Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
quote:TammieenGwennie schreef op 14 juli 2008 @ 21:45:

@Mogalie: Ik heb bij allebei zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad. Maar niet elke vrouw heeft dat. Dat was een heeeeel klein beetje bruin bloed een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden.

Verder daarna pas met een week of zes, ochtendmisselijkheid!!!

is dit mijn antwoord? ow ow.

ik wil nog steeds heel super graag maar of dit het juiste moment is... ik denk het niet.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
@Mies, ik zou toch maar een test doen, dan ben je ook meteen van je onzekerheid af..

Je lichaam kan erg van slag zijn door onbewuste stress, maar voor hetzelfde geld ben je wel zwanger.

Blijk je zwanger kun je vanaf dan gaan kijken hoe je het allemaal gaat inrichten in de toekomst.

Laat je even wat horen als je meer weet??
ik heb het er net al met vriendje over, we kijken het even aan misschien komt het niet helemaal op gang ofzo. kan natuurlijk ook nog maar heb dat echt nog nooooit gehad.

we zijn ook voor een nieuw huis aan het kijken dus opzich kan het wel.maar me verstand zegt je moet er nu niet voor kiezen.

maar als het wel zo is dan zijn we suuuuuper blij natuurlijk.
@Mies, dat idee had ik al dat een evt zwangerschap misschien even schrikken is maar daarna erg gewenst.

Maar persoonlijk zou ik testen, scheelt veel onzekerheid.
ja het is zeker schrikken maar zo gewenst, we hebben besloten het uit te stellen omdat het even beter is. toch zullen we heel blij zijn als het wel zo is. ik kan alleen geen test halen vandaag want ik moet naar me moeder toe en die wil ik nu zeker niet belasten met iets wat misschien wel helemaal niet zo is! ik zal nog even nadenken over een tactiek hoe of wat haha.
Ik snap dat je geen test gaat doen voordat je naar je moeder gaat. Maar ben wel benieuwd.

Je komt het wel even melden he
tuurlijk meld ik het!

ik loop alweer helemaal warm zeg pfff wat me niet helemaal de bedoeling lijkt! maar ik ben gewoon al een moeder, heb alleen nog geen kind!
@Mies, laat maar iets weten, ik ben heel benieuwd! En je bent hier weer welkom als je er an toe bent, hoor.

@Romi, spannend hoor, bijna voor de echt. Non-stop in bed blijven de komende dagen

@Lisa, hoe voel je je?

Ik ga even wat te eten maken, vermoeiend dagje gehad.
@Mies, ik ben erg benieuwd hoor, hoop dat je het ons komt vertellen.

@all meer mensen zijn dus toe aan vakantie, ik ook, pfff. Moet nog 4 weken wachten en ben zoo moe.

Zijn jullie trouwen al aan de vitaminen of foliumzuur?
@Mies...spannend hoor. Niet teveel stressen, je kunt er nu toch niets meer aan veranderen mocht het zo zijn Bij mij was die innestelingsbloeding altijd heel weinig (was geen tampon voor nodig, hooguit één dag een inlegkruisje) en een beetje bruinig.

@ All... Vandaag was mijn eisprong (uitgaande van 28 dagen) Ik heb de hele dag steken in mijn onderbuik gehad. Ik heb het gevoel dat mijn buik twee keer zo dik is als normaal. Vooral mijn onderbuik. Mijn broek zit niet fijn als die dicht zit. Het voelt alsof mijn onderbuik constant heel strak gespannen staat ofzo. Beetje moeilijk uit te leggen. Raar gevoel. Weet niet goed wat ik er van denken moet. Weet ook niet meer of ik dit bij de oudste twee ook had. Of dat ik gewoon mijn eisprong heel goed voel. Afwachten hé?
@T&G, spannend hoor! Wel speciaal dat je je eisprong zo goed voelt!

@Kroket, foliumzuur, check!

Ik ga aan de slag. Tot vanavond!
@mogalie; fijne werkdag!

@all; nog steeds zo'n zwaar gevoel in mijn onderbuik....

@Kroket; foliumzuur al vanaf dat ik met de pil ben gestopt. Eh...1 juli dus.
@ Mies: Spannend, laat even weten hoe het afloopt. En mocht je wel zwanger zijn dan kun je inderdaad vanaf dit punt kijken hoe het verder gaat maar ook dan redden jullie het wel hoor!

@ T&G: ook spannend voor jou, ik duim!

@ Mogalie: Wat heb je gisteren nog gekookt? ( Weet namelijk niet wat ik vanavond wil eten)

hebben jullie trouwens tips voor een goed merk foliumzuur?
@T&G, spannend!!!

@Kroket, ik slik nu bijna een maand foliumzuur.

@Poca, eerst had ik huismerk van de apotheek, nu Gravitamon, omdat ze geen Davitamon verkopen daar.. Hier zitten meer extra vitamines in.

@All, heb gisteravond goed mijn best gedaan Heb gister ook zwangerschapstesten binnengehad die ik online besteld had. Nog 16 dagen wachten...
@Poca; ik slikte bij de vorige twee zwangerschappen en nu dus weer Femnatal van Davitamon. Dan heb je niet alleen genoeg foliumzuur, maar krijg je ook van alle andere vitamientjes genoeg binnen. Die heb ik de vorige keer gewoon negen maanden geslikt. Vond het wel fijn spul. Je weet zeker dat beeb dan van alles genoeg krijgt (en ik zelf ook)
@Romi; waar bestel je die zwangerschapstesten? Want vind het eng om ze bij de drogist te gaan kopen. Klein dorp, wil niet dat iemand iets vermoed.
@T&G, hier in t dorp verkopen ze waarschijnlijk niet eens testen, zo klein is t hier

Heb ze bij sensitest besteld. Zijn snel binnen, had ze vrijdag besteld en kwamen gister binnen. Had sneller gekund als ik op IDeal had geklikt, maar ik zat weer niet op te letten en moest nu handmatig geld overboeken.

Las goede dingen over die testen en ze zijn goedkoop!

Wil ook wel CB digitale testen, is wel erg duidelijk, maar die kun je alleen online kopen met een + of -. Dus aankomend weekend samen met vriendin maar op pad voor 2 van die testen, zijn wel stukken duurder... Ik wil wel 'zwanger' in beeld zien staan..
ow jullie zijn ook allemaal al lekker bezig zie ik!? super leuk om te lezen.

ik voel me eisprong ook heel goed! ik voel ook welke kant er deze maand dan weer aan de beurt is en dat kan best wel pijn doen.

ik ga zo in me pauze even boodschappen doen en langs de drogist haal ik gelijk even een test. tot nu toe heb ik nog niks mogen waarnemen bij me zelf. maar we hebben geen 'ongelukje' gehad voor zover we weten, heel ge strest ben ik niet en ik eet ook gewoon goed dus weinig reden niet ongesteld te worden, tenzij ik onverwachts wel een 'ongelukje' heb gehad tijdens het voorspel ( kan natuurlijk altijd ) om het maar even zo te zeggen.

ik hoop dat jullie allemaal heeeeeel snel zwanger zijn het zou zo leuk zijn om hier de eerste aankondiging te zien!
@Romi; welke heb je nu besteld dan? Ik heb eigenlijk altijd alleen maar van die streepjes testen gehad. Werkt prima. Ik heb er voor twee zwangerschappen dan ook nog maar drie hoeven te kopen
@T&G, ik heb de meest gevoelige besteld en dan niet de sticks, maar met een plastic ding eromheen..
Dank je wel voor jullie tips dan denk ik dat ik ook voor de davitamon ga.
ik heb zojuist een zwangerschapstest van de etos gehaalt, wel gelijk twee natuurlijk en doe hem straks hier op me werk er is namelijk toch niemand en vriendje zie ik vanavond niet die is overwerken dus waarom wachten dacht ik zo ?

me vriendin zat gister te vertellen dat het bij haar precies zo ging toen zij zwanger bleek te zijn! poepoe ik ben zenieuwactig man en vrijdag nog wel op vakantie.

* ok genoeg over mij haha *
Mies, ik denk dat je "gewoon" ongesteld bent geworden. Innestelingsbloeding is meestal maar een veegje.
het is ook echt heel weinig, echt bruin en een kleinbeetje op het voorpuntje van de tampon als ik die er aan het einde van de dag er pas uit haal ( ja weet het dat is fout ) normaal is het altijd 'normaal' maar we zullen het mee maken. dit is nu 4 dagen zo elke dag dus maar een druppie, ik lees op internet dat het dus wel heel goed zo kan zijn, verhalen van vrouwen die het precies zoals ik hadden zeg maar.

nouja ik ga nergens van uit maar wat zou het leuk zijn pfff
Wauw jullie zijn allemaal al druk bezig zeg

Hopelijk met succes!

Vriend en ik hebben van de week weer een middagje mogen oppassen op een van onze neefjes en aanstaand weekend lekker een weekendje weg samen.

Daarna weer hard solliciteren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven