Groepje gezelligheid!

30-07-2014 20:21 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Ik (eind 30, single en geen kinderen, Santpoort Zuid) heb erg veel diverse interesses. Het maakt mij echt niet uit of we gaan skeeleren, wandelen, fietsen, terrasje pakken, cafe, strand, naar het musea, naar de film. of concert gaan, allemaal leuk en nog heel veel meer :-) Je zou bijna denken dat ik niet kieskeurig ben

Ieder geval, ik zou het leuk vinden als ik bovenstaande interesses met je (jullie) zou kunnen delen en dan specifiek musea, film en bandjes/concerten bezoeken (Haarlem Jazz??).

Ik als persoon? Lachen/humor is erg belangrijk voor me, ik ben niet van de "hokjes" en ben een half glas vol type :-) heh! toch hokje...

Leuk om van je te horen! maar ALLEEN als je daadwerkelijk de tijd en energie hebt om leuke dingen te ondernemen en af te spreken!!

Ik ben niet van het roddelen en ben vrij direct. Ook als je continue in gezelschap met je telefoon bezig bent, move on!
Hoi! Waar woon je? (als dat niet direct is weet ik 't ook niet

meer )

Groetjes Martine
Ben ik ook benieuwd naar!
Hoi!

Ik woon in Santpoort Zuid, dat is nabij Haarlem. Het zou prettig zijn als je uit de buurt komt (aangezien mijn 'huidige' vriendinnen dat niet doen...) maar is wat mij betreft zeker geen must
Dan haak ik (regio Achterhoek) af. Succes met je zoektocht.
@groenebroek, dar is inderdaad niet naast de deur helaas. Dank je voor je terugkoppeling en groet,
Hoi leuk bericht Ik woon in jouw buurt, ik zit op Kik om even kennis te maken? Mijn username is strandgraag C u grtjs
@strandgraag

Leuk dat je in de buurt woont en ik zou het leuk vinden om te contacten/af te spreken maar niet via nog een of ander app, sorry. We kunnen via deze site of email kijken of het klikt om daarna elkaar in het echt te spreken want daar gaat t mij om. Niet om contact(en) te hebben / onderhouden via de digitale snelweg.

Laat maar weten,

Groetjes,
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven