vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Wel krom eigenlijk dat ze zoveel waarde geven aan een echo in het ziekenhuis. als het antwoord bijna een week verschil uitmaakt, is dat volgens mij wel van belang op het einde of je tot 42 weken loopt of tot 43... Maar ja

Bij mijn dochter hebben ze er ook een potje van gemaakt met de groeiecho. tot 2x toe hebben ze haar over 10 pond gemeten. Ingeleid en medisch bestempeld met alle toeters en bellen, was ze net 7 pond.... Dus ik hecht niet meer heel veel waarde aan lengte en gewicht dmv echo...

Ik blijf in het ziekenhuis en kom niet bij een verloskundige, dit is protocol in NL. Prima ik woon gelukkig om de hoek van het zh..

fijn he die krappe BH's valt mn buikje hopelijk iets minder op ;)
Ben het met je eens hoor. Mijn zoontje werd ook groot geschat door de vk (op basis van buik voelen, na 20 weken geen echo meer gehad) en bleek een kleintje (2770 gr)... Het is een vak zeg maar...
Ook hier een mooi kloppend hartje! Alles zag er mooi en goed uit❤️!
Fantastisch Sannie! We zijn een sterke groep. Veel kloppende hartjes gelukkig. Niet vervelend bedoeld voor Libelle en Melbourne... Ik denk nog steeds aan jullie.
Lizz23, Hbbb en S1984j, doen jullie nog mee in deze groep eigenlijk? Lang niks gehoord!
@Sannie, wat fijn!

Kijkt iemand TV? Wat een mooi eerbetoon aan alle slachtoffers en wat een mensen langs de wegen! Wel een raar idee dat de slachtoffers naar een locatie gebracht worden vlak bij mijn huis.
Heftig en mooi tegelijk... Ik kon op mijn werk maar met moeite mijn tranen bedwingen tijdens de plechtigheid.
Gefeliciteerd sannie!

Ik ga er ook vanuit dat ik nu 9+3 ben... maar we zullen zien over 2,5 week.

En qua werk komt het idd wel goed. Gewoon afwachten maandag en dan komt er wel iets op mijn pad.

Ja heel bijzonder die stoet lijkwagens. Ben op t werk en zit te kijken met de jongeren hier. Bijzonder hoe zij het ervaren. Heel nuchter en bijna egoïstisch. "Boeien, elke dag gaan mensen dood." Ze zien niet in dat dit iets heel anders is.
Zeker heel mooi de stoet. Blijf het verschrikkelijk vinden! Maakt veel indruk allemaal!

Over 2 weken de echte termijn echo en dan iets later de echo voor de combinatietest.

Voor nu zou ik morgen 9 weken zijn. 2,1 cm de kleine gup:-)
Moootje, wij hebben vandaag weer een echo! Leuk he? Ik ga vandaag heel anders naar het ziekenhuis, met veel meer vertrouwen. Wat voelt dat fijn! Ik ben benieuwd of mijn datum nog steeds 22-2 blijft!

Fijne dag allemaal!
Veel plezier met kijken naar de guppies:-)
Echo was helemaal top! Ik blijf gewoon op 22-2 uitgerekend, de groei was exact volgens planning. Mijn moppie is in omvang VERDUBBELD in anderhalve week, nu 3 cm. Wow! En het bewoog lekker actief, mooi stevig kloppend hartje. Wat magisch!! Op 11 aug de nekplooimeting en ik heb vandaag al bloed geprikt, dus we krijgen bij die meting meteen de uitslag (brrrrr). Maar ik ga van het goede uit!
anoniem_195194 wijzigde dit bericht op 24-07-2014 14:34
Reden: typefout
% gewijzigd
Hallo allemaal!!

Eindelijk ik kan er weer in!!! Kon op 1 of andere manier niet meer inloggen dagenlang?

Fijn dat t zo goed gaat met alle kloppende hartjes!

Hier vorige week intake en mocht ff hartje kijken weer (derde echo heeft toch een klein voordeeltje dat bloedverlies) klopte erg goed!

Aankomende maandag termijn echo. Dan vakantie en half aug combinatietest. Bloedprikken al gedaan, heb getest (goed! Ondanks mega vermoeidheid, die deze week wel iets minder word) Succes allemaal!!
Alweer in de 11de week.. Gaat snel nu ff!
Wat fijn Moootje dat alles zo lekker gaat!

Mijn arts vroeg vandaag of ik geen ontzettende bandenpijn heb of pijn in mijn rug, mijn baarmoeder is al een heel stuk naar voren gekanteld (vandaar dat buikje). Gelukkig heb ik weinig last.
Hoi meiden,

Ik schrijf niet zoveel maar lees wel graag mee! Hoe gaat het hier? Ik ben de afgelopen week behoorlijk chagrijnig geweest en ook het eten wat ik normaal heerlijk vind, staat me ineens ontzettend tegen. Verder nog steeds moe en misselijk.. Blij als die kwaaltjes wat minder worden! Meerdere mensen nog veel last van of wordt het alwat minder?

