Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Lebowski schreef op 29 juli 2014 @ 17:22:

[...]

Ja prima! Alleen is nu het vorige topic op slot en kan ik de tabel niet meer kopiëren

Kan ik een topic openen en dat je dan de reacties van het andere topic deel IV (dus wat ik met een andere nick had geopend) daaraan toevoegt?

Wij kunnen dan inderdaad de topics samenvoegen. Graag horen we van je als we dat mogen doen.

Vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 29 juli 2014 @ 19:20:

[...]

Wij kunnen dan inderdaad de topics samenvoegen. Graag horen we van je als we dat mogen doen.

Vriendelijke groeten,

Moderator Viva forumJa graag! Als ik dan de TO blijf en het schema in de OP kan wijzigen.
Het topic Zijn Marokkaanse mannen betere minnaars dan negers en blanken? is verwijderd wegens trollen

met vriendelijke groet,

Junior
Het topic Geeft geen gehoor is verplaatst naar Digi

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Lebowski schreef op 29 juli 2014 @ 17:22:

[...]

Ja prima! Alleen is nu het vorige topic op slot en kan ik de tabel niet meer kopiëren

Kan ik een topic openen en dat je dan de reacties van het andere topic deel IV (dus wat ik met een andere nick had geopend) daaraan toevoegt?

Beste Lebowski,

Ben net pas terug en zie je verzoek, maar dat gaat niet lukken met die OP. Je hebt dan 2 verschillende nicks en volgens mij gaat dat dan fout om die tabel in het topic te krijgen van `Lebowski` zodat je ook nog de tabel kan aanpassen. De reacties zijn geen probleem, het gaat even om de tabel.

Ik heb deel 3 even van het slotje gehaald, dan kan je de OP zelf even kopieeren, dat lijkt mij de makkelijkste en snelste oplossing. Goed?

Laat je nog weten of het gelukt is?

mvg,

Junior.
Topic reality check - foto reading is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 29 juli 2014 @ 23:00:

[...]

Beste Lebowski,

Ben net pas terug en zie je verzoek, maar dat gaat niet lukken met die OP. Je hebt dan 2 verschillende nicks en volgens mij gaat dat dan fout om die tabel in het topic te krijgen van `Lebowski` zodat je ook nog de tabel kan aanpassen. De reacties zijn geen probleem, het gaat even om de tabel.

Ik heb deel 3 even van het slotje gehaald, dan kan je de OP zelf even kopieeren, dat lijkt mij de makkelijkste en snelste oplossing. Goed?

Laat je nog weten of het gelukt is?

mvg,

Junior.Sorry, ik lees dit nu pas! Ik heb de tabel gekopieerd nu naar de OP dus dat is opgelost. De reacties in het andere deel IV zijn niet zó belangrijk denk ik, dus laten we het hierbij laten! Nu mag het andere deel IV weg/op slot en deel III ook weer op slot. Dank voor de hulp.
quote:Lebowski schreef op 30 juli 2014 @ 09:28:

[...]

Sorry, ik lees dit nu pas! Ik heb de tabel gekopieerd nu naar de OP dus dat is opgelost. De reacties in het andere deel IV zijn niet zó belangrijk denk ik, dus laten we het hierbij laten! Nu mag het andere deel IV weg/op slot en deel III ook weer op slot. Dank voor de hulp.

Gedaan! Veel plezier in het nieuwe topic!

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

De advertentie van Jiba zit door de tekst heen, ik kan de laatste woorden aan de rechterkant niet meer lezen. Ik kon niet eens inloggen, moest een topic opzoeken waar deze advertentie niet bij op-popt!
Ok we zijn nu een paar dagen verder en ik blijf de hele tijd alle tekst op het forum onderstreept zien. Hoorde van een ander dat het door een banner komt. Nou lijkt me als dit al een tijdje bekend is dat er toch zo langzamerhand wel eens wat aan gedaan gaat worden??

Het leest namelijk ontzettend irritant als een heel topic inclusief alle reacties zo te lezen zijn. En aangezien forummen mijn lust en mijn leven is en ik verder uiteraard helemaal niks te doen heb in mijn minzame bestaan kunt u zich voorstellen dat ik in een diep gat val als ik niet lekker kan forummen bla bla bla Lorem Ipsum The quick brown fox jumped over the lazy dog ~einde dienstmededeling~
Beste Grumpycat en Deepspace,

Zouden jullie een print screen kunnen mailen naar forum@viva.nl? Jullie klachten zijn al doorgestuurd, maar wat extra informatie kan geen kwaad. Alvast bedankt!

Edit: De bug is helaas nog niet verholpen, de TD is er druk mee bezig.

Moderator Viva forum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-07-2014 11:26
Reden: Zie edit!
% gewijzigd

quote:ModeratorViva schreef op 30 juli 2014 @ 09:58:

[...]

Gedaan! Veel plezier in het nieuwe topic!

Moderator Viva forumHet andere deel IV (door mij geopend met de nick Brandt) is sticky. Blijft dat dan tot de volgende oerknal bovenaan staan? Misschien toch beter om te verwijderen.
quote:deepspace schreef op 30 juli 2014 @ 10:27:

De advertentie van Jiba zit door de tekst heen, ik kan de laatste woorden aan de rechterkant niet meer lezen. Ik kon niet eens inloggen, moest een topic opzoeken waar deze advertentie niet bij op-popt!Idem, ondanks de ad blocker. Hij blokkeert de boel ook. Met Firefox heb ik er geen last van maar ik ben er niet zo'n fan van.
verba volant, scripta manent.
quote:Lebowski schreef op 30 juli 2014 @ 12:21:

[...]

Het andere deel IV (door mij geopend met de nick Brandt) is sticky. Blijft dat dan tot de volgende oerknal bovenaan staan? Misschien toch beter om te verwijderen.

Excuus! Alsnog verwijderd, om verwarring te voorkomen!

Moderator Viva forum

Ik heb een topic geopend over NPOplus. Staat per ongeluk op actueel, terwijl het op Digi had gemoeten.

NPOplus - iemand al geprobeerd?

Zouden jullie het willen verplaatsen? Bij voorbaat dank
quote:Moonlight82 schreef op 30 juli 2014 @ 12:58:

Ik heb een topic geopend over NPOplus. Staat per ongeluk op actueel, terwijl het op Digi had gemoeten.

NPOplus - iemand al geprobeerd?

Zouden jullie het willen verplaatsen? Bij voorbaat dank

Topic is verplaatst.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Hallo,

Ik zou graag een slotje (of verwijderen) op mijn topic willen.

37jarige man, advies gevraagd

Groeten, Justme
quote:justme_37 schreef op 30 juli 2014 @ 13:09:

Hallo,

Ik zou graag een slotje (of verwijderen) op mijn topic willen.

37jarige man, advies gevraagd

Groeten, Justme

Beste Justme,

Wij verwijderen in principe geen berichten. Er zouden dan allerlei 'gaten' in discussies kunnen vallen, omdat een aantal posts dan opeens verdwenen zouden zijn. Naast het feit dat dit voor volgers van discussies niet prettig lezen is, is dit voor de database niet te volgen. Het gaat immers om een groot forum met vele posts.

Eventueel zouden wij je account kunnen anonimiseren, zodat je posts niet meer te herleiden zijn naar je persoonlijke gegevens. Dit houdt in dat je gebruikersnaam in combinatie met je geplaatste berichten niet meer terug te vinden is op het forum. Je account is na het anonimiseren onbruikbaar geworden en kan niet meer worden hersteld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Gewoon nieuwsgierig mods: kunnen er op topics ( buiten de topics waarvan een serie loopt) slotjes geplaatst worden of doen jullie dat niet?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 30 juli 2014 @ 14:17:

Gewoon nieuwsgierig mods: kunnen er op topics ( buiten de topics waarvan een serie loopt) slotjes geplaatst worden of doen jullie dat niet?

Over het algemeen niet maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ok, duidelijk.
Je bent zelf een theepot
Topic 'Problemen met borderline-moeder' is verwijderd ivm troll.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic '13 jaar en kleine boobies' is verwijderd ivm 13 jarige topicopener.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Laat maar
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
Het topic Pluk de dag! is verplaatst naar Entertainement

Het topic Muis in huis, wat te doen is verplaatst naar Thuis

Het topic Wat laten zien van Amsterdam aan Indonesische vriendin is verplaatst naar Reizen

Het topic Dagelijks gebeld 'buiten bereik' is verplaatst naar Digi

met vriendelijke groet,

Junior

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven