Wie klust er voor een 1e en wil hier over mee kletsen??

13-07-2008 16:33 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben op zoek naar meiden die net als ik (+ vriend natuurlijk) bezig zijn voor een 1e kindje. Zelf ben ik in februari gestopt en wil graag ervaringen/tips/raad delen met andere meiden die ook bezig zijn.

Ik ben 26 jaar.

Hopelijk hoor ik wat van jullie!

Groetjes Nerana
quote:Yamuna schreef op 13 juli 2008 @ 17:07:

[...]

té erg !! Nee, dat ze begrijpt dat ze niet ver komt met de Gamma kluspas....
En als je voor het eg eggie uitgeklust en gefrobelt bent en er een ware beeb in je groeit.....doe ons een lol en laat ons vooral niet weten waar je je vruchtwater bent verloren als je hebt geworpen.....

mijn hemel......stelletje momzilla's in wording hierzo...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Stelletje pokkewijven, nu hebben jullie wéér iemand weggejaagd.
ik denk dat Nerana26 hardhollend terug gaat naar babybrabbel, een forum waar mensen gelukkig wél normaal kunnen doen
Daar waar je tenminste een tijdbalk als motto mag hebben
een ticker miss chicken een tícker heet dat !
En waar je struikelt over de nicks als 'Mamavan2' 'MavavanMaik', IrismamavanRoos'.
quote:Yamuna schreef op 13 juli 2008 @ 17:24:

een ticker miss chicken een tícker heet dat !ekskjoes mie! Klinkt trouwens als een tijdbom hahahaha
Hey Nerana,

als je nog niet gllend bent weg gevlucht van het Viva-forum mag je je bij ons topic aansluiten als je wilt. Het heet, gestopt met de pil in februari, spannend!
quote:boepie schreef op 13 juli 2008 @ 17:28:

Hey Nerana,

als je nog niet gllend bent weg gevlucht van het Viva-forum mag je je bij ons topic aansluiten als je wilt. Het heet, gestopt met de pil in februari, spannend!Gebruiken jullie daar ook van deze taal?
** gaat even een kijkje nemen**
quote:fleurtje schreef op 13 juli 2008 @ 17:17:

Stelletje pokkewijven, nu hebben jullie wéér iemand weggejaagd.Ja als degenen die wij trachtten weg te jagen allemaal zo vlot gingen....want er is er 1 nounou hardnekkig als een vaginale schimmel (zwaar off topic, letterlijk en figuurlijk)
quote:shining schreef op 13 juli 2008 @ 17:29:

** gaat even een kijkje nemen**

Nou ben er alweer uitgekeken, het voldeed op bepaalde manier geheel aan mijn verwachtingen, al in posting 2 werd er gesproken over " ploppende follikels zo groot als kersen" .....kijk, en dan ben ik er alweer heel snel klaar mee he...... Ben bang dat mijn net verorberde eten zwaar gaat oprispen als ik nog een paar postings consumeer.

P.S.: wel aardig van boepie om TO uit te nodigen.....denk dat ze zich er wel thuis zal voelen.
Wat een nare reacties allemaal....laat TO toch.

Zij noemt het klussen...so what?
quote:Pientje030 schreef op 13 juli 2008 @ 17:43:

Wat een nare reacties allemaal....laat TO toch.

Zij noemt het klussen...so what?dat hebben we liever niet
quote:sprokkelientje schreef op 13 juli 2008 @ 17:36:

[...]

Nou ben er alweer uitgekeken, het voldeed op bepaalde manier geheel aan mijn verwachtingen, al in posting 2 werd er gesproken over " ploppende follikels zo groot als kersen" .....kijk, en dan ben ik er alweer heel snel klaar mee he...... Ben bang dat mijn net verorberde eten zwaar gaat oprispen als ik nog een paar postings consumeer.

P.S.: wel aardig van boepie om TO uit te nodigen.....denk dat ze zich er wel thuis zal voelen.
Beste Nerana je hoeft pas te gaan klussen als het neuken resultaat heeft gehad.

Echt waar als je eenmaal zwanger bent dan is het nog vroeg genoeg om aan de babykamer te gaan klussen en fröbelen..
Ploppende folikels? Denk dat je met je neus in een verkeerd topic gedoken bent hoor. Is natuurlijk ook lastig als je zoveel topic bij moet houden...

Prima dat jullie liever niet hebben dat TO het klussen noemt. Gelukkig bepalen jullie niet de inhoud van elk topic, als lijkt dat wel jullie bedoeling. Waarom zouden jullie je ander bemoeien met een nieuw topic als deze???

I was just wondering....
Ze bemoeien zich nergens mee Woesel, ze geven alleen hun bescheiden mening over TO's taalgebruik.
quote:Woesel schreef op 13 juli 2008 @ 17:54:

Ploppende folikels? Denk dat je met je neus in een verkeerd topic gedoken bent hoor. Is natuurlijk ook lastig als je zoveel topic bij moet houden...

Prima dat jullie liever niet hebben dat TO het klussen noemt. Gelukkig bepalen jullie niet de inhoud van elk topic, als lijkt dat wel jullie bedoeling. Waarom zouden jullie je ander bemoeien met een nieuw topic als deze???

I was just wondering....

Beste woesel,

Ik wil niet bepalen, slechts mijn mening geven, dat is volgens mij de bedoeling van een forum al versta jij er " bemoeien" onder.

Gelukkig bepaal ik nog altijd zelf de mening die ik op wat voor topic dan ook geef.
Trouwens........forummer Atheena heeft het volgens mij op het " pilstoppers februari topic" toch echt over een follikel die plopt hoor.

Kan natuurlijk ook zo zijn dat dit momzilla jargon is, kijk en daar begrijpt een rasechte On-eggie meid als ik natuurlijk geen hol van.
Beste Sprokkelientje en Rivival.

Als je je er niet persé mee hoeft te bemoeien, waarom ga je dan wel in op iemands taalgebruik oid? Het lijkt mij duidelijk wat TO met haar openingstopic bedoelde en welke reacties ze vraagt. Dat zijn niet die van jullie. Je kunt je toch gewoon beperken toch hetgeen de topic-opener bedoeld te zeggen met haar verhaal? Als je een topic opent, is dat toch niet persé omdat je iemands mening wilt....

Ik begrijp heus wel dat er al 100 topics over nieuwe-starters zijn, maar da's toch prima...

Even hartelijke groetsel anyway!
quote:misschicken schreef op 13 juli 2008 @ 17:46:

[...]

dat hebben we liever niet
Momzilla jargon? Dat zegt mij dat weer niets. Ach ja....

quote:sprokkelientje schreef op 13 juli 2008 @ 18:52:

Trouwens........forummer Atheena heeft het volgens mij op het " pilstoppers februari topic" toch echt over een follikel die plopt hoor.

Kan natuurlijk ook zo zijn dat dit momzilla jargon is, kijk en daar begrijpt een rasechte On-eggie meid als ik natuurlijk geen hol van.

Griebels en grutjes, ploppende follikels?!?!? Brrrrrrr.

Snap jij iets van het motto van Woesel trouwens? Dat moet voor jou al oneggie meid wel helemaal abracadabra zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven