Heet jouw tijger ook Tijger?

30-07-2014 11:41 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het staat op nu.nl, dat Tijger de populairste kattennaam is. Ik hoop van harte van niet. Dan nog liever de andere populaire namen: Gizmo, Simba, Lizzy en Misty.

Dus meld hier alsjeblieft dat je katten leukere namen hebben dan Tijger. De mijne heten Dender, Kalle en Geesje.

En zijn er eigenlijk ook mensen die hun kat Leeuw of Poema noemen?

En hoe heet ie?

Totaal aantal stemmen: 29

Tijger... (7%)
Andere naam (93%)
Ik heb alleen een Fido, Snuffie of Blub Geen stemmen
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik ken iemand die haar kater Keizer Karel heeft genoemd.

Het beest luistert ook nog!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
quote:StoraHuntur schreef op 31 juli 2014 @ 22:19:

Die van mij heette Tijgertje, totdat ik haar adopteerde. Een week na haar intrede hebben wij haar hernoemt; Poetin. Nu, na de mh17 ramp is dat een hoop lullig maar naar iets anders luistert ze niet meer Ja echt, nu pas?
Onze buren hebben een Tijgertje. Heel origineel bedacht door hun zeven jarig kind. Nooit doen, je kinderen een naam laten bedenken

Mijn kat heet Dametje. Het is een echte hautaine dame en past dus perfect bij haar
Grappig, al die namen. Ik heb een gaartje, knoeres, knurft, seppie, klodder, bram, flipse, Frits en baas gehad.
quote:Lunax schreef op 01 augustus 2014 @ 00:22:

Onze buren hebben een Tijgertje. Heel origineel bedacht door hun zeven jarig kind. Nooit doen, je kinderen een naam laten bedenken

Ik ken ook een gezin die hun kind de naam van de kat hebben laten kiezen. Het kind heeft gekozen voor.... Konijn.

Vind ik eigenlijk ook wel weer grappig .

En Poetin daar zou ik nooit voor kiezen of hebben gekozen. Ik liep al heel lang rond (al wel 10 jaar of zo) met het idee om een evt nieuwe kat(er) Vladimir te noemen. Maar sinds Poetin aan de macht is, was dat idee niet meer aan de orde.

Heb nog wel nagedacht over Obama. Maar ik ken al een kat die zo heet....

En Keizer Karel was de bijnaam van mijn vorige kat.
Wat is er mis met Tijger?
Nope. Als tien jarige vond ik tijger da bomb. Hier dus een tijger (de ll). En een gizmo ;)
quote:labellei schreef op 31 juli 2014 @ 22:41:

Ik word juist nieuwsgierig naar de namen die niet genoemd worden ivm herkenbaarheid.

Ik ook.

En ook naar wat dat toch altijd is met die herkenbaarheid. Eerlijk gezegd maak ik me daar totaal geen zorgen over.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik wilde mijn kat eerst koe noemen maar daar staken mijn ouders een stokje voor (het is een kat geen koe (tijgertje zou volgens die redenatie dus ook niet kunnen ;))

Nu heet hij Pucca.

Stiekem wil ik een toekomstige kat toch koe noemen al komen hier ook een hoop leuke andere namen langs
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik heb geen katten maar mijn ex had een kat die Teigetje heette en volgens mij heet die van de buren ook Tijger.
Ik heb een Ouwe Neel, Kale Greet en Lange Jan gehad. Helaas is mijn man allergisch voor katten, dus na Jan was het einde verhaal.
.
Ik heb een Tijger gehad. Ze heette al zo toen we haar in huis namen (ze was zeven jaar destijds) en we hebben het maar zo gelaten. (we vonden het beiden wel een vreselijke naam, maar ze luisterde er naar)

Onze andere katten Pim, Kika, Sjors en Casimir en zijn naar de eeuwige jachtvelden vertrokken.

Momenteel hebben we twee jonge vrouwtjes: Pluis en Minoes. Niet heel origineel, maar de namen passen goed bij ze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven