Een tiende planeet?

18-07-2014 22:09 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik bv interessant vind is deze tablet van geschat 4500 jaar oud waarop meer planeten te zien zijn dan tot nu toe bekende zijn http://xfacts.com/lemshay.jpg

Ik sluit niet uit dat er in het verleden meer planeten zijn geweest dan tot nu toe bekend is in ons zonnestelsel en waar over word gespuceleerd is dat er een tiende planeet moet zijn ter grootte van Jupiter. Ik sluit niet uit dat er een tiende planeet is die op een enorme afstand van de zon staat.
Dat was de planeet Nibiru en als ik het me goed herinner stond deze naast Mars en is daar op die plek nog steeds een wolk aan brokstukken te vinden.
Er is over te lezen op de stenen tafelen van Gilgamesj. Gelukkig ondertussen op modern schrift gesteld en te lezen in een echt papieren boek.
quote:muzemeisje schreef op 18 juli 2014 @ 23:48:

[...]

Moehahahahaha!! Bedankt, heb weer heerlijk gelachen. Heb je nog meer complottheorieën? Kom maar door, er is toch niets op tv.Zo vlak voor het slapen gaan schieten die dingen me meestal te binnen.
quote:Fame schreef op 18 juli 2014 @ 23:00:

[...]

Nee Leon. Die mensen worden door UFO's opgehaald. Dat weet je toch! Van die groene mannetjes.Ik ben geen Leon, je weet heus wel wie ik ben. Ik geloof niet in groene mannetjes en ik geloof ook niet dat Ufo's buitenaards zijn. Ufo = unidentified flying object, de technology zou gewoon verder kunnen zijn dan je denkt. Ik geloof ook niet dat er leven is op andere planeten in het zonnestelsel, alleen het leven wat de mens er zelf brengt.
Ik geloof dat astronomen ons zonnestelsel wel flink doorgerekend hebben en dat er geen verdere planeet nodig is om alle bewegingen te verklaren, dus ik denk niet dat er nog ergens eentje 'verborgen' is.
Het zou wel kunnen zijn dat er een kolonie op bv Mars is maar dat is dan leven wat je van de aarde daar naartoe heb geplaats en ik denk dat je altijd bescherming moet hebben, je kunt dan niet zoals hier even een wandeling maken. Misschien hebben ze al bv anti materie raketten, alleen hebben ze dat jou en mij nog niet verteld.
Gelukkig staat dit op de pijler "Psyche", precies de goede plek!
Een kolonie wat op mars?
quote:riannerianne schreef op 18 juli 2014 @ 23:39:

[...]

Op zich hoort Pluto nog wel in het rijtje. Hij is alleen gedegradeerd tot dwergplaneet.Maar dan moet je alle andere dwergplanten ook meetellen en zit je allang over de 10.
Nu heb ik trek in een mars.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven