buren hebben vlooien
zaterdag 2 augustus 2014 om 22:15
Ik moet de katten van de overburen verzorgen. Nu was ik daar vanavond, en dacht wat zit er allemaal op mijn benen?? Vlooien Bah, ik heb zelf ook katten (die ik heel goed behandel en heb nog nooit een vlo in huis gezien). Ik heb mezelf helemaal nagekeken of ik vlovrij was en gelijk al mijn kleding in de was gedaan en ben onder de douche geweest. Maar ja, morgen moet ik weer..... Wat kan ik er aan doen dat ik die vlooien niet mee naar huis neem??? En hoe bestrijdt ik ze daar....
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
zaterdag 2 augustus 2014 om 22:47
Oei daar moet je echt heel voorzichtig mee zijn. De vlooien zelf is nog niet zo'n probleem, maar denk ook aan de eitjes e.d. die je mee kunt nemen.
Zielig voor de katten ook! Mijn katten hebben ook een keer vlooien gehad, gelukkig bleef dat beperkt tot de slaapkamer. Ze weigerden om ook maar in de omgeving van mijn slaapkamer te komen. Een week op de bank gebivakkeerd en me een ongeluk gesprayed en gestofzogen. Daarna gelukkig nooit meer last gehad.
Daar bestrijden is echt een heel gedoe. Je moet de katten regelmatig druppels geven, dat zal geen probleem zijn, maar eigenlijk ook heel vaak stofzuigen en de aangedane ruimtes sprayen. Ik zou even met je buren overleggen.
Hoe lang blijven de buren nog weg?
Zielig voor de katten ook! Mijn katten hebben ook een keer vlooien gehad, gelukkig bleef dat beperkt tot de slaapkamer. Ze weigerden om ook maar in de omgeving van mijn slaapkamer te komen. Een week op de bank gebivakkeerd en me een ongeluk gesprayed en gestofzogen. Daarna gelukkig nooit meer last gehad.
Daar bestrijden is echt een heel gedoe. Je moet de katten regelmatig druppels geven, dat zal geen probleem zijn, maar eigenlijk ook heel vaak stofzuigen en de aangedane ruimtes sprayen. Ik zou even met je buren overleggen.
Hoe lang blijven de buren nog weg?
Tjezus, wat vals
zaterdag 2 augustus 2014 om 23:30
quote:pollen schreef op 02 augustus 2014 @ 23:10:
0 vlo-ervaring hier, maar weet je zeker dat het vlooien waren? Waarom bespringen ze jou als ze een veel lekkerder hapje hebben aan de katten? Dacht dat ze pas aan mensen begonnen bij gebrek aan beter.Het waren zwarte kleine beestjes die tegen me op sprongen dus ik ga er maar vanuit dat het vlooien waren.... Wat kunnen het anders zijn?
0 vlo-ervaring hier, maar weet je zeker dat het vlooien waren? Waarom bespringen ze jou als ze een veel lekkerder hapje hebben aan de katten? Dacht dat ze pas aan mensen begonnen bij gebrek aan beter.Het waren zwarte kleine beestjes die tegen me op sprongen dus ik ga er maar vanuit dat het vlooien waren.... Wat kunnen het anders zijn?
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
zaterdag 2 augustus 2014 om 23:50
zaterdag 2 augustus 2014 om 23:50
quote:jo12345 schreef op 02 augustus 2014 @ 23:50:
Roxasect tegen vlooien. Daarmee het huis van de buren sprayen.
Let op dat je het zelf niet inademt, want dat is niet fijn. Maar als je het huis daarmee sprayt is het zo vlooivrij.Dan moet je de vlo houdende katten dus mee naar huis nemen? Of weg laten lopen? Dat mag je niet spuiten met katten In huis .
Roxasect tegen vlooien. Daarmee het huis van de buren sprayen.
Let op dat je het zelf niet inademt, want dat is niet fijn. Maar als je het huis daarmee sprayt is het zo vlooivrij.Dan moet je de vlo houdende katten dus mee naar huis nemen? Of weg laten lopen? Dat mag je niet spuiten met katten In huis .