Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 30 juli 2014 om 22:41
quote:rochel schreef op 30 juli 2014 @ 22:38:
is dit jouw eerste en enige naam mylene?Nee ik was ook mylenevalerie maar door een bug bij Viva kon ik daar niet meer mee posten. Dus de CM heeft een paar jaar geleden deze nick voor mij aangemaakt.
is dit jouw eerste en enige naam mylene?Nee ik was ook mylenevalerie maar door een bug bij Viva kon ik daar niet meer mee posten. Dus de CM heeft een paar jaar geleden deze nick voor mij aangemaakt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 30 juli 2014 om 22:43
quote:StoraHuntur schreef op 30 juli 2014 @ 22:41:
[...]
Mylene is hier al sinds 1974 en toen bestond het internet nog niet eens Ik heb het Max forum hier nog meegemaakt hahahahaha. Moesten we af en toe een bot doneren aan Max als die weer vervelend deed .
[...]
Mylene is hier al sinds 1974 en toen bestond het internet nog niet eens Ik heb het Max forum hier nog meegemaakt hahahahaha. Moesten we af en toe een bot doneren aan Max als die weer vervelend deed .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

woensdag 30 juli 2014 om 22:45
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 juli 2014 @ 22:43:
[...]
Ik heb het Max forum hier nog meegemaakt hahahahaha. Moesten we af en toe een bot doneren aan Max als die weer vervelend deed .
Tsss.. jonkie..
Ik heb nog meegemaakt dat we een 'boom'structuur hadden. En dat je dan 'vandaag gepost' deed, en er 45 (!) nieuwe postings op het hele forum waren.
En dan wist je dat er een rel was. Want zo druk was het nooit.....
[...]
Ik heb het Max forum hier nog meegemaakt hahahahaha. Moesten we af en toe een bot doneren aan Max als die weer vervelend deed .
Tsss.. jonkie..
Ik heb nog meegemaakt dat we een 'boom'structuur hadden. En dat je dan 'vandaag gepost' deed, en er 45 (!) nieuwe postings op het hele forum waren.
woensdag 30 juli 2014 om 22:47
quote:rochel schreef op 30 juli 2014 @ 22:43:
dus dan heb jij ook meer dan 46480 postings op dit forum gezet
Volgens mij meer dan 100.000? Heb ik nu een prijs gewonnen?
Please tell me!!! Ben gek op dat soort verrassingen.
Maar vertel, was jij altijd Rochel?
dus dan heb jij ook meer dan 46480 postings op dit forum gezet
Volgens mij meer dan 100.000? Heb ik nu een prijs gewonnen?
Please tell me!!! Ben gek op dat soort verrassingen.
Maar vertel, was jij altijd Rochel?
woensdag 30 juli 2014 om 22:50
quote:Borodini_ schreef op 30 juli 2014 @ 22:45:
[...]
Tsss.. jonkie..
He Boroootje
Nou ik ben hier denk 12 jaar maar vroeger was ik nog een beetje verlegen, kwam niet verder dan het ene topic waar ik in postte, gelukkig is die forumvrees na een jaar overgegaan hahahahaha.
[...]
Tsss.. jonkie..
He Boroootje
Nou ik ben hier denk 12 jaar maar vroeger was ik nog een beetje verlegen, kwam niet verder dan het ene topic waar ik in postte, gelukkig is die forumvrees na een jaar overgegaan hahahahaha.

woensdag 30 juli 2014 om 22:52

woensdag 30 juli 2014 om 22:54
quote:Borodini_ schreef op 30 juli 2014 @ 22:45:
[...]
Tsss.. jonkie..
Nou nou, poeh poeh.
Ik was hier al toen we nog met pennen op de beeldschermen moesten schrijven.
[...]
Tsss.. jonkie..
Nou nou, poeh poeh.
woensdag 30 juli 2014 om 23:04
quote:StoraHuntur schreef op 30 juli 2014 @ 22:54:
[...]
Nou nou, poeh poeh.
(ken je het dat je net een Ipad te leen hebt en dan zit ik per ongeluk steeds op het beeldscherm van de laptop dingen aan te tikken .
Het blijft leuk )
[...]
Nou nou, poeh poeh.
(ken je het dat je net een Ipad te leen hebt en dan zit ik per ongeluk steeds op het beeldscherm van de laptop dingen aan te tikken .
Het blijft leuk )
woensdag 30 juli 2014 om 23:24
woensdag 30 juli 2014 om 23:51
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 30 juli 2014 @ 23:44:
Ik was hier al toen we allemaal nog op leitjes schreven.
Aap Noot Mies maar na jouw nick ben ik het helemaal kwijt geraakt
Je hebt het er niet makkelijker voor ons gemaakt.
Ik was hier al toen we allemaal nog op leitjes schreven.
Aap Noot Mies maar na jouw nick ben ik het helemaal kwijt geraakt
Je hebt het er niet makkelijker voor ons gemaakt.

donderdag 31 juli 2014 om 21:57
Er was iemand in het Israël Palestina topic die een bizarre opmerking maakten dat wo2 voor de joden pas het begin was en dat ze nog iets veel ergers te wachten stond. Dat stond al vast en dat hoefte ze zich dus niet meer te wensen. Die opmerking is verwijderd maar volgens mij heeft ze niet eens een ban gekregen.
Ik was geschokt door die opmerkimg en dat gebeurd me toch niet vaak.
Waarom krijgt zo'n *vul maar in* geen ban??
Ik was geschokt door die opmerkimg en dat gebeurd me toch niet vaak.
Waarom krijgt zo'n *vul maar in* geen ban??

donderdag 31 juli 2014 om 22:00
Ik heb zin om het beleid te bespreken. Laat ik beginnen met de ban wegens kwetsende opmerkingen.
Niemand kan een ander kwetsen zonder diens toestemming. Ik geef nooit toestemming en ik kan daarom onmogelijk gekwetst worden. Het is dus uitgesloten dat een forummer om deze reden geband wordt als hij het tegen mij heeft. Ik ben niet gekwetst en vind dat de mods niet mogen doen alsof ik wel gekwetst ben of zou moeten zijn.
Dat wou ik effe kwijt.
Niemand kan een ander kwetsen zonder diens toestemming. Ik geef nooit toestemming en ik kan daarom onmogelijk gekwetst worden. Het is dus uitgesloten dat een forummer om deze reden geband wordt als hij het tegen mij heeft. Ik ben niet gekwetst en vind dat de mods niet mogen doen alsof ik wel gekwetst ben of zou moeten zijn.
Dat wou ik effe kwijt.