Ik heb vorige week mn eerste echo gehad! 8wk4 was het, bewoog veel en een kloppend hartje! Uitgerekend (nu) op 23 feb! Heel apart en leuk! Ik moet nog steeds wel een beetje wennen aan het idee hoor.. Ben wel erg benieuwd naar de termijnecho, over 2 wkjes!
Tinkerbel: hoe voelt bandenpijn? Als steken af en toe als je gaat staan etc? Dat heb ik wel.. Of als ik me omdraai in bed ofzo..

Fijn dat je er niet zo een last van hebt ondanks dat t al een eind gegroeid is!!

Mogen jullie ook een dvd meenemen naar echo? Ik ben zo benieuwd wat daar dan op komt te staan..

Nog een weekje en dan vliegen we naar warm land! All inclusive, echt ff zin in!

Mijn humeur is soms ook niet te genieten :-) dus dat herken ik wel! Nu dus 10 weken en moeheid neemt af voor mijn gevoel!

Fijn weekend allemaal! Nog bijzondere plannen??
Ik voel niks qua bandenpijn Mootje, schijnt een trekkerig gevoel te zijn wat vanuit je buik doortrekt naar je rug.

Een dvd mee? Geen idee, alleen een dvd gekregen van de dure 3D-echo destijds, zelf betaald. Bij mijn echo's mag je ook niet met je telefoon een filmpje maken. Jammer!

Geniet van je vakantie!

Fijn dat ook jij een goede echo had Laupie! Je staat niet in de tabel, wil je erin?
Mijn gyn zei trouwens dat de 12-wekengrens als veilige zone onzin is. Als je bij 9 weken een goede echo hebt, kan de vlag uit. Dan is de kans op een miskraam nog maar 1% en dat geldt voor de rest van je zwangerschap ongeacht of je 40 of 25 bent. Hier is de vlag dus uit hoor en iedereen mag nu weten dat ik zwanger ben. Joepie!
Ze vertelde ook dat als je 40 bent zoals ik, je tot 8 weken 50-70% kans hebt op een miskraam... Hoe wonderlijk is het dat het goed gaat he?
Was ik ook weer. Paar zware weken gehad. Ben door de dokter op een kuur van pillen gezet om de misselijkheid tegen te gaan, helpt gelukkig ook best goed. Zonder pillen hield ik helemaal niks meer binnen. Nu wel gelukkig, maar ik moet wel heel rustig aan doen en ik werk momenteel dus helemaal niet meer.

Gisteren ook een echo gehad, alles zag er weer helemaal goed uit, kindje lag vrolijk te spartelen op het beeld. Manlief is zo trots dat hij de foto's mee heeft genomen naar zijn werk

Fijn dat het met iedereen zo goed gaat! Allemaal sterke baby's nu gelukkig. Mijn uitgerekende datum blijft nu 24-2, baby was precies twee weken gegroeid na de vorige echo, klopte precies, 2.5 cm nu.
Wat een fijne mooie berichten allemaal! Allemaal goede echo's

We hebben nagedacht over de combinatie test en wij gaan het niet doen... Ik snap ook heel goed dat mensen het wel doen hoor, maar voor ons maakt het weinig verschil. Met de uitslag gaan we niets doen.

Lexie dat is wel heel heftig zeg! Kun je nagaan hoe verschillend het bij iedereen is. Ik ben bijna niet misselijk en jij ben beroerd voor 2...

Misst nou ik geloof ook niet zo in die 12 weken. Als t goed zit, zit t goed. En het kan altijd nog misgaan. Zelfs bij de geboorte. Al gaan we daar natuurlijk niet van uit.

Morgen vertellen we het aan mijn moeders kant van de familie (familiedag, mooie gelegenheid). Afgelopen week al mijn vaders kant verteld. Mijn lieve oma'tje van 84 was helemaal blij en gaat sokken breien :-)

Fijn weekend allemaal!!

Fijn weekend allemaal!!
@ Lexie: Poor you, ik heb echt met je te doen. Ik ben alleen misselijk in de auto of in de bus, is ook totaal nieuw, maar er valt mee te leven. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en misschien weer kan gaan werken. Of mis je het werken niet?

@ Marleen: Prima keuze toch om niet voor de test te gaan? Is voor iedereen een persoonlijke keuze. Als uit mijn combinatietest een kans van 1 op 500 komt, gaan we toch op eigen kosten de NIPT doen (die wordt alleen vergoed bij een kans van 1 op 200). Ik zou me anders de rest van mijn zwangerschap vreselijk zorgen maken.
Klinkt allemaal positief dames! Wel balen voor je Lexie, hopelijk gaat het na de 12 weken beter.

Hier waarschijnlijk geen combinatietest, ik twijfel wel nog steeds een beetje ook omdat er tussen de termijn echo en de volgende zoveel tijd zit. Een down kindje is welkom, een niet levensvatbaar kindje niet maar dat zou al eerder een miskraam worden of bij de 20 weken echo zichtbaar zijn volgens mijn verloskundige en ik ben niet zo goed met kansberekeningen.
Zo een paar heerlijke vrije dagen gehad en morgen ook nog vrij.

Dinsdag begint de werkweek weer.... Nu al geen zin haha

Misselijkheid is hier gelukkig meestal weg, alleen een weeïg gevoel als ik honger krijg.

Maar eet zoveel dat ik maar met het gevoel moet leven anders blijf ik eten:-)!

Fijne avond allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven