De vrouwen op dit forum

16-07-2014 09:29 48 berichten
Nu ik hier enige tijd verblijf en geconstateerd heb dat er veel vrouwenzusters op dit forum bivakeren kan ik gerust zeggen dat ik geschokt ben....

Nee de rest van het topic van mijn mannelijke forumgenoot ga ik niet copy pasten dat is niet zo grappig meer.

Maar om er toch maar serieus over te beginnen: een aantal vrouwen hier is van mening dat de mannen hier *vuleennegatieveeigenschapin* zijn. Maar wat zou dat eigenlijk zeggen over het zeer grote aantal manwijven hier?
Alle reacties Link kopieren
?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 16 juli 2014 @ 09:31:

?Is dit nou mijn zoveelste mislukte grap? Nee toch?
Het wordt tijd dat het een woman-only forum wordt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:badmeester schreef op woensdag 16 juli 2014 09:31 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "De vrouwen op dit forum"" class="messagelink">Fame schreef op 16 juli 2014 @ 09:31</a>:</b>

?</div></blockquote>Is dit nou mijn zoveelste mislukte grap? Nee toch? Sorry.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Nouschi schreef op 16 juli 2014 @ 09:31:

Het wordt tijd dat het een woman-only forum wordt.Was ik in eerste instantie met je eens, maar er zijn ook weleens mannen met een zinnige bijdrage. Highlander vind ik bijv. heel ok.
Cum non tum age
Dat gezeik op die mannen ook. Er zijn ook zat vrouwen op het forum die niks zinnigs te vertellen hebben. Die ook maar allemaal de toegang weigeren? Vind het juist goed dat ook al is het overduidelijk dat de doelgroep van het forum de vrouw is, er toch mannen meeschrijven. Lees je eens wat vanuit een compleet ander standpunt. Dus mannen, blijf gewoon lekker meeschrijven!
Zucht, is de vakantie nog niet afgelopen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Badmeester. Is de eerste letter van jouw echte naam een A ?

Anders ken ik jouw sociale dubbelganger, ik hoor gewoon altijd een goede bekende van mij praten als ik jouw (foute) grappen lees
quote:forumviva1 schreef op 16 juli 2014 @ 09:56:

Badmeester. Is de eerste letter van jouw echte naam een A ?

Anders ken ik jouw sociale dubbelganger, ik hoor gewoon altijd een goede bekende van mij praten als ik jouw (foute) grappen lees Nee
Eens Noa. Die was me ook positief opgevallen
Jij had jezelf eigenlijk gewoon badmuts moeten noemen. Die nick zou in mijn ogen echt beter bij je hebben gepast.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 16 juli 2014 @ 10:17:

Jij had jezelf eigenlijk gewoon badmuts moeten noemen. Die nick zou in mijn ogen echt beter bij je hebben gepast. Waarom?
Omdat je leuke topics opent en een muts op een vrouwenforum beter past.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 16 juli 2014 @ 10:26:

Omdat je leuke topics opent en een muts op een vrouwenforum beter past. Toen ik dit las dacht ik dus echt eerst aan een hoofddeksel
Ja, ik ook.
En vrouwen mutsje ben je. Nee, nog beter : een schreeuwend vrouwenmutsje.
quote:noa schreef op 16 juli 2014 @ 09:36:

[...]

Was ik in eerste instantie met je eens, maar er zijn ook weleens mannen met een zinnige bijdrage. Highlander vind ik bijv. heel ok.tja...die zegt precies wat een vrouw wil horen!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Geen idee waar dit topic over gaat.

Ligt dat aan mij?

Nee!
Maar dat maakt toch niet uit? Niet alle gesprekken hoeven een doel te hebben toch?
quote:Hyale schreef op 16 juli 2014 @ 09:41:

Dat gezeik op die mannen ook. Er zijn ook zat vrouwen op het forum die niks zinnigs te vertellen hebben. Die ook maar allemaal de toegang weigeren?

Tijd voor een toelatingsexamen. Zowel om te testen of je wel echt iets te melden hebt, als een spellingstest zodat we voortaan verlost zijn van 'hij wilt een dillema'.

En een verklaring ondertekenen dat je nooit een 'ben ik zwanger' topic zal openen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Of een 'slijmdraden/stukje-kipfilet-verloren' topic met foto.

Dat mag ook écht niet.
quote:tonkje schreef op 16 juli 2014 @ 10:40:

[...]

Tijd voor een toelatingsexamen. Zowel om te testen of je wel echt iets te melden hebt, als een spellingstest zodat we voortaan verlost zijn van 'hij wilt een dillema'.

En een verklaring ondertekenen dat je nooit een 'ben ik zwanger' topic zal openen.dat gezemel over spelling vind ik juist dom!!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Je hebt de hoofdletter vergeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven