De vrouwen op dit forum
woensdag 16 juli 2014 om 09:29
Nu ik hier enige tijd verblijf en geconstateerd heb dat er veel vrouwenzusters op dit forum bivakeren kan ik gerust zeggen dat ik geschokt ben....
Nee de rest van het topic van mijn mannelijke forumgenoot ga ik niet copy pasten dat is niet zo grappig meer.
Maar om er toch maar serieus over te beginnen: een aantal vrouwen hier is van mening dat de mannen hier *vuleennegatieveeigenschapin* zijn. Maar wat zou dat eigenlijk zeggen over het zeer grote aantal manwijven hier?
Nee de rest van het topic van mijn mannelijke forumgenoot ga ik niet copy pasten dat is niet zo grappig meer.
Maar om er toch maar serieus over te beginnen: een aantal vrouwen hier is van mening dat de mannen hier *vuleennegatieveeigenschapin* zijn. Maar wat zou dat eigenlijk zeggen over het zeer grote aantal manwijven hier?
woensdag 16 juli 2014 om 09:35
quote:badmeester schreef op woensdag 16 juli 2014 09:31 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "De vrouwen op dit forum"" class="messagelink">Fame schreef op 16 juli 2014 @ 09:31</a>:</b>
?</div></blockquote>Is dit nou mijn zoveelste mislukte grap? Nee toch? Sorry.
?</div></blockquote>Is dit nou mijn zoveelste mislukte grap? Nee toch? Sorry.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 16 juli 2014 om 09:36
woensdag 16 juli 2014 om 09:41
Dat gezeik op die mannen ook. Er zijn ook zat vrouwen op het forum die niks zinnigs te vertellen hebben. Die ook maar allemaal de toegang weigeren? Vind het juist goed dat ook al is het overduidelijk dat de doelgroep van het forum de vrouw is, er toch mannen meeschrijven. Lees je eens wat vanuit een compleet ander standpunt. Dus mannen, blijf gewoon lekker meeschrijven!
woensdag 16 juli 2014 om 10:17
woensdag 16 juli 2014 om 10:32
woensdag 16 juli 2014 om 10:40
quote:Hyale schreef op 16 juli 2014 @ 09:41:
Dat gezeik op die mannen ook. Er zijn ook zat vrouwen op het forum die niks zinnigs te vertellen hebben. Die ook maar allemaal de toegang weigeren?
Tijd voor een toelatingsexamen. Zowel om te testen of je wel echt iets te melden hebt, als een spellingstest zodat we voortaan verlost zijn van 'hij wilt een dillema'.
En een verklaring ondertekenen dat je nooit een 'ben ik zwanger' topic zal openen.
Dat gezeik op die mannen ook. Er zijn ook zat vrouwen op het forum die niks zinnigs te vertellen hebben. Die ook maar allemaal de toegang weigeren?
Tijd voor een toelatingsexamen. Zowel om te testen of je wel echt iets te melden hebt, als een spellingstest zodat we voortaan verlost zijn van 'hij wilt een dillema'.
En een verklaring ondertekenen dat je nooit een 'ben ik zwanger' topic zal openen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 16 juli 2014 om 10:41
quote:tonkje schreef op 16 juli 2014 @ 10:40:
[...]
En een verklaring ondertekenen dat je nooit een 'ben ik zwanger' topic zal openen.dat gezemel over spelling vind ik juist dom!!
[...]
En een verklaring ondertekenen dat je nooit een 'ben ik zwanger' topic zal openen.dat gezemel over spelling vind ik juist dom!!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat