vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Weer een mooi hartje,fijn!

Poe wat is het toch warm, waarom toch gelijk vanuit het niets die hitte hier.... Kan er nu nog iets minder tegen. Wat meer misselijk erdoor:-(

Zoon net op bed en nu lekker bij komen! 3 werkdagen gehad nog een aantal te gaan helaas haha
Wat een dilemma Marleen! Stel dat je mag blijven, zou je dat ook willen? Vind je je werk wel leuk? Dan zou ik in jouw geval misschieb wel bliiven en hopen dat het goed komt, of vanaf januari zwangerschapsverlof en erna iets nieuws zoeken. Ik denk dat je zwanger niet snel elders aangenomen wordt. en als je vriend wel stopt, kan die iets anders zoeken en heb je toch een deel van het geld?
Heel mooi phloxie! Goed begin van je vakantie.

Nog even volhouden sannie, en hopen dat de misselijkheid snel voorbij is. Die warmte is inderdaad niet echt lekker meer.

@patsy we gaan inderdaad beide voorlopig blijven. In de jeugdzorg is geen werk te krijgen nu. Dus duimen en hopen op een goede afloop.

Ik heb nog vakantie dagen en die neem ik verspreid op om af en toe bij te tanken. Dan komt het vast goed. Dank je wel voor het meedenken!

Fijne dag allemaal, hopelijk kan iedereen wat verkoeling vinden.
Hoi hoi allemaal, wat een prachtige kloppende hartjes weer bij de club, erg fijn om te lezen. Hier wel veel mee gelezen de laatste dagen maar geen puf gehad om te reageren! We zitten nu lekker op Texel, heerlijk! Toooo hot! Afgelopen week nog buikgriep gehad getver, dat is icm zwangerschap helemaal vervelend en dan dat vliegtuig nog, wat een week...hormonen vliegen alle kanten op.

Iedereen nog fijn weekend en tot snel!
@ Marleen: Lastig he die werkplanning als je zwanger bent. Ik doe korte projecten bij diverse bedrijven en mijn huidige loopt half oktober af. Ik hoop dat ik aansluitend nog een klus krijg tot mijn verlof, anders is het wel heel lang op een houtje bijten... Ik zou sowieso nooit zelf opstappen bij een bedrijf. Die 5000 pp klinkt leuk, maar je verspeelt hiermee je recht op uitkering.

Pffff, wat is het heet! Ik trek het vandaag echt niet... Gisteren hele dag op het strand geweest, ben er nog steeds moe van.
Goedemorgen dames.

Wat is het rustig hier, iedereen bijkomen van de warmte?!

Vandaag hopelijk een iets koeler dagje.....

Fijne dag allemaal!
Hoi Dames,

ppfff nou wat een dagen. Ik kan nu veel slechter tegen de warmte, ik was net een vaatdoek. Nu even een wat koelere dag. Verder de afgelopen dagen wat blaaskramp maar ik weet niet of dat het erbij hoort en mijn baarmoeder groeit of dat het blaasontsteking is. Het komt met vlagen zeg maar. Hoe is het met jullie?
@misst inderdaad lastig, maar toch ook wel lekker afwisselend toch? En vanaf oktober verlof is wel heel lang ja. Dus ik hoop ook voor je dat je nog een klus krijgt.

Vanmiddag naar de VK!!!! Ben elke keer bang dat er helemaal niks zit hahaha. Fijne dag allemaal!!
Ik had ook echt last van de warmte dit weekend, ik was ontzettend sloom en had nergens zin in, dus lekker rustig aan gedaan. Nu weer aan werk na een korte nacht (zoontje was al om half 6 wakker), pffff....

@ Marleen: Ik vind die afwisseling heel fijn en ik vind het ook leuk om nieuwe projecten binnen te slepen, is echt een sport voor me. Ik ben regelmatig met meerdere opdrachtgevers in onderhandeling. Hopelijk ook voor die laatste 3 maanden tot mijn verlof.

Ik heb donderdag weer een echo en ben ook bang dat er niks meer zit, haha. Ik heb echt weinig last van kwaaltjes. Moe, maar kwam ook door de warmte, niet meer misselijk, mijn borsten worden wel wat zwaarder en voller (ik schuif nu langzaam van C naar D), maar niets waar ik me aan stoor gelukkig.

Mijn verloskundige doet geen echo's, die van jullie wel? De mijne kan alleen naar het hartje luisteren, maar dat is nu nog te vroeg. Maar ik loop toch nog bij de gyneacoloog, dus prima.

Fijne dag allemaal!

Succes Marleen vanmiddag!

Rush jij ook succes bij de gyn vandaag!
Succes Marleen & Rush!

@Miss, ik heb ook minder kwaaltjes. Fijn dat je donderdag weer een echo hebt! Ik pas 5 augustus, zo spannend! Woon je in een kleine plaats dat je verloskundige geen echo's doet? Hier maken ze met 8 weken de eerste echo en alle VK zijn ook echoscopiste. Ik hoor wel vaker dat kleine praktijken geen echo apparaat hebben.
@ Chocolatechip: Ik woon in Amsterdam en zit bij de grootste vk-praktijk van de stad. Maar geen echo-apparaten daar, boehoe. Volgens mij is dat expres, omdat ze het aantal echo's willen doseren. Ze zijn wel gekoppeld aan een groot echo-centrum om de hoek. Maar ze doen dus geen echo's standaard bij elke afspraak.
anoniem_195194 wijzigde dit bericht op 21-07-2014 12:42
Reden: typefout
% gewijzigd
Hier ook minder kwaaltjes, of we wennen er aan!

Morgen alweer 10 weken, gaat toch best snel zo, volgende week weer echo, ook weer spannend! Ben ook bang dat er niks meer zit..

Rush en marleen succes!!!!

Ben ook blij dat de warmte minder is, kan er normaal al slecht tegen, dus nu ook nog minder.
Wat stom zeg! Woon nu 7 maanden niet meer in Amsterdam maar dit is ons eerste kindje dus ik kan het niet vergelijken met hier.

@Islaa, 10 weken alweer! nog maar een weekje wachten tot de volgende echo voor jou.
Hier ook een kloppend hartje

Wauw, dat maakt het wel 'echt'! Kindje is nu 1,63 cm dus ik ben 8+1... kan nog iets veranderen maar dat zien we over 3 weken. Voor nu zou ik 1 maart uitgerekend zijn ipv 22 februari...

Rush hoe was het bij jou vandaag?

Gelukkig doet mijn verloskundige de echo zelf. Kreeg eerst uitwendig en daarna een inwendige om alles goed te zien. Helemaal happy!!
@marleen: gefeliciteerd met het mooi kloppend hartje!

Hier doet de verloskundige ook de echo's, maar wel echt alleen de termijn echo en eventueel een liggings echo.

Voor mijn zoontje moest ik voor de 20 weken echo naar een echo centrum maar weet niet of ze ondertussen een diploma hiervoor hebben.

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan mag ik ook eindelijk voor een echo en gelijk de intake
Dankjewel sannie en jij ook succes en veel plezier woensdag!
super marleen!
Hallo,

Hier ook weer twee kloppende hartjes! Voelt weer heerlijk. Ik heb volgende week al de termijnecho, met 10+1, een beetje vroeg eig. Dan moet ik ook even bloed prikken vanwege de hevige vermoeidheid. Dan heb ik met 16wkn weer een echo en dan elke 4 weken. Is weer anders met een tweeling. Ik zag in het zh een andere tweelingmoeder, die buik...... Wtf! Haha

Fijn Marleen dat het er goed uit zag! Al iets bekend op het werk?

Succes voor de andere!
Gefeliciteerd Marleen, wel bij ons blijven hoor, die 1 maart is niet heilig hoor. Had je vk er een verklaring voor dat ze je 1 week terug heeft gezet qua termijn?
Wat heerlijk Rush! Maar 10 weken is toch niet te vroeg qua termijnecho? Bij mij noemden ze mijn eerste echo (8 weken) al de termijnecho, maar toen heb ik de 'echte' termijnecho er nog weten af te smeken, die heb ik bij 9 weken en 4 dagen. Ik ben heel benieuwd hoe jouw buik eruit ziet over een paar weken!!!
It's official: mijn bh's zijn te klein! En ik maar piepen dat mijn borsten deze zwangerschap niet meedoen... Ze zijn niet gespannen, doen geen pijn, maar ondertussen wel een cupmaat gegroeid. Wel de lusten en niet de lasten, haha!
Ik had eigenlijk ook verwacht dat de termijn echo met 12 weken was maar in alle boekjes staat tussen 10 en 12 dus het zal wel goed zijn. Ik heb hem met 11+1.

@Rush, super. Zit je bij een verloskundige? Vraag me altijd af hoe dat gaat bij meerlingen.
Nog niets bekend op het werk. Maandag horen we of we boventallig zijn.

De reden dat ik week terug ben gezet is de lengte.. maar bij de volgende echo zou ze het beter kunnen zien. Dus over 3 weken weten we meer. Dan ben ik dus ongeveer 11+1

Misst hahaha geweldig!! Een 'boobjob' gratis en voor niks.
@ Marleen: Spannend maandag, ik hoop dat je je niet teveel zorgen maakt qua werk. Je komt altijd op je pootjes terecht heb ik ervaren.

Ik durf te wedden dat je bij de volgende echo gewoon weer een week naar voren schuift, zo gaat het vaak, niks om je zorgen over te maken. Dan ben je misschien zomaar in ene de magische grens van 12 weken voorbij, terwijl je dacht dat je 11 weken was!
Het is zo klein dat elke mm verschil maakt. Bij mij kwamen ze eerst op 7+2, toen zei ik dat dat bijna niet kon en toen keek ze via een andere hoek en kwam ze precies op 8 weken. Dus inderdaad kans dat je over twee weken weer vooruit gezet wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven