Mode & Beauty alle pijlers

Daggast bruiloft. Kan dit?

30-07-2014 13:35 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn daggasten op een bruiloft.

Mijn vriend gaat in pak. Ik heb dit jurkje gekocht bij steps. Vind het mijzelf goed staan, kreeg positieve reacties van onbekende mensen in de winkel. Dus dat zit wel goed.

Ik twijfel over de schoenen qua kleur, en wil er ook nog wat accessoires bij. Omdat het jurkje een wat lastige kleur is vind ik het moeilijk om er een goed geheel van te maken.

Wat vinden jullie?

De foto;

Heb hem even weg gehaald
`donkerblauw erbij?
Ik vind de schoenen er echt niet mooi bij. Misschien kan je beter voor zwarte schoenen en accessoires kiezen. Of juist een hele felle kleur roze of geel met bijpassende pumps. Dat is denk ik nog feestelijker.

Het jurkje zelf staat je inderdaad erg goed!
Ja donkerblauw, mijn moeder was dus 'moeder van de bruid' en droeg daar een prachtig blauw jasje overheen en dezelfde blauwe schoenen. Stond prachtig.
Wat mooi! Het staat je echt prachtig! Je straalt er helemaal van.

Ik zou kijken voor iets met kleur, deze kleur schoenen bij zo'n basis kleur jurkje vind ik persoonlijk wat 'eh'. Kun je het ook doorvoeren in de accesoires.
Ik vind de tint van de schoenen botsen met de tint van het kleedje. Donkerblauw of een andere koele kleur lijkt me beter. Fuchsia zou ook leuk zijn!
Het lijkt mij juist een makkelijke kleur om mee te combineren. Rood erbij? Of heb je een hekel aan rood? Een beetje felle kleur erbij lijkt mij feestelijk en zomers.
Mooi jurkje en ik zou er felgekleurde schoenen (hakken!!!) en nagellak bij combineren. Denk aan knal- roze of blauwe (lakleren) pumps of klassieke rode nagellak en rode sandaaltjes (als je geen panty aantrekt)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Donker paars
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:frambloosje schreef op 30 juli 2014 @ 13:38:

Ik vind de schoenen er echt niet mooi bij. Misschien kan je beter voor zwarte schoenen en accessoires kiezen. Of juist een hele felle kleur roze of geel met bijpassende pumps. Dat is denk ik nog feestelijker.

Het jurkje zelf staat je inderdaad erg goed!Zou ik ook doen, felle kleur dus. Knalroze lijkt me het feestelijkst.
Ik zou gekleurde schoenen nemen (paars, rood, blauw, whatever), en dan accessoires in diezelfde kleur. De jurk staat je heel goed, maar het heeft wel wat kleur nodig, anders wordt het geheel wat flets.
Volgens mij kun je het met best veel combineren. Als het maar afsteekt. Zwart, of een kleur. Zou wel je schoenen en andere accessoires in dezelfde kleur pakken
Ik ga voor rood, mooie rode lakpumps en een rood jasje en tasje.

Deze schoenen vloeken qua kleur.
Oeps had de foto bijgesneden voor de rommel, beetje verkeerd gegaan!! Haha. Bloos
Ik zou donker paars doen, origineel! Staat ook wat hipper dan donkerblauw. Leuk jurkje, staat je super.
quote:fasjon schreef op 30 juli 2014 @ 13:46:

Oeps had de foto bijgesneden voor de rommel, beetje verkeerd gegaan!! Haha. BloosDat is dan niet gelukt, maar een jurkje vinden is tenminste wel goed gegaan, staat je mooi!
Donkerblauw, rood, eigenlijk alle felle en donkere kleuren. Wegblijven bij zachte en pastelkleuren.

Nagels lakken in dezelfde kleur, mooi tasje erbij, klaar.

Niet te veel poespas!
Volgens mij is dat de maggie dress in het dapplegrey klopt dat? (Staat op kaartje).

Hierbij wordt vaak een donkerblauw jasje/vestje en dus ook schoenen geadviseerd. Een (gebroken) wit colbert en schoenen zou ook kunnen. Of eventueel een mooie donkere kleur paars.

Jurk staat je mooi
Eens met voorgangers, jurkje staat je heel goed, maar die schoenen slaan qua kleur de plank mis. Voor schoenen en vestje zou ik voor fuchsiaroze gaan, of koningsblauw, dat maakt het geheel wat vrolijker. Misschien dat zalmroze of koraalrood er ook mooi bij zou staan, dat zou je kunnen uitproberen.
Draag je dit jurkje zakelijk, dan ga je voor donker blauwe schoenen.. Maar niet voor een bruiloft.. Juist dan een lekker fris kleurtje..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ik zou ook voor roze gaan. Leuk jurkje, staat je goed!
Wat een leuke jurk, staat je goed!

Schoenen en accessoires in dezelfde kleur erbij; donkerblauw lijkt mij persoonlijk erg saai en stijfjes, ik zou juist voor rood of roze gaan, of zelf groen, eigenlijk kan alles erbij, als het maar een sprekende kleur is!

Bijv. een mooie sjaal in diverse tinten en schoenen in één bepaalde tint uit de sjaal?

Een grote, gekleurde armband zou er ook leuk bij staan.
Jurkje staat goed. Alleen die schoenen vind ik er ook echt niet mooi bij. Leuke felle kleur schoenen er bij en dan kan het wel.
Een knalkleur voor de schoenen. Rood of roze.

Blauw wordt saai denk ik. Beetje kantoor achtig en ouwelijk.
Staat je idd erg goed!

Ik zou fuchsia doen qua schoenen en tasje/stola
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven