Slimme reus ( wasmiddel)

02-08-2014 15:47 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Werkt slimme reus tegen doorlopen?
Colour catch doekjes gebruiken, die werken zeker. En bij action hebben ze eigen merk, kost geen drol
Ik heb dan liever wasmiddel. Maar jij denkt dat dat niet werkt?
Zou ff de kleine lettertjes lezen...
Ik geloof wasmiddel sowieso nooit. Echt wit blijft ook nooit wit. Zwart blijft nooit zwart. Die doekjes heb ik eerst uitgeprobeerd met een rood en een wit shirt bij elkaar. Werkte prima

Wat os het voordeel van wasmiddel ten opzichte van een doekje, waarom je dag liever hebt?

Het is vloeibaar wasmiddel en dat gebruik ik sowieso niet. Poeder is beter voor je machine, minder zooi dat achterblijft.
quote:Lucky_Birdie schreef op 02 augustus 2014 @ 16:00:

Zou ff de kleine lettertjes lezen... handig! Jezelf al meteen indekken! Ze geloven er dus zelf ook niet in, anders hadden ze wel een niet goed, geld terug actie erbij gezet
http://www.wittereus.nl/slimmereus-130

De kleine lettertjes
Jezelf indekken?
Wat bedoel je met kleine lettertjes?..
Waarschuwing: Het anti-kleur doorloopsysteem werkt wellicht niet optimaal op erg kleurrijke textielsoorten en op nieuwe kleding, zoals spijkerbroeken. Daarom wordt geadviseerd om deze kleding eerst minimaal 5 keer afzonderlijk te wassen.
Gewoon, zoals ik het zeg.

Open de link, en zoek de kleine lettertjes..
Dit staat op de website bij dat wasmiddel
Ze komen ook voorbij in de tv commercial. Heel klein, onder in beeld.
[quote]Desperate_Housewive schreef op 02 augustus 2014 @ 16:01:

Ik geloof wasmiddel sowieso nooit. Echt wit blijft ook nooit wit. Zwart blijft nooit zwart.

Je hebt gelijk, zwart blijft nooit zwart. Maar ik moet zeggen dat wit wel wit blijft. Ik gebruik Ariël poeder voor de witte was. En sorteer de was, zodat in de trommel met witte was ook echt alleen witte was gaat.
Daar had ik dat gezien. Dus leek me handig met kleine wasjes
Zwart blijft zwart met robijn Black velvet
quote:Desperate_Housewive schreef op 02 augustus 2014 @ 16:10:

Waarschuwing: Het anti-kleur doorloopsysteem werkt wellicht niet optimaal op erg kleurrijke textielsoorten en op nieuwe kleding, zoals spijkerbroeken. Daarom wordt geadviseerd om deze kleding eerst minimaal 5 keer afzonderlijk te wassen.Ik vind dit best hilarisch. Ik sorteer mijn was niet, na 5 keer wassen loopt namelijk niks meer door (ongeacht merk wasmiddel). Dus nieuwe kleding 5 keer apart en alles is veilig. En dan komen zij beweren dat het aan het wasmiddel ligt
Ik vroeg me af of iemand er bekend mee is en heeft gebruikt?
Zijn er mensen die het hebben gebruikt en beamen?
quote:sima schreef op 02 augustus 2014 @ 16:14:

Zwart blijft zwart met robijn Black velvet

Maar dat is ook allemaal vloeibaar wasmiddel en daarmee heb je veel meer kans op wolluis in je machine en dat vind ik echt heel vies. Ik wil dus zoveel mogelijk poeder

Ariel voor wit ga ik eens proberen. Heb nu nog een fles vloeibaar staan voor wit, maar daarna ga ik daarvoor ook over op poeder. Heb al een pak klok wit staan geloof ik, die eerst opmaken
Mijn vorige machine is toen stuk gegaan door waspoeder zat een dikke klonter achterin
Hallo ik wilde weten of er mensen al dit product hebben gebruikt en wat je ervaring is. Graag verneem ik reacties
Kreeg je bij je vorige topic over slimme reus niet de reacties die je wilde hebben?
http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/237404/0

Zou haast denken dat je spamt, maar ga er voor nu maar vanuit dat ze (slimme reus) zich niet tot dat niveau verlagen....
Gewoon je was goed sorteren, dan verkleurt er nooit wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven