Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
RTL? Daar is nu geen extra nieuws toch?
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
quote:despie schreef op 17 juli 2014 @ 21:21:

[...]

Heftig... Ik ben wel bang dat er nog veel Nederlandse slachtoffers bij gaan komen. Genoeg mensen boeken direct bij de luchtvaartmaatschappij zonder tussenkomst van een touroperator.Precies. Ik boek nooit via vliegwinkel e.d. als ik de prijzen vergelijk komt het rechtstreeks bij de maatschappij van mijn keuze meestal net iets goedkoper uit (die vergelijkingssites rekenen vaak 25 euro adminkosten)
Trouwens, vanavond Hello Goodbye op tv, lijkt me niet heel gepast...
quote:saraaa-- schreef op 17 juli 2014 @ 21:26:

RTL? Daar is nu geen extra nieuws toch?Is net afgelopen
quote:Summerdance schreef op 17 juli 2014 @ 21:23:

Afschuwelijk

Ik ben even gezapt naar RTL alwaar een verslaggever op Schiphol de microfoon onder de neus van een meneer duwt

En meneer, is 1 van de inzittenden familie?

De meneer: Haar zusje, en wijst op een jong meisje van een jaar of 10Nou ik zag dat stukje ook. Wat een ongelovelijk trieste journalist. Ook al die foto's van lijken en paspoorten. Vind dat echt geen extra nieuwswaarde hebben. En nabestaanden gaan lastigvallen op het vliegveld is al helemaal dieptriest.
quote:AnAppleADay schreef op 17 juli 2014 @ 21:27:

Trouwens, vanavond Hello Goodbye op tv, lijkt me niet heel gepast...
Ik zie geen Hello Goodbye maar de Reunie?
Dat gaat natuurlijk niet door, dat programma. Doe niet zo raar.
Oh ze hebben de Reünie nu uitgesteld (door de nieuwsberichten) dus denk dat Hello Goodbye dan wegvalt, gelukkig.
Pfff.. Ik wil het heel graag even loslaten en me focussen op iets anders, maar het laat me dus niet los.
De complottheorieën komen er al aan:

http://www.telegraaf.nl/b ... lijk_doelwit_ramp___.html

Er zouden ook twee straaljagers gezien zijn.
verba volant, scripta manent.
http://rt.com/news/173672-malaysia-plane-crash-putin/
Kreeg net een appje van iemand dat familieleden van vrienden van haar man aan boord zaten. Een jong stel

Triest
Het zou wel heel raar zijn als Putin over Oekraïne vliegt, ik denk niet dat ze dat risico nemen.
Over 10 min een persconferentie.

Heftig Blusher..
quote:MarianneDavids schreef op 17 juli 2014 @ 21:33:

De complottheorieën komen er al aan:

http://www.telegraaf.nl/b ... lijk_doelwit_ramp___.html

Er zouden ook twee straaljagers gezien zijn.Dat is ook bevestigd door Rusland zelf dat dit zou kunnen.
Wordt die conferentie uitgezonden op Ned 1?
Oh never mind ik zie het al, Ned 2
Bizarre theorie. Hadden ze die Putin maar neergehaald, daar was tenminste niets aan verloren gegaan.
quote:matroesjka_ schreef op 17 juli 2014 @ 21:37:

Wordt die conferentie uitgezonden op Ned 1?Ze zeiden net op Ned 2 tijdens nieuwsuur, maar dat begint pas om 22.00 uur...
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
quote:bloempje86 schreef op 17 juli 2014 @ 21:36:

[...]

Dat is ook bevestigd door Rusland zelf dat dit zou kunnen.Of Rusland wil de wijzende vingers van zichzelf afwenden... zou me niks verbazen...
21.53 op NL2
Hier komt nooit uitsluitsel over.
quote:AnAppleADay schreef op 17 juli 2014 @ 21:38:

[...]

Of Rusland wil de wijzende vingers van zichzelf afwenden... zou me niks verbazen...Ja klopt, zou mij ook niets verbazen
quote:StoraHuntur schreef op 17 juli 2014 @ 21:41:

Hier komt nooit uitsluitsel over.Dat denk ik ook.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven