Tattoo idee
maandag 21 juli 2014 om 13:20
Hallo allemaal,
Ik wil heel graag een tattoo laten zetten aan de achterkant van mijn nek, waar je haar overheen kan vallen zeg maar.
Maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik wil laten zetten.. Het liefst een kort en krachtig woord of een klein maar fijn plaatje.
Ik ben depressief geweest dus een woord wat daar op slaat zou ik wel mooi vinden. Verder ben ik ook gek op fashion dus een woord of een plaatje daarover zou ik ook gaaf vinden.
Hebben jullie leuke ideeën, let me know!
Liefs
Ik wil heel graag een tattoo laten zetten aan de achterkant van mijn nek, waar je haar overheen kan vallen zeg maar.
Maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik wil laten zetten.. Het liefst een kort en krachtig woord of een klein maar fijn plaatje.
Ik ben depressief geweest dus een woord wat daar op slaat zou ik wel mooi vinden. Verder ben ik ook gek op fashion dus een woord of een plaatje daarover zou ik ook gaaf vinden.
Hebben jullie leuke ideeën, let me know!
Liefs
maandag 21 juli 2014 om 17:20
ik zou zelf geen tattoo nemen op een plek die zichtbaar is. Dus bijvoorbeeld niet in mijn nek. Ik heb 2 tattoo's en die zijn dus op een "bedekte" plek zodat ik zelf kan kiezen of iemand hem mag zien of niet. Misschien voor jou ter overwegging, bijvoorbeeld op een schouder of zo?
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
maandag 21 juli 2014 om 18:09
quote:Bitje93 schreef op 21 juli 2014 @ 14:05:
Een Tatto ter herinnering aan je depressie ?
Ik durf te betwijfelen of dit, zeker op de lange termijn, een goed idee is.Ik heb er een die mij eraan moet herinneren wie ik ben zónder depressie, hij zegt iets over mijn karakter wat ik toen tijdelijk ben kwijtgeraakt. Als ik dat weer kwijt raak kan ik er naar kijken en onthouden wie ik ben en graag wil zijn.
Een Tatto ter herinnering aan je depressie ?
Ik durf te betwijfelen of dit, zeker op de lange termijn, een goed idee is.Ik heb er een die mij eraan moet herinneren wie ik ben zónder depressie, hij zegt iets over mijn karakter wat ik toen tijdelijk ben kwijtgeraakt. Als ik dat weer kwijt raak kan ik er naar kijken en onthouden wie ik ben en graag wil zijn.
maandag 21 juli 2014 om 21:33
maandag 21 juli 2014 om 21:52
Denk er eerst nog maar eens goed over na: wil je echt een tatoeage? Dan moet je zelf bedenken wat belangrijk is voor jou. Kies iets uit wat betekenis heeft voor jou, niet alleen nu maar ook in de toekomst. Als je dat niet doet, denk ik dat je over tien jaar op dit forum vraagt hoe je van een tatoeage afkomt...
Ik begrijp heel goed dat je iets wilt dat je eraan herinnert, dat je een depressie overwonnen hebt. Maar dat kan ook zonder iets permanents op je lichaam, bijvoorbeeld door een mooi sieraad te kopen met een inscriptie erin. Bijkomend voordeel: je ziet het zelf ook regelmatig, niet alleen in de spiegel als je je haar opsteekt.
Ik begrijp heel goed dat je iets wilt dat je eraan herinnert, dat je een depressie overwonnen hebt. Maar dat kan ook zonder iets permanents op je lichaam, bijvoorbeeld door een mooi sieraad te kopen met een inscriptie erin. Bijkomend voordeel: je ziet het zelf ook regelmatig, niet alleen in de spiegel als je je haar opsteekt.
maandag 21 juli 2014 om 22:12
Ik wilde een tattoo die te maken heeft met de geboorte van mijn zoon maar wilde niet zijn naam. Ik wist niet wat ik wel wilde. Toen heb ik gewacht tot HET idee. Duurde twee jaar maar leverde wat mij betreft iets geniaals op, heel blij mee. Dus: wacht gewoon en laat je hier en daar wat inspireren, neem de tijd.