinden wij vrouwen het raar als mannen panty's dragen, komt bijvoorbeeld regelmatig terug.
wat heeft dat te maken met zwarte nagellak bij mannen

en tattoos bij vrouwen?
ik heb een week lang rondgelopen op slippers met zwart gelakte nagels en ik heb geen 1 rare reactie gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven