Met mijn ex boksen
maandag 21 juli 2014 om 18:04
Hey, ik heb nu al een tijdje weer een nieuw vriendje en we hebben het geweldig met elkaar zonder ruzies. Maar ik heb een tijd geleden iets verschrikkelijks mee gemaakt met jongens en dat heeft mij een angst gegeven voor jongens. En nu ben ik weer in contact met mijn ex en die bied me aan om bokslessen te geven om me weer te kunnen verdedigen tegen jongens en me weer zelfvertrouwen te geven, maar nu is mijn vraag of dat verstandig is?
maandag 21 juli 2014 om 18:14
maandag 21 juli 2014 om 18:24
Nou mijn vriend vind het geen probleem, en zelfverdedigingscursus is moeilijk voor mij, want ik ken daarvan niemand en mijn ex bokst bij een supergoede bokser 3 voudig wereldkampioen Nicky dus dat is makkelijker voor me. En ik voel niks voor mijn ex, maar ik snap het wel als jullie zeggen dat het niet verstandig is. Thanks voor jullie advies
maandag 21 juli 2014 om 18:30
maandag 21 juli 2014 om 18:32
quote:femkexb schreef op maandag 21 juli 2014 18:30 Ik ben bang voor jongens en mannen. ik ben niet contactgestoord maar een paar jaar geleden hebben mannen dingen bij mij gedaan die mij veel problemen hebben veroorzaakt. daarom vin dik het moeilijk om naar zo'n cursus te gaan waar ik niet weet hoe iemand is
Nou, met die angst valt het wel mee want er is toch weer een ex en een vriend.
En bij een zelfverdedigingscursus voor vrouwen zijn, heel gek, geen mannen/jongens.
Nou, met die angst valt het wel mee want er is toch weer een ex en een vriend.
En bij een zelfverdedigingscursus voor vrouwen zijn, heel gek, geen mannen/jongens.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 21 juli 2014 om 18:32
quote:femkexb schreef op 21 juli 2014 @ 18:30:
Ik ben bang voor jongens en mannen. ik ben niet contactgestoord maar een paar jaar geleden hebben mannen dingen bij mij gedaan die mij veel problemen hebben veroorzaakt. daarom vin dik het moeilijk om naar zo'n cursus te gaan waar ik niet weet hoe iemand is
Hoeveel mannen denk je dat er op een cursus zelfverdediging voor vrouwen zitten?
Lijkt me slim om ook iets van therapie te volgen, als je nergens heen durft waar vreemde mannen zijn.
Ik ben bang voor jongens en mannen. ik ben niet contactgestoord maar een paar jaar geleden hebben mannen dingen bij mij gedaan die mij veel problemen hebben veroorzaakt. daarom vin dik het moeilijk om naar zo'n cursus te gaan waar ik niet weet hoe iemand is
Hoeveel mannen denk je dat er op een cursus zelfverdediging voor vrouwen zitten?
Lijkt me slim om ook iets van therapie te volgen, als je nergens heen durft waar vreemde mannen zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 21 juli 2014 om 18:33
Als TO blijkbaar erge dingen heeft meegemaakt met jongens kan ik me wel voorstellen dat een cursus, een groep mensen/instructeur die ze niet kent, wat eng kan zijn.
In die zin kan ik me voorstellen dat de vertrouwdheid van de ex - uitgaande van een vriendschappelijke relatie - wel veiliger aanvoelt.
Ik zou het denk ik wel doen TO.
In die zin kan ik me voorstellen dat de vertrouwdheid van de ex - uitgaande van een vriendschappelijke relatie - wel veiliger aanvoelt.
Ik zou het denk ik wel doen TO.
maandag 21 juli 2014 om 18:37
Als ze bang is voor mannen lijkt zo'n boksschool vol met sterke kerels me een stuk enger dan een zaaltje met vrouwen en hooguit een man als instructeur.
Zelfverdediging leren of een beetje tegen een boksbal slaan lijkt mij niet voldoende om over haar mannenangst heen te komen.
Zelfverdediging leren of een beetje tegen een boksbal slaan lijkt mij niet voldoende om over haar mannenangst heen te komen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 21 juli 2014 om 19:00
Aan de ene kant zou het wel heel goed voor je zelfvertrouwen kunnen zijn, om naar een verdedigingscursus te gaan, al is t alleen al, die stap nemen om nieuwe mensen te ontmoeten, en misschien levert dat ook nog eens hele leuke contacten op, die dingen zijn allemaal goed voor je zelfvertrouwen, en je leert jezelf ook nog eens verdedigen.
dat die drempel hoog ligt snap ik, en ook dat je je veel vertrouwder bij je ex voelt...maar probeer die stap eens zetten, je hebt niks te verliezen;)
er zijn ook cursussen speciaal voor vrouwen, zelf heb ik jaren geleden ook leren boksen en dat heeft mij toen veel zelfvertrouwen gegegeven, alleen al het idee dat je voor jezelf kunt opkomen als dat nodig is, geeft een goed gevoel.
dat die drempel hoog ligt snap ik, en ook dat je je veel vertrouwder bij je ex voelt...maar probeer die stap eens zetten, je hebt niks te verliezen;)
er zijn ook cursussen speciaal voor vrouwen, zelf heb ik jaren geleden ook leren boksen en dat heeft mij toen veel zelfvertrouwen gegegeven, alleen al het idee dat je voor jezelf kunt opkomen als dat nodig is, geeft een goed gevoel.
maandag 21 juli 2014 om 19:33
Doe het niet bij je ex. Doe het via een buurthuis of vechtsportschool waar een vrouw een zelfverdedingscursus geeft Goed voor je zelfvertrouwen en geen gedoe met mannen in een vrouwen groep. Je kunt ook vaak (een deel) van je verhaal kwijt. Later kun altijd nog in een gemengde groep aan vechtsport doen. Daarnaast is boksen heel beperkt want je slaat alleen maar, trappen, grepen en wat doen wanneer je overmeestert bent is veel belangrijker en geloof mij dan heb je liever dat er een ander meisje op je zit dan je ex.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 21 juli 2014 om 19:38
Er zijn via internet zat zelfverdedingscursussen in jouw buurt te vinden. Kijk eens op Krav Maga. daar heb ik veel aan gehad. En er was maar 1 man en de instructeur. De rest allemaal vrouwen. De jongen was dus steeds de pineut met het voordoen
Maar ga niet naar een boksschool met je ex. Doe iets totaal anders, iets wat bij je past.
Maar ga niet naar een boksschool met je ex. Doe iets totaal anders, iets wat bij je past.
maandag 21 juli 2014 om 19:38
maandag 21 juli 2014 om 19:44
maandag 21 juli 2014 om 20:32
quote:viva-amber schreef op 21 juli 2014 @ 19:33:
Doe het niet bij je ex. Doe het via een buurthuis of vechtsportschool waar een vrouw een zelfverdedingscursus geeft Goed voor je zelfvertrouwen en geen gedoe met mannen in een vrouwen groep. Je kunt ook vaak (een deel) van je verhaal kwijt. Later kun altijd nog in een gemengde groep aan vechtsport doen. Daarnaast is boksen heel beperkt want je slaat alleen maar, trappen, grepen en wat doen wanneer je overmeestert bent is veel belangrijker en geloof mij dan heb je liever dat er een ander meisje op je zit dan je ex.nvt
Doe het niet bij je ex. Doe het via een buurthuis of vechtsportschool waar een vrouw een zelfverdedingscursus geeft Goed voor je zelfvertrouwen en geen gedoe met mannen in een vrouwen groep. Je kunt ook vaak (een deel) van je verhaal kwijt. Later kun altijd nog in een gemengde groep aan vechtsport doen. Daarnaast is boksen heel beperkt want je slaat alleen maar, trappen, grepen en wat doen wanneer je overmeestert bent is veel belangrijker en geloof mij dan heb je liever dat er een ander meisje op je zit dan je ex.nvt