Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Heel veel sterkte voor iedereen die dierbaren verloren zijn
Siepeltje
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:pointdexter schreef op 17 juli 2014 @ 23:34:

Het is nu niet meer een probleem tussen Rusland en Oekraïne maar er zijn nu nog veel meer landen bij betrokken, navo landen. Als die aangevallen worden dan vechten ze terug. En aangezien er veel landen bij de navo aangesloten zijn kan dit dus heel snel heel groot worden.Zou het? Het overgrote deel slachtoffers zijn Nederlanders, en Nederland is niet een land dat de zaken graag op de spits drijft. Als het nu een vliegtuig was dat tjokvol zat met Amerikanen...tja, dan had je poppen wel aan het dansen.
Och al die mensen hier die iemand kennen op de vlucht. Mijn hart gaat uit naar jullie en naar alle nabestaanden...
quote:dubiootje schreef op 17 juli 2014 @ 23:39:

[...]

Zonder gruwelijke foto's?Ja, zonder.
Veel sterkte voor iedereen die iemand heeft verloren!
quote:Cadou schreef op 17 juli 2014 @ 23:41:

[...]

Zou het? Het overgrote deel slachtoffers zijn Nederlanders, en Nederland is niet een land dat de zaken graag op de spits drijft. Als het nu een vliegtuig was dat tjokvol zat met Amerikanen...tja, dan had je poppen wel aan het dansen.Maar NL is wél onderdeel van een groter geheel dat "beloofd" heeft voor elkaar op te komen.
Hou eens op met die speculaties allemaal zeg!
quote:Phoolan schreef op 17 juli 2014 @ 23:42:

[...]

Ja, zonder.Ok, dank je.
Ga in therapie!
Er waren o.a. wat Nederlanders op weg naar de AIDS Conferentie.

Sterkte voor de mensen die iemand zijn verloren vandaag.
Chanel en Siepeltje wat vreselijk

Zo veel mensen hier al die mensen kenden in het vliegtuig, ik wil jullie heel veel sterkte wensen, wat een nachtmerrie.
Stressed is just desserts spelled backwards
jeetje wat zijn er veel slachtoffers, en veel slachtoffers die gemist worden door mensen op dit forum...sterkte aan jullie..

Amerika is nu dus de satelliet beelden aan het bekijken en zegt dat het zeker weten een raket was, maar door wie af gevuurd zijn ze het niet over eens en dat is nog moeilijk want het gebied is niet puur Kiev minded of rebellen.

Ik vind Rusland niet fouter in het conflict dan de EU, maar vind zo wel de Russen in Rusland als de mensen in de EU partijen die niets te maken hebben met wat ze doen in Oekraine zelf..absurd gewoon dat door waarschijnlijk een domme fout van een idioot die die wapens niet eens kan bedienen mensen die niks te maken hadden met dat hele conflict en gewoon op vakantie gingen of terug naar hun land hier door sterven...zo zinloos, zo veel verdriet...
Dank jullie wel... Iedereen die ook iemand verloren heeft, heel veel sterkte.
Heel veel sterkte ook Chanel en Siepeltje. Afschuwelijk. En ook Topdrop nogmaals.
Ik hoop dat de raket van achteren kwam. En dat de mensen in het vliegtuig niet bang hebben hoeven zijn. Dames, ik ga naar bed.

Heel veel sterkte voor iedereen die een bekende, vriend(in), familielid, collega etc. heeft verloren.
Sterkte voor iedereen die iemand verloren heeft
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Hier de telefoongesprekken met ondertiteling

https://www.youtube.com/watch?v=VnuHxAR01Jo
quote:dubiootje schreef op 17 juli 2014 @ 23:39:

[...]

Zonder gruwelijke foto's?Ja.
Plus een tijdlijn, ook uit de VK:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Bui ... ramp.dhtml
Volgens een expert op de BBC zijn er raketwerpers (Buk missiles) met een bereik van 20.000 meter die in handen zijn van zowel de Russen, de Oekraïeners en de Russische separatisten.
Ga in therapie!
Dat telefoongesprek met ondertiteling.. Als dat idd waar is, alsin, als de stemmen terug zijn te leiden naar deze specifieke Russen en separisten.... Dan ben ik heel benieuwd (op een negatieve manier) hoe de rest van de wereld gaat reageren en handelen.
Afschuwelijk!

Veel sterkte voor iedereen hier die een naaste heeft verloren.
quote:Cadou schreef op 17 juli 2014 @ 23:41:

[...]

Zou het? Het overgrote deel slachtoffers zijn Nederlanders, en Nederland is niet een land dat de zaken graag op de spits drijft. Als het nu een vliegtuig was dat tjokvol zat met Amerikanen...tja, dan had je poppen wel aan het dansen.Ééns.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Ephina schreef op 17 juli 2014 @ 23:54:

Dat telefoongesprek met ondertiteling.. Als dat idd waar is, alsin, als de stemmen terug zijn te leiden naar deze specifieke Russen en separisten.... Dan ben ik heel benieuwd (op een negatieve manier) hoe de rest van de wereld gaat reageren en handelen.

Lees net dat de zwarte dozen onderweg zijn naar Moskou, en dat de seperatisten de toegang tot de rampplek versperren.

Ik wens iedereen die iemand is verloren heel veel sterkte en kracht toe!
Eigen belang is groot belang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven