Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Mogalie, dat noem ik nou nog eens verkeerde zuinigheid!

Ik zou ze idd allemaal 'per ongeluk' kapot trekken.. haha
@ Loutjelou: Na de trouwerij maak ik de strip af en dan ligt het er aan hoe de financien staan maar we gaan waarschijnlijk begin september aan de slag.

Wel spannend ook zo'n nieuwbouwhuis, hebben jullie ook de badkamer enz zelf al uitgezocht?

Ik duim voor jullie dat het apartement snel wordt verkocht!
Nou, hier is het officieel begonnen. Morgen beginnen officieel mijn vruchtbare dagen. Maar gisteren had ik opeens het gevoel alsof mijn eisprong vroeger was. (drukkend gevoel in mijn onderbuik en afscheiding) (ik noem het trouwens maar gewoon bij de naam. In andere topics hebben ze het ongelooflijk ontwijkend over ''slakkensporen'' en vind ik nogal vergezocht, zo weet iedereen wat ik bedoel , voor de gene die net aan het ontbijten zijn...sorry) We hebben gisteravond sex gehad en vanmorgen weer. Manlief heeft het niet eens over condooms gehad! Vanmiddag gaan we een weekendje weg met een grote groep vrienden en kennissen. Zonder kids. Dinsdag is officieel mijn eisprong. Dus...we gaan er voor!!

Als ik jullie niet meer spreek (type) fijn weekend en tot maandagmiddag!!!
Mogalie, hahahaha ja ik dacht nog toen ik ze er in stopte. Zou ze dat weten! Je moet even wat urine opvangen in een bekertje en dan het staafje tot de max erin houden. Dat mag dan maximaal 3-5 seconden en dan moet je het binnen 10 minuten aflezen als ik het goed zeg. Het zijn ovulatietesten van matcare dus je kan ook even op de site kijken. O,ja deze kan je ook als zwangerschapstesten gebruiken. Ik testte toen ik zwanger was daar ook positief mee.
@ T&G Succes! Ik duim voor jullie!

Ik was straks nog ontspannen voor mijn bruiloft omdat alles goed geregeld was krijgen we nu een mail van de dj dat ze niet kunnen komen wegens prive omstandigheden.

Gelukkig kennen we nog iemand maar het is nu dus duimen dat die komt! Duimen jullie even mee?
@T&G, ik heb in mijn 'alwetende babyboomboek' gelezen dat sperma tussen de 3 en 7 dagen kan overleven. En de dag vóór de eisprong is je meest vruchtbare dag.

Dus dan ben je helemaal goed bezig!

Ik vind het wel een erg spannend en raar idee dat ik over een paar dagen ineens zwanger kan raken...

Maar ja dan moet ik toch nog in spanning zitten tot augustus, kan me er dus maar beter niet te druk over maken..
@Poca, oh dat is balen zeg... maar komt vast wel goed, en anders is er vast wel een neefje die wat plaatjes kan opzetten
@ Romi: Ik duim voor je!

Nou ik ken wel een paar mensen dus ik heb nog goede hoop dat het goed komt!
@Poca, inderdaad balen zeg, van die DJ... Wat voor soort muziek willen jullie? Ik heb op Mundial Alain Clark gezien, maar vond het echt een flinke tegenvaller. Hoop voor je dat ie op de Parkfeesten beter is!

@T&G, zeg het alsjeblieft bij naam, slakkensporen klinkt pas echt vies!!! Enne, veel plezier dit weekend en bonne chance!

@Romi, idd heel erg spannend! Deze maand zit het er voor ons helaas niet in, maar denk dat ik dat de volgende maand ook heb...

@Aruba, hmmm heb ik er al 1 verpest... Dacht dat je er gewoon overheen moest plassen.... Moet je de witte of groene kant vasthouden en wat verschijnt er als je vruchtbaar bent? Ik had een lichtroze streepje (wel een beetje vaag).

@LL, spannend hoor, nieuwbouwhuis! Maar wel heel relaxed al die nieuwe voorzieningen!

Niks nieuws hier. Is wel rustig op het topic. Nou, heb de kosten voor een kleine berekend voor Moman en het valt allemaal wel mee.

Voor dit weekend 2 sexy niemendalletjes gekocht als beloning voor moman ;) werk aan de winkel!
Meiden, wat zijn jullie rustig....Of liggen jullie de hele dag in bed??? ;)
...
@Lisa, zit een beetje met hetzelfde probleem. Als ik uitga van 28 dagen heb ik vandaag mijn ei. Heb van Aruba 2 ovulatietesten gehad (bij het cadeaupakket i.v.m. forummer van de maand) en als een streep een ei aangeeft, heb ik idd rond deze dagen mijn eisprong. Maar ik weet het ook allemaal niet precies.

Veel het bed in duiken dan maar?! Haha!

Condooms zijn trouwens niet meer gebruikt...Heb ze na overleg weggestopt.
Mogalie, kijk anders even op de matcare site. Daar staat het uitgelegd. Je streep moet wel of even dik of dikker zijn dan de controlestreep. Anders telt het niet.
http://www.matcare.nl/mat...-strip-5-stuks-p-135.html
Dus Mogalie, we kunnen concluderen dan jullie er nu voor gaan?
...
quote:Aruba schreef op 13 juli 2008 @ 10:40:

Dus Mogalie, we kunnen concluderen dan jullie er nu voor gaan?

Jazeker, en veelvuldig ook

@Lisa, ik duim voor je. Zelf ben ik altijd redelijk nuchter. Hoop dat ik dat vast kan houden. Ga nog geen ovulatietesten o.i.d. kopen, eerst maar eens zo proberen. Als ik Moman moet geloven, heeft hij al raak geschoten, haha.

Lief van Lisaman!

Voelde idd ook een steek, maar of dat een eisprong was... Ik hoop het!

@Poca, hoe was je vrijgezellendag? Wij willen natuurlijk een uitgebreid verslag...

Wij gaan dvd-marathon houden, dus tot straks!
...
@Lisa, nee, ik ben ook niet zo geduldig. Eigenlijk helemaal niet... Kan eigenlijk ook echt niet wachten tot de volgende nod en dan evt. tot ik kan testen...

@Aruba, ik ben het even een beetje kwijt, sorry. Maar gaan jullie er nu al weer voor? Er staat me iets bij dat jullie nog ergens op wachten (paar maanden pil ofzo), maar ik weet het niet zeker meer...

@T&G, gezellig weekendje weg gehad?

Ik ga nog even krantje lezen en dan sleur ik Moman weer mee naar boven ;)
Ja wij moeten nog wachten :( Ik moet eerst een aantal keer achter elkaar een hcg van 0 hebben. Ook is het verstandig om eerst even de onderzoeken af te wachten. Stel ik ben straks zwanger en we hebben de uitslag nog niet terug dan word dat alleen maar stressen.
Daar heb je gelijk in. Hoe is het verder met je? En hou je het een beetje vol om geduldig te zijn?
Nee, eerlijk gezegd gaat dat me niet makkelijk af. De gedachte om na deze strip te pil te laten liggen spookt vaakt door mijn gedacht. Maar goed, ik moet in dit geval mijn verstand maar laten heersen. Ik vind het soms wel heel weg moeilijk om anderen die na ons zijn begonnen verder te zien als ons. Je begint toch voor de 3e keer opnieuw...
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen! Waarom zij wel en jij niet??? Dat zou in ieder geval door mijn hoofd gaan, hoe hard je het iemand ook gunt.

Hoop voor je dat je snel groen licht krijgt! En dat Arubaman heel lief voor je is!
...
@ Mogalie: Super dat jullie er nu echt voor gaan!

@ Lisa: Ja we hebben vrijdagavond nog een goede DJ gevonden gelukkig was wel even stressen hoor!

Hier een verslag van ons vrijgezellenfeest:

Om 16.30 uur werden we opgehaald en zijn we naar Valkenswaard gereden en hebben we daar gesteengrilled, nadat we allebei een t-shirt aankregen met de afbeelding van de kaart en de namen en trouwdatum erop, op de achterkant stond wij gaan trouwen.

Onder de tafel lagen 8 ballonnen met opdrachten in en PocaMan en ik moesten ieder 4 opdrachten doen, die van mij waren Ga 3 minuten met een stalen gezicht bij andere mensen aan tafel zitten ( dit ging mij iets te ver en heb dus gewoon aan de buren gevraagd of ik even bij hun mocht zitten en dat mocht), daarna moest ik een liedje zingen, een bal op een andere bowlingbaan gooien en de zegen vragen, heb ik allemaal gedaan maar van die mensen die mij de zegen gaven mocht ik ook een bal gooiene haha .

Pocaman moest 10 borden afwassen maar ze hadden een afwasmachine , mij geblinddoekt voeren waardoor ik een ui moest eten en een stukje citroen, een dansje maken op de bowlingbaan en een Theo van den Bubbelberghe bellen en vragen naar deel 2 van de opdracht maar die hele Theo bestaat niet.

Daarna zijn we dus gaan bowlen in 3 teams, en helaas waren de dames de zwakste schakel haha.De heren op baan 6 waren veel beter !

En toen zijn we nog iets gaan drinken in een cafeetje en dat vonden wij persoonlijk het gezelligste onderdeel van de avond.

Dus het was erg geslaagd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven